Mainos

Lukko 2006-2007

• 236 429
  • 1 254
Tila
Viestiketju on suljettu.

Boris

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiigaEura
Roku kirjoitti:
Vai lukiko jossain (täällä palstalla tai UR:ssa) että maaginen päivämäärä on perjantai 5.5.? Siinähän ehdittäisiin vappuviinatkin vielä juomaan - ne jotka sellaisia paheita harjoittavat - ennen kuin hyökkäyksen uudet miehet, sekä valmentaja, olisivat kaiken kansan tiedossa.

Mä olen ymmärtänyt, että 5.5. on tilaisuus, jossa joukkue esitellään, mutta julkaistaan toki aiemmin. Muistan jostain lukeneeni, että tämä julkistus tapahtuisi 24.4., mutta ihan sata en tuosta päivästä ole.

friikki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mä olen myös kuullut että pääsiäisen jälkeisellä viikolla kokoonpanoa julkaistaisiin hyökkäyksen osalta. Suhteellisen luotettavasta lähteestä.

En olekaan kirjoittanut palstalle johonkin kahteen vuoteen, mutta nyt friikki palaa henkiin. Että morot vaan kaikille!

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Sen verran tulen tyhmyyksiäni huutelemaan tänne vieraalle maalle että jos ja kun Luomala Raumalla siirtyy hyökkäävämmän roolin perässä niin nykyliigassa voi kohtuu hyvälle pelaajalle tapahtua yhden kesän aikana mitä vain. Käsi ylös se joka uskoi vuosi sitten että Janne Hauhtonen paukuttaisi pari kymmentä maalia ja noin pinnan per peli kauden läpi. Toki tarvitaan sopivat ketjukaverit että moista tapahtuu mutta Lukosta esimerkiksi Hannus vaikuttaa erittäin hyvältä ketjukaverilta kenelle vain. Mun arvaus on että Hannus paukuttelee jopa 25-30 maalia ensi kaudella. Ja Lukko ei yhtä kurjaa kautta kun tämä oli nää pitkiin aikoihin.

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Saarenheimon ja Haatajan lisäksihän tuota Antti Ylöstä ovat Lukkoon tuomassa. Mielentoisen paljon ex-kärppäpelureita näyttäisi olevan tulosssa. Toisaalta ei ole ihme, sillä varmasti kaikki eivät ainakaan omasta mielstään päässeet riittäviin rooleihin menestyvässä seurassa.

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
L4E kirjoitti:
Saarenheimon ja Haatajan lisäksihän tuota Antti Ylöstä ovat Lukkoon tuomassa. Mielentoisen paljon ex-kärppäpelureita näyttäisi olevan tulosssa. Toisaalta ei ole ihme, sillä varmasti kaikki eivät ainakaan omasta mielstään päässeet riittäviin rooleihin menestyvässä seurassa.

Eikös tuolla ollut noin sata sivua sitten jo kirjoitettu, että A.Ylönen ei Lukkoon ole tulossa. Ja tuo huhuhan on jostain tammikuulta. Ei mitään käyttöä sillä miehellä olisikaan.

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Wrighter kirjoitti:
Eikös tuolla ollut noin sata sivua sitten jo kirjoitettu, että A.Ylönen ei Lukkoon ole tulossa. Ja tuo huhuhan on jostain tammikuulta. Ei mitään käyttöä sillä miehellä olisikaan.
Tällä viikolla ainakin tuolla kärppäosiossa vielä "puhelivat", että Haatajan ja Saarenheimon vanavedessä olisi tulossa :).

Vaikea sanoa kenelle on käyttöä ja kenelle ei. Mutta varmaa on että osalle tuosta junnuporukasta löytyy pelipaikka ja osa sitten nuolee tuppea muualla.

Walton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
En tiedä, voiko tästä vetää liian pitkälle meneviä johtopäätöksiä, mutta Eepin nimi on lisätty Lukon sivuille ensi kauden joukkueen kohdalle.
Saatan olla väärässä mutta mielestäni se nimi ei siellä ollut vielä viime viikolla.

http://www.raumanlukko.fi/?s=joukkue

Mark Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Rightin miehiä

On muuten aikamoinen liuta rightin puolen pelureita ensi kaudella Lukossa, jos huhut pitävät paikkaansa. Hunkes, Podhradsky, Martikainen, Tähtisalo, Porkka (jos pelaa) pakeista.
Hyökkääjistä Straka, Topo, Hannus, Haataja, Dahlman, Juntunen, Lammassaari nyt ainakin.

Ainakin ylivoimapeliin tuo antaa variaatiomahdollisuuksia. Mutta onko tuossa sitten jo liikaakin rightin miehiä, kahdessa eka (fantasia)ketjussa kun ei näyttäisi olevan Saarenheimon lisäksi yhtään leftiä.

