No ihan ok yleisömäärä tuokin JYP-peliksi.
Mikähän h...tti siinäkin on, että Jypin peleissä ei muka yleisö viihdy? Tällä kaudella olen monestakin lähteestä kuullut, että kauden viihdyttävin peli on ollut nimenomaan Jypiä vastaan.
Johtuuko tämä vielä Saarisen ajan "kahva-jypistä"? Luulisi kuitenkin porukan huomanneenn, ettei Alatalon Jyp pelaa ollenkaan samanlaista kiekkoa kuin silloin. Nyky-Jyp on värikkäimpiä joukkueita koko SM-liigassa, mutta silti sitä syytetään kahvajoukkueeksi.
Katsoka peiliin kiekkofanit. Älkää juuttuko vanhoihin käsityksiinne, vaan huomatkaa muutos.
Minä olen tietysti Jyp-fanina jäävi puhumaan tämän enempää, mutta olen jo lähes 15 vuotta ollut pois Jyväskylästä, ja ainakin minun mielestäni nyky-Jypissä on huomattava ero Saarisen Jyppiin verrattuna. Nyt kiekko kulkee (välillä liiankin rohkeasti, mutta Alatalon tyyli on antaa vastuuta niille, jotka uskaltavat) koko joukkueessa. Tällä tyylillä ei aina voiteta, mutta pelaajat kehittyvät. Olisi kyllä mielenkiintoista nähdä joskus tuo Alatalo jonkun ns. valmiin joukkueen peräsimessä. Olisiko hänestä mestarivalmentajaksi tyyliin Jortikka, vai onko hän vain nuorten pelaajien kehittäjä?