Lukko fanitoiminta ja -matkat kaudella 2013–2014

  • 117 026
  • 557

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Ilmeisesti lauantaina taas 401? Voitais kaverin kanssa Raumam Boikien meiningin ihastelun sijasta osallistua itsekin. Sekä mahdollisesti kulkueeseen (mihin aikaan Boja ovat hallilla? Viime lauantaina tais olla n. 16:30...)

401, kyllä.

Tuosta linkistä pääsee suoraan ostamaan katsomoon lippuja niin ei tarvitse niitä ostaa RB:n kautta :

Lippupalvelu - Blues - Lukko, 6. IV-finaali lippuja. 29.03.2014 BARONA AREENA ESPOO

Linkki vie lippupalvelun sivuille.
 

hjalmar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juutinrauman Lukko ja Unajan Urheilijat.
Voisivatko Raumam Boja mitenkään hajauttaa sijoittumistaan ja panna osan sakistaan vastapäähän mölisemään Niemisen selän taakse? Kaipaan noita viime keväisiä “Eeroo, Eeroo”-huutoja.
 

burntarm

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tuskin päästetään sinne blyys fanien joukkoon, joita ilmeisesti on tulossa.

Lähetetty minun HUAWEI P6-U06 laitteesta Tapatalkilla
 

hjalmar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juutinrauman Lukko ja Unajan Urheilijat.
Tuskin päästetään sinne blyys fanien joukkoon, joita ilmeisesti on tulossa.

Lähetetty minun HUAWEI P6-U06 laitteesta Tapatalkilla

Tarkoitin noita kaikkia D-katsomoita. Sinne Niemisen selän taakse pitäisi saada äänekästä porukkaa.
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Tarkoitin noita kaikkia D-katsomoita. Sinne Niemisen selän taakse pitäisi saada äänekästä porukkaa.

Ainakin tuolla näyttäisi olevan runsaasti vapaata tilaa. Käsittämättömän paljon vapaata paikkaa hallissa, vaikka illalla on edessä pirun tärkeä matsi.

Hockey town??!
 

Lokakuu

Jäsen
Poikkeuksellisti seurasin ottelua tänään TV:n välityksellä. Herättelen keskustelua fanikatsomon siirrosta. Miksi pitäisi fanikatsomoa siirtää, koska tänään pelattiin 4. erä ja "kotietu" olisi pitänyt olla RaumaMBojilla...mutta, mutta, jopa kommentaattorit ihmettelelivät "kirkkotunnelmaa"
 

Dexu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hallitseva Suomen Mestari 2021
Täältä kans yks toive Raumam Bojille ja muille fanikatsomossa seisoville, eli oisko mitenkään mahdollista, että tällaisissa tiukoissa playoff peleissä huudettaisiin useammin ihan sitä perinteistä Lukko tap tap tap, huutoa. Siihen olisi tavallisen yleisön paljon helpompi lähteä mukaan ja näin saataisiin koko halli mukaan.

Varsinkin tuossa lopun painostuksessa koko halli olisi varmasti lähtenyt siihen perinteiseen kannustukseen mukaan. Ei nää 40-60 ihmiset jotka pääasiassa pääkatsomossakin istuu osaa lähteä niihin lauluihin mukaan. Ja tän toiveen kuulin tänään aika monenkin ihmisen suusta erätauoilla.
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Mielestäni tänään vedettiin kyllä aika yksikertaista settiä. Kun kiekko pyörii vastustajan päässä - rytmikästä tahtia, johon helppo yhtyä taputuksin.

Siltikään istumakatsomossa aika niukasti edes taputuksiin viitsittiin yhtyä. Saatikaan mihinkään "Lukko - klap klap" hin. Esitän toiveen sinne - yhtykää niin varmasti enemmän koitetaan kaikkia aktivoida.

Mitä katsomossa olin niin varmasti jengiä jännittää tällaisissa matseissa, mutta nousujohteista meininkiä. Se mikä televisiolähetykseen välittyy vaatii kaikilta siellä hallissa osallistumista.
 

Dexu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hallitseva Suomen Mestari 2021
Kyllähän noihin taputuksiin onkin helppo yhtyä ja mielestäni ainakin ympärillä siihen moni lähti mukaankin ja se taputus toimii aina kun hyökkäysalueella on paine.

Lähinnä ne Lukko huudot toimisikin juuri yleisön sytyttäjänä muuten kun Lukko vaikka vasta lähtee hyökkäykseen tai ennen aloitusta tai jotain. Enkä siis todellakaan valita Raumam Boikien mahtavaa kannustusta läpi pelin, mutta vanhempi väki ei vaan tunne omakseen noita muita lauluja. Vanhaan Lukko tap tap kannustuksen taas kaikki paikalla olijat varmasti osaavat ja jos se tulee päädystä kovalla volyymilla niin siihen on myös helpompi lähteä mukaan?
 

