Viestin lähetti bull
Luulen et Stathos on vielä Jetlagissa...
Missäs tällainen uusi kapakka on ja onko Jere messissä? Sovitaanko tapaaminen Jetlagiin huomenna ennen matsia? Siellä ei voi olla selvin päin erkkikään.
Korak, missä on mieskehon herkkä paikka? Otsassa? Sen takana on tyhjää ainakin sillä, jonka idea oli ottaa Tupu, Hupu tai Lupu kakkoseksi mukaan. Nyt kaveri on debytoinut SM-liigassa ennen A-junnuja, joihin hän ei mahdu pelaamaan. Legendaarista. Upeaa. Syvä kumarrus.
Niin. Sarjaohjelmaa vilkaisemalla olisi voinut tulla selväksi, että HIFKillä on kolme (3) pahaa matsia peräkkäin; Jokerit vieraissa, TPS kotona ja Blues vieraissa. Näistä ei ole paljon pisteitä odotettavissa. Onneksi näitä ennen oli kolme (3) ns. helpompaa ottelua; Jyp kotona, Saipa ja Lukko vieraissa. Niistähän voisi saada niitä pisteitä. Tietenkin ne voi menettääkin jostain tragikoomisesta syystä, mutta eihän sellaista tapahdu, eihän?
Puhelinraportit (kiitos Brewerin) kertoivat, että kiva kun tulitte kylään, katsomossa nauretaan teille. Hyvä homma.
Tämä älköön estäkö minua tai meitä toivottamasta onnea Lukolle kahdesta pisteestä. Ja terveiset Ikalle - mahtoi olla miehellä hauskaa.
Mitäs sitten tehdään, jos tappioputki venyy kuuteen otteluun? Mulla on idea! Kutsutaan Ika, Mälli, Mykkä ja Kaakku takaisin! Niillä on varmaan jo ikävä kotiin, eiväthän he osaa olla seuroissa, joissa suhtaudutaan vakavissaan kaikkiin otteluihin.
edit: Selvyyden vuoksi vielä mainittakoon, että puhtaat paperit maaliamme urhoollisesti puolustaneelle Lupulle. Ei ole todellakaan hänen vikansa, että joku joskus keksi palkata Draperin HIFKiin...