Itse pidän kyllä Kukkosen ja Kapasen kaltaisia nimiä täysin päiväunina Lukon kohdalla - mutta ei siinä mitään, mielelläni olisin heräämättä näistä unista.
Ja olen edelleen sitä mieltä, että Rajala tarkoitti vain Vehasta ja että Jalonen kirjoitteli lämpimikseen vanhasta muistista Lukon rahankäytöstä Iltalehden sivuilla; kummankaan kommentointien perusteella en siis uskaltaisi odottaa yhtään mitään. Mutta tässäkin olen oikein mielelläni väärässä.
No sitten olisi syyta organisoida pienimuotoinen kapina. Rajala olisi siis siina tapauksessa puhunut paskaa ja yrittanyt vain ponkittaa omaa egoaan.
"Katsotaan sitten kun nimet julkaistaan" on jo sellainen omahyvainen tokaisu, etta ei sita yhdella Vehasella seliteta, vaikka Pete aivan perkeleen kova kaappaus onkin. Ja etenkin jos Vehanen lahtee viela NHL:aan niin siina tapauksessa Rajala onkin sitten jo kusessa.
Lukko hakee kuitenkin viela ykkossentteria ja ykkospakkia, joten kylla naiden nimien taytyy kuulua tuohon "katsotaan sitten kun julkaistaan"-kategoriaan. Ei siihen riita mikaan Aki Seitsonen tai Kimmo Koskenkorva.