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Rightin pelaajista

Mark Fox kirjoitti:
On muuten aikamoinen liuta rightin puolen pelureita ensi kaudella Lukossa, jos huhut pitävät paikkaansa. Hunkes, Podhradsky, Martikainen, Tähtisalo, Porkka (jos pelaa) pakeista.
Hyökkääjistä Straka, Topo, Hannus, Haataja, Dahlman, Juntunen, Lammassaari nyt ainakin.

Ainakin ylivoimapeliin tuo antaa variaatiomahdollisuuksia. Mutta onko tuossa sitten jo liikaakin rightin miehiä, kahdessa eka (fantasia)ketjussa kun ei näyttäisi olevan Saarenheimon lisäksi yhtään leftiä.

Minulla kun on ollut se käsitys että valtaosa ainakin suomalaisista pelaajista pelaa leftillä. Että onkohan noita oikein tarkoituksella haettu noin paljon, noita rightin puolen miehiä?

Korinekki

Jäsen
friikki kirjoitti:
Mä olen myös kuullut että pääsiäisen jälkeisellä viikolla kokoonpanoa julkaistaisiin hyökkäyksen osalta. Suhteellisen luotettavasta lähteestä.

Tänään pitäis sitten jotain kuulua, jos Lukko meinaa tällä vkolla jotain tiedottaa.
Mielenkiintoista olisi tosiaan pikku hiljaa saada julkisuuteen jotain tuon hyökkäyksenkin osalta. Itse veikkaan, että vasta ensi vkolla kuulemme lisää.

Trekolmestar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Korinekki kirjoitti:
Tänään pitäis sitten jotain kuulua, jos Lukko meinaa tällä vkolla jotain tiedottaa.
Mielenkiintoista olisi tosiaan pikku hiljaa saada julkisuuteen jotain tuon hyökkäyksenkin osalta. Itse veikkaan, että vasta ensi vkolla kuulemme lisää.
Samoin veikkaisin, että aikaisintaan ensi viikolla tullaan julkisuuteen tuon hyökkäyspuolen kanssa. Huhuja kun on katsellut, niin sikäli ei siellä ole tullut esiin pelaajia, joilla vielä olisi kausi kesken (paitsi Straka, seuraava finaalipeli Extraliigassa näkyy olevan tänään), joten sen vuoksi tietoja ei juuri tarvitsisi panttailla. Vaan voihan siellä olla yllätysnimiäkin (vrt. Viitanen puolustukseen). Tietysti jos uuden päävalmentajan nimi kerrotaan samassa yhteydessä ja jos/kun se on Toivola, niin ensi viikkoonhan se sitten väkisinkin menee.
Mielenkiintoista joka tapauksessa, ja odottavan aika tuntuu nyt tavallistakin pidemmältä. No viimeistään sitten 5.5. joukkueen esittelytilaisuudessa.

friikki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Itse ainakin olen yllättynyt kun ei ole vielä mitään julkaistu. Jospa pikkulinnut on tiputtaneet influenssavetelät mun korvaan. Voihan olla et ne panttaa sittenkin kaiken siihen massiiviseen joukkueenesittelyyn. Sehän on varma että kovia nimiä tulee, toivotaan että tulisi joku kova yllätysveto mitä täällä palstalla ei ole jo pyöritelty puhki.

PS. Siinähän kerittiin toteamaan suhtkoht samat jo trekolmestarin johdolla.

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
UR:n mukaan yhteyspäällikkökin on U18 skaboissa ja nyt ei saa mediastakaan näkyvyyttä, joten varmasti julkaisu tapahtuu vasta mestaruuden ratkettua.

H-katsomo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko 2004-2005, Napoli
Tänään tipahti yhteistyökumppaneille kutsukirje 5.5.2006 klo 16.00 järjestettävään massiiviseen tiedotustilaisuuteen, joka toimii myös lähtölaukauksena juhlakauteen. Paikanpäällä esitellään hallilaajennusta, muistellaan Hal Giliä ja tarjoillaan kalasoppaa.

Näkyy maininta tilaisuudesta olevan tuolla kotisivuillakin. Jotenkin on sellainen olo, että johtuen tilaisuuden luonteesta (yhteistyökumppanit koolle jne.), nimiä tuskin ennen sitä tullaan julkaisemaan.

Korinekki

Jäsen
H-katsomo kirjoitti:
Tänään tipahti yhteistyökumppaneille kutsukirje 5.5.2006 klo 16.00 järjestettävään massiiviseen tiedotustilaisuuteen, joka toimii myös lähtölaukauksena juhlakauteen. Paikanpäällä esitellään hallilaajennusta, muistellaan Hal Giliä ja tarjoillaan kalasoppaa.