Zalmonella

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman lukko
... mutta vanhempi väki ei vaan tunne omakseen noita muita lauluja. Vanhaan Lukko tap tap kannustuksen taas kaikki paikalla olijat varmasti osaavat ja jos se tulee päädystä kovalla volyymilla niin siihen on myös helpompi lähteä mukaan?

Olen jotenkin siinä käsityksessä, että RB yrittää kehittää kannattajatoimintaa nimenomaan modernimpaan suuntaan mihin kuuluu nämä laulut yms.
 

Walrus21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mielestäni Kölli ja kumppanit arovstelivat vähän turhan kovasti ottelun tunnelmaa. Yleisö reagoi varsin tyypilliseen tapaan ottelutapahtumiin: avauserässä peli oli surkeata, joten yleisökään ei luonnollisesti lähtenyt mihinkään eläimelliseen huutoon. Toisessa erässä sitten tuomarit ja Lukon hyvä vire sytyttivät katsomon, joten meteliä alkoi kuuluumaan.

Kulmasta kuului huudot jälleen läpi ottelun. On kuitenkin selvää, että pelkästään kannattajakulmaus ei pysty loihtimaan playoff-tunnelmaa, vaan siihen tarvitaan myös "tavallisia kannattajia". Nähdyn perusteella en ole erityisen vakuuttunut; juuri ennen jatkoerääkin joku oli vasta aloittelemassa hodarin syöntiä. Miten kukaan pystyy moiseen? Itselläni ainakin sydän hakkaa noissa jatkoerässä niin lujaa, että hodaria syödessä luultavasti tukehtuisin.

Toivottavasti "suuri yleisö" ei nyt ole heittänyt kirvestä kaivoon, vaikka tilanne sarjassa onkin aika lohduton.
 

Lokakuu

Jäsen
Mitäs täällä palstoilla huutelet. Kerää rohkeutesi ja tule reilusti esittäytymään.

Niinkuin olen sinulle yksityisviesteissä kertonut, en voi puolisoni työn vuoksi julkistaa yksityisyyttäni.
Toisaalta, eikö tämän keskustelupalstan ominaisuuksiin kuulu identiteettisuoja?

Jos on rohkeudesta kyse, miksei kaikki täällä kirjoittavt kirjoita omalla nimellään?
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Niinkuin olen sinulle yksityisviesteissä kertonut, en voi puolisoni työn vuoksi julkistaa yksityisyyttäni.

Toisaalta, eikö tämän keskustelupalstan ominaisuuksiin kuulu identiteettisuoja?



Jos on rohkeudesta kyse, miksei kaikki täällä kirjoittavt kirjoita omalla nimellään?


Kirjoitat ensin faktana tänne asioista, joissa et ole ollut mukana. Lällättelet yksityisviesteillä kuinka tiedät kuka minä olen. En ole pyytänyt sinua paljastamaan täällä henkilöllisyyttäsi, vaan kasvattamaan pallit ja tulemaan kasvotusten esittäytymään.

Kuten aikaisemmin tänne kirjoitin : en olisi edes reagoinut jos olisin muistanut mikä nimimerkki kyseessä.

Jääköön tämä tähän osaltani. Ja huutonaurua tuolle "puolin työn puolesta en voi paljastaa."
 

Villi-Länsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Anaheim Ducks, Leijonat, Real Madrid
Niinkuin olen sinulle yksityisviesteissä kertonut, en voi puolisoni työn vuoksi julkistaa yksityisyyttäni.
Toisaalta, eikö tämän keskustelupalstan ominaisuuksiin kuulu identiteettisuoja?

Jos on rohkeudesta kyse, miksei kaikki täällä kirjoittavt kirjoita omalla nimellään?

Jotkut piiloutuu nimimerkin taakse ja keksii hatullisen selityksiä miksi ei kerro kuka on. Toiset taas avoimesti kertoo kuka on tai ainakin suurin osa saa selvillä kuka nimimerkin takana on.

Aiheeseen palatakseni. Boja tekee hienoa työtä, mutta Äijänsuo tarvitsee sytytyksen muualta kuin katsomossa. Blues sarjassa se tuli kentän tapahtumista ja 2011 KalPa sarjassa sama juttu. Tänään kun Lukko sai 5-3 Av:n niin kaikki vihelsi. Äijänsuo on parhaillaan kun oma kaveri ajetaan kylmäksi tai tuomari kämmää. Menestyksen mukana tulee myös tietenkin tunnelma
 

Lokakuu

Jäsen
Kirjoitat ensin faktana tänne asioista, joissa et ole ollut mukana. Lällättelet yksityisviesteillä kuinka tiedät kuka minä olen. En ole pyytänyt sinua paljastamaan täällä henkilöllisyyttäsi, vaan kasvattamaan pallit ja tulemaan kasvotusten esittäytymään.

Kuten aikaisemmin tänne kirjoitin : en olisi edes reagoinut jos olisin muistanut mikä nimimerkki kyseessä.

Jääköön tämä tähän osaltani. Ja huutonaurua tuolle "puolin työn puolesta en voi paljastaa."

Huutonaurua oikeinkijoitukselle!
 

Dexu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hallitseva Suomen Mestari 2021
Olen jotenkin siinä käsityksessä, että RB yrittää kehittää kannattajatoimintaa nimenomaan modernimpaan suuntaan mihin kuuluu nämä laulut yms.

Tiedän ja propsit siitä heille. Helvetin hienoa ja tärkeää työtä tekevät ja joskus vierasreissuilla oon itekin ollut mukana. Pointti olikin se, että näin tärkeissä peleissä olis hyvä jos koko halli saataisiin aktivoitua oman joukkueen taakse yksinkertaisilla kannatus hudoilla.

Esimerkiksi omat yli 60-vuotiaat vanhempani tai yli 70-vuotias kummisetäni jotka käyvät joka pelin katsomassa eivät tunne näitä uusia moderneja kannatuslauluja, enkä uskonettä koskaan niitä alkaisi laulamaankaan. Mutta joka kerta kun alkaa perus taputukset tai Lukko huudot, niin nämä on mukana siinä. Ja kun fanipäädystä se kannustus saa vahvan alun ja pohjan niin siihen on myös muiden helpompi yhtyä.
 

Hakkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Huutonaurua oikeinkijoitukselle!

Ei millään pahalla, mutta emännän meriiteillä elvistely on vähän so last season-meininkiä.
Rohkeus on ennen kaikkea. Jos et uskalla, älä sano. Rehdisti sanoen tämäkin toteamus saattaa maksaa jälleen yhden paikan, niin sanoisin, että on rehdimpää seisoa sanojensa takana.

Fundamenttien puolustaminen ja selittäminen on joskus vaikeaa, mutta jos uskoo omiinsa pitää uskaltaa vetää värilasit päähänsä. Se, että verhoaa itsensä, ei tuo silmissäni kunnioitusta, vaan se, että pyrkii omalla toiminnallaan edesauttamaan joukkueen pyrkimyksiä, on se, jolla arvostus on legitiimiä.

Kenties etäkannustus ei ole se paras tapa, mutta osani teen, jotta Hämpton on sinikeltainen.
 

EngAge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Huutonaurua oikeinkijoitukselle!

Mielestäni teet itsestäsi aika naurettavan kyseisellä kommentilla. Varsinkin kun kahdessa perättäisessä viestissäsi itse typottelet. Saanko nauraa? Haha. Opettele kirjoittamaan. Ai niin ei sitä taitoa saanutkaan ostettua firman tai puolison rahoilla.

Kyseinen kirjoittaja painuu vihdoin ja viimein henkilökohtaiseen banniin. Yksi rasittavimmista, omalla epälaadukkalla tavallaan.

Ja takaisin aiheeseen. Tänään on vissiin kolme bussillista menossa sinikeltaisia Hakametsään, sekä reilusti omamatkalaisia ja paikallisia. Hakametsään vähän tunnelmaa, sen rasittavan mediakuutio-huudatuksen lisäksi. Keskiviikkona oli läpsyttimet, onkohan tänään kyseistä melusaastetta?
 
Tänään tosiaan kunnon meno Hakametsään. Mielestäni joukkue ansaitsee sen. Vaikka ei ole sujunut erikoistilannepeli ja vaikeaa ollut muutoinkin, niin ainakin minun silmäni on nähnyt asian niin, että on kyllä yritetty.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Olen tosiaan käynyt katsomassa yhden ottelun paikan päällä. Tuon 7. ottelun Bluesia vastaan ja kyllä itsellänikin siellä heräsi sellainen fiilis, että katsojien on vaikea päästä kannustukseen mukaan, kun eivät tiedä kaikkia huutoja.

Tai sitten ihmiset eivät kehtaa kannustaa? Tai jotain vastaavaa... Jos ei katsomossa olla valmiita kannustamaan omia niin miten voimme odottaa joukkueelta valmiutta voittaa pelejä?
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Pelicans vs Tappara
  • 2.56
  • 3.50
  • 2.60
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös