Lukko ja Hokki yhteistyöhön.

  • 7 300
  • 32

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Tämä pyörittely sopii tännekin suuntaan. Juntunen kuuluu siihen junaan, jossa myydään pelkkiä menolippuja Kajaanin suuntaan. Sitten kolmos- ja nelosketjut siihen muottiin, että kohti joulua pystyy matkustamaan myös kyseisten ketjujen onnistuessa maalinteossa.

Joku eilisen pelin jälkeen puolusteli jossain ketjussa Juntusta. Tähän ketjuun voi tulla kertomaan syyt siihen asiaan. Kajaanin tavaraa tällä hetkellä, sanon minä.

En ole varmaan ko. kaveri, mutta pari syytä: 1) ainoa joka hakee nelosketjussa aktiivisesti taklauksia ja 2) luo paikkoja. Eilenkin antoi Tuomaiselle hyvän passin maalin takaa, mutta eipä Conan tehnyt. On totta, että Henkka on puukäsi, mutta hän sentään pääsee paikoille. Nykyisellä tasolla pelaavat Tuomainen ja Yli-Koira/Vainiola ovat lisäksi kova rasite kenelle tahansa kolmantena ketjussa pelaavalle.
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
En ole varmaan ko. kaveri, mutta pari syytä: 1) ainoa joka hakee nelosketjussa aktiivisesti taklauksia
Tuomainen on tällä hetkellä hieman maineensa vanki. Mies pystyy kyllä samaan, jos käsky käy.
2) luo paikkoja.
Jaa kenelle, ja mihin päähän?
Eilenkin antoi Tuomaiselle hyvän passin maalin takaa, mutta eipä Conan tehnyt.
Jos tämän piti olla edellisen kanssa yhdessä, niin hyväksytään tuo yksi syöttö. Siihen se sitten jo jäikin.
On totta, että Henkka on puukäsi, mutta hän sentään pääsee paikoille.
Juntunen ei ollut eilen kertaakaan potentiaalisella maalintekopaikalla, niin että siihen olisi kiekkoa voinut syöttää. Eihän mies edes osaa paikkaa hakea.
Nykyisellä tasolla pelaavat Tuomainen ja Yli-Koira/Vainiola ovat lisäksi kova rasite kenelle tahansa kolmantena ketjussa pelaavalle.
Ketjussa pelataan kolmella kaverilla. Kokonaisuus muodostuu siitä, joten kannattaa huomata, mitä tapahtui, kun Lamppu siirrettiin toiseen ketjuun.
 

Mogilni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pronssilla
Ketjussa pelataan kolmella kaverilla. Kokonaisuus muodostuu siitä, joten kannattaa huomata, mitä tapahtui, kun Lamppu siirrettiin toiseen ketjuun.
Miten tämä liittyy siihen että Juntunen kärsii Yllin ja Tuomaisen surkeasta tämänhetkisestä tasosta?

Ellet sitten tarkoittanut että Lamppukin tekee piste-ennätyksen tällä kaudella kun pääsi eroon noista jampoista.
 

Borgie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mogilni kirjoitti:
Miten tämä liittyy siihen että Juntunen kärsii Yllin ja Tuomaisen surkeasta tämänhetkisestä tasosta?

No tämän voi nähdä molemmin päin. Ylli ja Tuomainen ovat toki olleet vähän vaisuja, mutta kyllä minä ensimmäisenä tuosta ketjusta heivaisin Juntusen pois, koska minun listoissa kaveri on nähty, ja potentiaali ei ole. Ylli on 20-30p hyvä kolmossena kun ketju roolitetaan oikein, Tuomainen ei ole vielä menetetty tapaus ja parhaimmillaan miehestä voi tulla vielä kelpo hyväkin pelimies, mutta Juntuselle en näe käyttöä nyt enkä jatkossa. Sen sijaan O-P Lehtoselle näen, ja siksi haluaisin nähdä miehen kokoonpanossa.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Borgie varmaan minua tarkoitti, kun kerran otteluketjussa Hönöä puolustin. Tosiaan Yuppilta tuli jo noita kommentteja koskien Juntunsta ja olen hänen kanssaan samaa mieltä noista asioista. Tosin tuo puukätisyys tuntuu hieman ihmeelliseltä, kun on muutaman kerran nähnyt Henkan vievän pakkeja kahville oikein urakalla. Ei nyt vaan ole osunut maalipuiden väliin. Vielä.

Tämän kauden yllättäjiä on ainakin minun mielestäni ollut juurikin Juntunen parantuneen liikkeensä ansiosta ja taklaus halukkuutensa ansiosta sekä toinen puukäsi Luomala, joka on kanssa osoittanut hieman pelimiehen merkkejä.

Tuomainen ja Yli-Junnila on tällä hetkellä niitä kavereita joita voisi Hokkiin lähettää ja antaa Juntusen kavereiksi vaikka Vainiolan ja Lehtosen/Aaltosen.

Edit. Niin ja jos Juntunen kerran on puukäsi, niin mikä sitten Tuomainen on?
 

kumikiekko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HOKKI
Kajaanin suunnassa varmaankin Tuomaisen kokoinen kaveri otettaisi avosylin vastaan. Mikki hiiret tarvitsivat hieman herätystä muutenkin että uskaltaisivat taas tehdä maaleja. Lehtonen kävi jo näyttämässä mallia parissa pelissä siihen hommaan, Tuomainen voisi olla oiva maskimies YV:lla :) Sellaista kunnollista kun ei oikein ole löytynyt vähään aikaan.
 

Borgie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Wrighter kirjoitti:
Borgie varmaan minua tarkoitti...

Perhana, nyt vasta huomasin tämän, joten pitänee kommenoida vaikka OT:n puolelle meneekin.

Ei, en kommentoinut sinun Hönön puolustukseesi, vaan lähinnä kommentoin Yllin kentän otteita, ja Yllin esityksiä. Aasinsiltana tästä päästiin Juntuseen, jota en edelleenkään jaksaisi esitysten perusteella kokoonpanossa nähdä.

Kyllä, Juntunen voi kerran kaudessa veivata koko kentän nippuun ja heittää repun siihen perään, mutta se ei vaan kertakaikkiaan riitä, koska muten mies on täysin turhake, enkä näe mitään lisäarvoa miehen peluuttamisella. O-P rosteriin ja sassiin (pari kautta sitten oli Jatkoajassa muodissa sanoa että: "kahva on katsojan silmässä", nyt minulla on joko Juntunen silmässä, tai sitten kaveri vaan on turha...).

Luomalaa kritisoin kovasti viimekaudella, kun mies sai mielestäni liikaa vastuuta ykkösessä. Loppukausi meni paremmin kolmosessa, ja kuluvan kauden Luomala on aloittanut hyvin, splendid.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kajaanin suunnassa varmaankin Tuomaisen kokoinen kaveri otettaisi avosylin vastaan.
Miikka Tuomaista käsittelevässä ketjussa pohdittiin, miksi ison miehen lupaava urakehitys näyttää polkevan paikallaan ja jopa taantuvan. Tässä vaiheessa olisi Lukonkin etu lähettää Tuomainen Kajaaniin ja ottaa paluujunassa OP Lehtonen kettupaitaan. Tai sitten heitetään kirjaimellisesti hiuksista v**uun H. Juntunen. Se takatukka on täysin hyödytön äijä Lukon rosterissa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös