Re: Re: Pasi hoitaa
Järkevää tekstiä. Jostain syystä Jortikka ajaa tilanteen siihen, että Thomasin parhaat pelit saadaan runkosarjaan. Vaikka kuka tahansa puhuu mitä tahansa, maailmasta ei löydy kuin muutama veskari, jotka voivat vetää upean runkosarjan ja heti perään loistavat play offit. Äkkiseltään ei tule viime vuosilta mieleen kuin Brodeur ja Gigure yhtenä kautena. Esim Khabi konttasi viime kauden runkosarjan. Itse en usko, että juuri kukaan pystyy säilyttämään huippuvireen koko pitkän kauden. Jos runkosarjan aikana ei anneta lepoa, vaan peluutetaan jopa juuri ennen play offeja noin vuorokaudessa kaksi ottelua, se on suurta typeryyttä. Ei mitään muuta. Ja typeryydestä saattaa joutua maksamaan kovan hinnan.
Wade muuten olisi halunnut tasaisempaa maalivahtien peluutusta kauden aikana.
Viestin lähetti Oiva
Mä olen bozikin kanssa samaa mieltä. Kaikki loput pelit ovat omalla tavallaan pahoja. Vain viimeisen pelin SaiPa on etukäteen selvästi heikompi joukkue, mutta vaikea ottelu siitäkin tulee Lappeenrannassa. Tämän päivän Lukko ja huominen Hifk eivät ole missään nimessä pelejä, joista voidaan odottaa syvällä luottamuksella kuutta pistettä. Minä laittaisin tänään Häkän maalin, koska vieraspelissä pääsisi paineettomammin pelaamaan. Tällöin Thomas olisi perjantaina täydessä vireystilassa ja Hifkin haastaminen olisi paljon vakaammalla pohjalla. Nyt pahin skenaario on se, että tänään tulee Thomasilla turpaan ja huomenna mies on vielä väsynytkin. Mieluummin tänään Häkkisellä mikä tahansa tulos ja huomenna levännyt ja virkeä Thomas maalissa.
Järkevää tekstiä. Jostain syystä Jortikka ajaa tilanteen siihen, että Thomasin parhaat pelit saadaan runkosarjaan. Vaikka kuka tahansa puhuu mitä tahansa, maailmasta ei löydy kuin muutama veskari, jotka voivat vetää upean runkosarjan ja heti perään loistavat play offit. Äkkiseltään ei tule viime vuosilta mieleen kuin Brodeur ja Gigure yhtenä kautena. Esim Khabi konttasi viime kauden runkosarjan. Itse en usko, että juuri kukaan pystyy säilyttämään huippuvireen koko pitkän kauden. Jos runkosarjan aikana ei anneta lepoa, vaan peluutetaan jopa juuri ennen play offeja noin vuorokaudessa kaksi ottelua, se on suurta typeryyttä. Ei mitään muuta. Ja typeryydestä saattaa joutua maksamaan kovan hinnan.
Wade muuten olisi halunnut tasaisempaa maalivahtien peluutusta kauden aikana.