Näkyy maininta tilaisuudesta olevan tuolla kotisivuillakin. Jotenkin on sellainen olo, että johtuen tilaisuuden luonteesta (yhteistyökumppanit koolle jne.), nimiä tuskin ennen sitä tullaan julkaisemaan.

Eiköhän ennen vappua tulla julkaisemaan ensi kauden valmennuksen ja uusien hyökkääjien sopimuksia. Peräpäätä unohtamatta.
Tuo ko. tilaisuus on lähinnä esittelytilaisuus, ei niinkään tiedotustilaisuus.

Maffesoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Lukon sivuille ilmestyi hetki sitten teksti:

"Pelaaja- ja valmentajauutisia tulossa...."

Näin luki viimeksi hetki ennen maalivahti/puolustaja -uutisia, eli kannattanee odotella jotakin... :-)

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Maffesoli kirjoitti:

Näin luki viimeksi hetki ennen maalivahti/puolustaja -uutisia, eli kannattanee odotella jotakin... :-)
Saman huomasin itsekin. Nyt sitten saa loppupäivän painella F5:sta. No, toivottavasti saadaan hyvää odotella.

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Maffesoli kirjoitti:
Anteeksi off topic, mutta pakko mainita, että on hauska huomata, että joku muukin on niin sekaisin kuin itse on... ;-)

Ette ole ainoita! Jännäähän tämä on, vaikka sisällön suurin piirtein tietääkin. Voihan siellä aina joku yllätyskin olla!

Lugu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Normio siis matkustaa ensi kaudeksi Ouluun. Onnea Teemulle jatkoon. Mutta nyt sitten kädet syyhyten odotetaan noita uutisia hankinnoista. :) Toivottavasti sieltä pamahtaa joku kovan luokan siirtopommi, eikä tyyliin Perttu Ahvenainen.

Johto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
"Pelaaja- ja valmentajauutisia tulossa lähipäivinä". Näin lukee nyt Lukon kotisivuilla, joten eikun jatkamaan odottamista.

Korinekki

Jäsen
Maffesoli kirjoitti:

Nyt on editoitu ja uutisia on tulossa lähipäivinä...
Eli Maanantai förbii. Koska rävähtää? :)

Korinekki

Jäsen
Johto kirjoitti:
"Pelaaja- ja valmentajauutisia tulossa lähipäivinä". Näin lukee nyt Lukon kotisivuilla, joten eikun jatkamaan odottamista.

Huomenna sitten tiedotetaan. Näin kertoo Länsi-Suomi.
Mielenkiinnolla odottelen huomista ja mitä kaikkea kerrottavaa on.
Avoimia kysymyksiä ovat ainakin Toivolan sopimuksen pituus ja valmennusryhmän koostumus. Itse toivoisin, että hyökkäykseenkin saataisiin Viitasen tapaan joku yllätysnimi.

Tumpula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko. Vaan ei ne huonoja ole muutkaan...
Eikö Perttu Ahvenaisessa ole tarpeeksi yllätystä?

Muuten julkistettavat nimet taitavat olla näitä pitkään huhuissa pyörineitä. Epävarmin on tainneet olla noiden ulkomaanapujen nimet. Jos Podhradsky ja Straka Lukkoon siirtyvät niin tilastoista katsottuna ihan mielenkiintoisia nimiä. Se on tietysti sitten ihan oma maailmansa, että miten kukin maahan ja kaupunkiin sopeutuvat.

Locksmith

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, BVB
Kylläpäs riittää Raumalla sitten loppuviikolla puhuttavaa, kun tänään julkaisee RMJ esiintyjät ja Lukko uusia sopimuksia. Toivottavasti nuo Länsi-Suomessa mainitut miehet tulevat ja joku yllätys. Tai no jos Ahvenaisen sirto jostain syystä kariutuu, niin en ole kovinkaan surullinen. Janne Lahti olisi kyllä kanssa kelvannut, mutta harmi että jäi Hämeeseen.

Voisikohan tuo mahdollinen yllätysnimi olla ulkomaalainen vai kotimainen. Tietty on siinäkin riskinsä, jos tässä vaiheessa jo täyttää ulkomaalaiskiintiön, mikäli siis PP on tulossa. Toki jos hankinnat ovat onnistuneita, niin sittenhän se ei haittaa, vaikka kiintiö onkin täynnä. Riku Hahl saattaisi olla palaamassa Suomeeen eli jos otetaan siten se HPK:n nenän edestä tai sitten esimerkiksi se Aki Berg. No nämä nyt ovat vain omia toiveita eikä mitään huhuja.Toivolan sopimuksen toivoisin olevan vähintään 2 vuoden mittainen.

Niin ja Rellulle vastauksena tuolla kausiveikkaus-ketjussa esitettyyn kysymykseen, että ei olla sama...

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.