No persana, kun se sunnuntaina yllättäen noussut kuume kaikkosi yhtä äkkiä kun tulikin niin saavunpa minäkin omalla valoisalla olemuksellani sulostuttamaan Äijänsuon ilmapiiriä.
Onhan toi Jody Shelley sellainen pelaaja jonka näkemistä odottelen minäkin suurella mielenkiinnolla. Millainen juupeli se mahtaakaan olla? Veikkaajassa jo tänään oli parikin hanskauskuvaa miehestä ja toisessa kuvassa tekstinä: "On vain ajan kysymys milloin Shelleyn hanskat tippuvat SM-liigassa". No, tuskinpa kuitenkaan tänään tippuvat, tai mistä sitä koskaan tietää.
Tuosta JYPin maalivahtivalinnasta on paljon tässä ketjussa kirjoitettu. Itsekin sitä ihmettelin kun eilen illalla ennen palstan alasajoa ketjun avausviestiä luin, mutta toisaalta en tiennyt sitä että Nikkilä pelasi jo Ässiä vastaankin. Itse, jos valmentaja olisin, en tosiaankaan edellisen pelin voittanutta veskaria vaihtaisi, joten samalla lailla varmaan ajattelee Alatalokin.
Tai sitten Alatalo on vaan ottanut mallia Hannu Aravirrasta, joka kaikkien yllätykseksi pani Lukkoa vastaan Lundellin maaliin ja kuinkas sitten kävikään...?
Kuten on kirjoitettu, niin Lukon pitäisi tämä peli voittaa. Pitäis ja pitäis totta kai, ainakin minusta Lukon pitäisi kaikki kotipelinsä voittaa mutta ei se vaan tällä kaudellakaan ole onnistunut. Tänään ei kylläkään enää saisi pistemenetyksiä tulla, kahden pisteen voitto nyt on minimivaatimus ja kaikki siitä alaspäin on pienimuotoinen katastrofi. Alkaa nimittäin pikku hiljaa tuntumaan että tässä on samanlainen kuntokäyrän laskuvaihe alkanut kuin viime vuonna alkoi runkosarjan viimeisellä peliviikolla. Luultavasti olen väärässä, ainakin toivottavasti olen eikä sellaisesta ole kymysys.
Mutta sitä minä ihmettelen mistä Waltonkin kirjoitti, että minkäs takia Otto Honkaheimo ei peliaikaa saa? Nytkään mies ei mahdu kokoonpanoon, vaikka minusta sinne peliesitystensä perusteella kuuluisi. Ainakin siinä missä Harikkalakin.
Jännä on nähdä myös miten ketjumuutokset toimivat, ja tosiaan Sami Torkilta toivoisin hiukan lisää malttia siihen peliin, ettei samanlainen hörhöily toistu kuin sunnuntaina. Puhumattakaan siitä eräästä viime kauden JYP-pelistä...
Niinpä niin. Toivottavasti tulee tilannerikas ja vauhdikas peli jonka Lukko voittaa. Jollei voita, niin selitellään sitten tappiota myöhään illalla.