Takaisin kuvioissa
Meni viime sunnuntaina kuvaputki p...rikki ja vasta nyt sain uuden näytön joten ollaan oltu pois kuvioista vähän aikaa ja poltteet olleet kauhiat kun ei oo päässy niin pitkään aikaan kommentoimaan mitään.
Itse peliin.Odotan mielenkiinnolla tätä peliä muutamasta syystä,jotka ovat:miten hifk saa hyökkäyspelinsä kulkemaan näiden ikävien tapahtumien jälkeen ja mitkä tulevat olemaan ketjukoostumukset.Onko hifk:ta kohdannut epäonni lisää potkua peliin antava voima vai toisin päin,itse veikkaan ensimmäistä vaihtoehtoa?Miten Saarelan poissaolo/peliajan vähäisyys näkyy lukon pelissä?Nouseeko lukon riveistä ketään uutta pisteentekijää lisääntyneen peliajan takia?Peluuttaako Lehkonen edelleen kahta ensimmäistä ketjua suurimman osan pelistä?Kumpi maalivahti lukolta aloittaa?Saako esim. J-P. Ketola minuuttiakaan peliaikaa vai lämmittääkö edes penkkiä lukon vaihtoaitiossa?Lukon ja hifk:n välisissä peleissä ei kauheasti ole "sikailtu" vaikka onkin otettu miestä ihan reffakkaasti,entä onko viime aikaiset tapahtumat vaikuttaneet joukkueiden taklaushinkuun ja nyt näemme puhdasta taitokiekkoa ilman yhtäkään taklausta?
Miten tuomarit reakoivat yleensä taklauksiin,jos niitä tulee?Onko vielä herkempi linja mitä tähän mennessä on ollut?
Itse veikkaan melko puhdasta kiekkoa jossa molemmat joukkueet välttelevät kontakti tilanteita,osittain tuomareidenkin linjasta johtuen ja taitokiekko on kunniassaan.Lukko aloittaa ensimmäisessä erässä vauhdilla ja johtaa erän jälkeen 3-0,toisessa erässä hifk:n nuoret näyttävät taitokiekon mallia ja vievät hifk:n johtoon 4-3,kolmannessa erässä lukko tasoittaa ennen erän puoltaväliä ja niin on edessä jatkoaika.Jatkoajalla Lehkonen ottaa maalivahdin pois koska haluaa pelin päättyvän äkkiä,että päästään lähtemään tampesteriin ajoissa ja niin lukko tekee yhden miehen ylivoimalla 5-4 voittomaalin jatkoajalla.Jälleen Raumalaiset ylistävät Ikaa ainakin hetken.
...ja sitten mä heräsin!