psychodad kirjoitti:Ei ainakaan minun tietääkseni.
Onko sun tietojen mukaan sopimus kuitenkin jo tehty jonkun suomalaisen pakin kanssa? Eihän tuo Latvala nyt miltään ihmeelliseltä hankinnalta vaikuttaisi.
psychodad kirjoitti:Ei ainakaan minun tietääkseni.
Korinekki kirjoitti:Onko sun tietojen mukaan sopimus kuitenkin jo tehty jonkun suomalaisen pakin kanssa? Eihän tuo Latvala nyt miltään ihmeelliseltä hankinnalta vaikuttaisi.
Se on Kimmo Eronen! Buhahaa :Dpsychodad kirjoitti:Näin olen antanut itselleni kertoa.
kone82 kirjoitti:Se on Kimmo Eronen! Buhahaa :D
Siinä olisi kyllä kiintiölapailua kerrakseen.
Vakavasti ottaen yksi nimi voisi olla Kimmo Lotvonen. Leksand tippui Allsvenskaniin, ja ehkä Kimmo haluaa takaisin Suomeen. Kyllähän noi markkinat on niin niukat että aika paha keksiä vaihtoehtoja.
kone82 kirjoitti:Kyllähän noi markkinat on niin niukat että aika paha keksiä vaihtoehtoja.
Mark Fox kirjoitti:Korhonen
Tsekkipakki-Tsekkipakki
Heikkinen-Mäkelä
Nordlund-Hämäläinen?
Honkaheimo-Levokari?
Hannus-Kapus-Toporowski
Dahlman-Saarenheimo-Haataja
Lammassaari-Vainiola-Tuomainen
Hagelberg-Yli-Junnila-Tapio
Kyllä kai tuollakin 8 joukkoon pääsee, mutta SE JOKIN siitä kyllä tuntuu puuttuvan. Mikä, kertokoot viisaammat?!
masaman kirjoitti:Siihen kun sijoitatte H.Juntusen ja Luomalan niin eikös meillä jo jonkin moinen porukka ole kasassa??? Tai no, ainakin Juntusen.
Boris kirjoitti:Jep, ja 1-2 viime kauden Jokerien pelaajaa vielä...
Maffesoli kirjoitti:Dahlmanin lisäksi?
Toni Dahlman ja Arto Kuki.Boris kirjoitti:Jep, ja 1-2 viime kauden Jokerien pelaajaa vielä....
Boris kirjoitti:Jep, ja 1-2 viime kauden Jokerien pelaajaa vielä...
Luomalahan pohtii vielä Lukon ja JYPin välillä, Juntunen kai varma.
LukkoUkko79 kirjoitti:Ainakin Jatkoajan mukaan noilla molemmilla herroilla on sopimus Ilveksen kanssa ensi kaudesta.
Aika paljon tuntuu porukkaa tulevan joka puolelta. Miten käy omien kasvattien pelipaikkojen, kun kaiken maailman kolmos/neloskenttäläisiäkin ollaan roudaamassa Lukkoon. Ok, täytyyhän joukkueessa olla leveyttä. Nuorta ja nälkäistä sakkia tässä onneksi ollaan kokoamassa, joten toivotaan että kettusydän sykkii sitten jokaisen pelaajan rinnassa täysillä.
TiDo28 kirjoitti:Molemmilla herroilla on tosiaan voimassa oleva sopimus mutta juttujen perusteella eivät ole tyytyväisiä peliaikaansa/paikkaansa eikä lupauksia ensi kaudella ole annettu enemmästä peliajasta tai ylemmistä ketjuista,mitä olen ymmärtänyt.Pelaajat siis tahtoisivat hakea peliaikaa muualta.Tiedä sitten minkälainen peluutustyyli ipassa tulee olemaan ja kuinka leveä materiaali ipassa tulee olemaan mutta niin olen käsittänyt,että lukko tulee ensi kaudella kilpailuttamaan pelipaikkoja aika aktiivisesti,eikä kellään ole "vakio" paikkoja,paikka siis otetaan.
senilix kirjoitti:Nimittäin jos tällaiset huhut pitävät paikkansa ollaan taas keräämässä kaikki halukkaat nelosketjupelaajat liigasta tänne.
senilix kirjoitti:Tällä filosofialla päättyvän kauden joukkuettakin rakennettiin. Puolustukseen hankittiin Paappanen, Lehtonen, Paukkunen, Levokari...
Olen sitä mieltä, että ehkä vähemmän, mutta parempaa
LukkoUkko79 kirjoitti:Ainakin Jatkoajan mukaan noilla molemmilla herroilla on sopimus Ilveksen kanssa ensi kaudesta.
Boris kirjoitti:Juu, sopimukset on, mutta niitä nyt on ennenkin ostettu ulos tai purettu. Juntunen oli tulossa Lukkoon jo kesken kauden, mutta tuolloin kaupassa osallisina olleet seurat eivät päässeet hinnoista yksimielisyyteen.
Luomala puolestaan haluaa pois Tampereelta.
Ja Jokereista ei ole tulossa Arto Kuki -nimistä pelaajaa, eikä sentteriä ylipäänsä.
Tuo oli kyllä positiivinen uutinen, että eepin jatko on lähes 100 varmaa. Saadaan "pappapari" kasaan, vaikka Porkka lopettaisikin :).psychodad kirjoitti:Kyllä Eepi taitaa jatkaa vielä ja tulee tuohon vielä yksi suomalainen pakki lisää.
L4E kirjoitti:Tuo oli kyllä positiivinen uutinen, että eepin jatko on lähes 100 varmaa. Saadaan "pappari" kasaan, vaikka Porkka lopettaisikin :).
Kyllähän sitä kokemusta tuolla pakistossa sietääkin olla.
mtmela kirjoitti:Eepi saattaisi sopia myös hyvin ensi kauden nollatoleranssiin, hyvä sijoittumaan ja loistava pelisilmä. Pysyy vaan omalla puolustusalueella, niin vauhtikin riittää ;) Mutta onko muuten Lukon joukkuetta rakennettaessa otettu huomioon tuo muutos? Liike ja taito nousevat ratkaisevaan rooliin, myös puolustuspäässä. Mailalla ei voi koukkia eikä kahvata, muuten jäähymäärät ovat 30-40 minuuttia per peli. Saipa kokoaa pientä mutta nopeaa ja taitavaa joukkuetta, siellä on mietitty hyvinkin ilmeisesti mitä ensi kausi tuo tullessaan.