Eikös sitä lapaltakin aina konjamiinia riitä kaikille:)?psychodad kirjoitti:Suurimman osan ajasta.
Eikös sitä lapaltakin aina konjamiinia riitä kaikille:)?psychodad kirjoitti:Suurimman osan ajasta.
masaman kirjoitti:Eikös sitä lapaltakin aina konjamiinia riitä kaikille:)?
T#11 kirjoitti:No eipä taida Korhonen olla Lukon maalivahti ensi kaudella
Brynäs har sedan tidigare tappat målvakten Markus Korhonen till Jokerit. - DN http://www.dagensnyheter.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=672&a=531233
T#11 kirjoitti:No eipä taida Korhonen olla Lukon maalivahti ensi kaudella
Brynäs har sedan tidigare tappat målvakten Markus Korhonen till Jokerit. - DN http://www.dagensnyheter.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=672&a=531233
Ghost kirjoitti:Ettei nyt olisi Dagens Nyheterillä mennyt Brynäsin suomalaiset MK:t sekaisin? Tuossa ainakin puhutaan kuin siirto olisi jo varmistettu ja sellaista varmistusta ei ole kyllä nähty. Kuparisen kohdalla.
Runkosarjassa 24 ott 2.75 maalia/ott, 90.43 torj%svenskafans.com kirjoitti:Markus Korhonen
ES: 24 matcher, 2.75 mål/match, 90.43%
SP: 1 match, 1.41 (stod ej hela matchen), 94.74%
Kommentar: Inte lika framgångsrik som tidigare säsonger. Fick chansen på riktigt när "Honken" skadade sig, men tog den inte. Har varit godkänd, men inte spelat som någon stor matchvinnare.
Betyg: +++
jupster kirjoitti:Tämän päivän Veikkaaja "vahvistaa" vielä tuon ensi kauden kassarikaksikon Korhonen-Häkkinen.
"Starttien" määrää on hieman vaikea arvioida, mutta mielenkiintoisimpia lienevät kuitenkin em. joukkueiden keskinäiset väännöt, joissa Korhoselta kysytään kuntopohjaa, kun luistelee hyökkäysten mukana maalilta toiselle. Ainakaan pitkiä avauksia kärkkyville snaippereille en suosittelisi, sillä voipi tulla kiire, kun kiitää syötön jälkeen vielä torjumaan läpiajoa. :O)psychodad kirjoitti:Korhonen tullee kyllä tällä tahdilla rikkomaan ensi kaudella liigan otteluennätyksen, kun pukee sekä lukon, jokereiden että kärppien paidan päälleen samanaikaisesti. Mahtaako selvitä alle sadalla startillakaan?
psychodad kirjoitti:Korhonen tullee kyllä tällä tahdilla rikkomaan ensi kaudella liigan otteluennätyksen, kun pukee sekä lukon, jokereiden että kärppien paidan päälleen samanaikaisesti. Mahtaako selvitä alle sadalla startillakaan?
baterista kirjoitti:Älkää Te epäuskoiset jatkuvasti valittako ja epäilkö ! Molarit ja valmentaja ovat nää mitkä MÄ olen ilmoitellut jo aikoja sitten.
baterista kirjoitti:Älkää Te epäuskoiset jatkuvasti valittako ja epäilkö ! Molarit ja valmentaja ovat nää mitkä MÄ olen ilmoitellut jo aikoja sitten.
Onko yhtä varmoja kuin ilmoittamasi Uraman siirtyminen Kajaaniin.baterista kirjoitti:Älkää Te epäuskoiset jatkuvasti valittako ja epäilkö ! Molarit ja valmentaja ovat nää mitkä MÄ olen ilmoitellut jo aikoja sitten.
Nyt tosiaan toivotaan, että Santalan puheilla on katetta. Sitä tiedotustilaisuutta rupeaa odottamaan kuin pienenä joulupukkia.Johto kirjoitti:Jyrkin mukaan Lukolla on ensi kaudella erittäin tervehenkinen nuori joukkue, jonka kokoamisessa Laiho ja kumppanit ovat onnistuneet erittäin hyvin. Kovasti nuo Santalan puheet nostavat odotuksiani tuota Lukon tiedoitustilaisuutta kohtaan, toivottavasti puheet hyvästä joukkueesta pitävät paikkansa myös meidän fanien silmissä.
baterista kirjoitti:SE tarkoitta ihan sitä mitä itsekkin ollaan luettu:::: ONNISTUMISTA!!! Nyt jos koskaan Lukolla on isolla J:llä JOUKKUE ensikaudeksi, se on varma.