Lukko-Ässät 26.2.2002 Äijänsuo

  • 3 609
  • 48

Belander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
ääks niistä kokoonpanoista...

Höh, tottahan puhut TheBlade. Olin kokonaan jättänyt pois Vidmanin kokoonpanosta tiäksää...

Tiäksää mulle oli tullu joku oikkari....... Niin ne kokoonpanot voisivat olla jotakin:

1.Kaipainen-Hreus-Lätti
Grönman-Smith

2.Vidman-Viinanen-Koivisto
Niskala-Harikkala?

3.Jämsä-Uusikartano-Jokila
Purontakainen-Toivonen

4.Normio-Torkki-Siivonen
Laaksonen-Lehtonen


Ja luultavasti Hagelberg kuuluu myös kokoonpanoon.. Tottahan se on, että eihän sitä tiedä vielä mitä se kuula saa aikaan ennen peliä :D

Niin ja Harikkalan pelaaminen on vielä epäselvää, mutta toivotaan että mies on kokoonpanossa.

Eipä tässä muuta kuin odottamaan illan peliä tiäksää :D :D :D

No siitä sitten !!!
 

The Rock

Jäsen
Ässien kokoonpano:

elikkä Pata-paitaa illan ottelussa kantavat pelaajat:

5
Tommi Satosaari, Maalivahti AK

84
Matti Järvinen, Maalivahti


1. kenttä

7
Timo Willman, Vasen puolustaja AK

21
Jukka-Pekka Laamanen, Oikea puolustaja AK

25
Mikko Konttila, Vasen laitahyökkääjä AK

11
Sami Karjalainen, Keskushyökkääjä AK

17
Jari Korpisalo, Oikea laitahyökkääjä AK


2. kenttä

77
Curtis Sheptak, Vasen puolustaja

22
Timo Ahmaoja, Oikea puolustaja

62
Juha Viinikainen, Vasen laitahyökkääjä

26
Jarkko Immonen, Keskushyökkääjä

43
Marko Palo, Oikea laitahyökkääjä


3. kenttä

14
Mika Rontti, Oikea puolustaja

33
Timo Salonen, Vasen laitahyökkääjä

39
Markku Tähtinen, Keskushyökkääjä

9
Samu Wesslin, Oikea laitahyökkääjä


4. kenttä

37
Juha Kiilholma, Vasen laitahyökkääjä

42
Joose Lipponen, Keskushyökkääjä

28
Janne Mäkelä, Oikea laitahyökkääjä


Ps. Kukahan mies/poika tuo J.Lipponen oikein on? En ole kuullut aikaisemmin. Tuleva V-P Ketola(ko)?;)
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Juho

Joose Lipponen on Ässien omia junnuja. Ykköskentän pelaajia ilmeisesti, ainakin kahden ensimmäisen. Ihan suht hyvin pisteitäkin takonut. Tosin tarkempia tilastoja en nyt tähän hätään osaa sanoa.



EDIT:

Joose Lipponen kaudella 2001-2002 Ässien A-nuorten 1. divarissa 6. tehokkain Ässäpelaaja ja pisteet 25 peliä 12+17=29 ja 42 PIM. Lipponen on syntynyt -81 (hyvä vuosi :D) ja omistaa 'A' kirjaimen paidassaan.
 
Viimeksi muokattu:

belenos

Jäsen
Suosikkijoukkue
RAUMAN LUKKO
Hyvä Lukko kohta mennään ässistä ohi :)
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
Oijoi kun on ihanaa!!!

3-2 ja Niskala kenties ottelun hahmo, vai onko paikkalla olijoiden mielipiteet tätä vastaan? Tehot sentään 2+1... Hienoa, että Torkki onnistui taas pitkään aikaa maalinteossa ja missä paikassa!!! Enää piste eroa ja hommat alkaa kääntyä minun kannalleni!!

Pottu kutsuu!!!!
 

Metalwarrior

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Hyvä voitto, vaikkakin pelin taso oli kehno. Toinen erä oli taas Lukolta huono, onneksi päätöserässä jaksettiin mennä ohi. Vehanen oli mies paikallaan, hänelle tuli pahempia vetoja kuin Satosaarelle. Taas nähtiin, että tiistai on Raumalla huono pelipäivä. Voitosta huolimatta tunnelmaa ei ollut ollenkaan, liekö sitten pelin merkityksettömyys vaikuttanut asiaan.
 

TheBlade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Kansas City Outlaws
Aika tylsä peli oli..tai sitten alkaa vaan fiilikset jo muuten latistua kun porukka vähenee ja hiljenee.. mutta pääasia että Lukko voitti!! :) ja Nikelle onnistuminen oli varmaan tärkeä, mutta siitä porukasta ei ollut vaikea nousta esiin..mutta kiitos kuitenkin maaleista.. :)

Tuomari peli oli ihan ok, vaikka välillä siirryttiinkin naisten jääkiekko sääntöihin ja ehkä tämän takia taklaukset olivat ERITTÄIN vähissä..ja yleisöstäkin kuului kirosanojen sävyttämänä useita pyyntöjä asian tiimoilta..

Ja asiasta toiseen, hallin musiikki se tuntuu vaan paranevan..onpahan jotain tekemistä matseissa! :)
 

karhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Man Utd
Juu pelin taso oli kyllä todella huono.Molemmat joukkueet roiskivat ja vetivät pitkiä kiekkoja minkä vain kerkesivät.Ässillä oli omat maalipaikkansa aina voittoon asti,mutta ratkaisijoita ei tällä kertaa ollut ja Lukko oli tällä kertaa kerran terävämpi maalipaikassaan.

Tunnelma oli kyllä todella huono,mutta siihen on jo tällä kaudella tottunut molempien isännöidessä.

Ja vielä,kun tuomaritkin (tai tuomari Lepaus nimittäin puhalsi varmasti kaikki jäähyt) olivat huonoja niin eipä tästä ottelusta paljon kerrottavaa kellekkään ole.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
pelistä ei mitään ...

... koska en paikalla ollut eikä enää tässä vaiheessa kiinnosta pätkääkään onko 11. vai 12. tosin loppuohjelma suosii inan Ässiä...

MUTTA: "Belenos" ja "Masaman" kuuluvat kovimpien (äänekkäimpien) lukkofanien joukkoon, mutta kun katsoo viestien kirjoitusaikoja huomaa että eivät he ainakaan hallilla olleet... Siis mikä mättää... Turha ruikuttaa yleisömääristä jos ette käy kotimatseissa (tosin en katsonut kummankaan kotipaikkoja, mutta oletan että pääsisivät peleihin jos jaksaisivat mennä)
 

TiDo28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman lukko,Toronto Maple Leafs
Onneksi loppuu pian!

Aivan järkyttävän huonoa peliä molemmilta.Oli pakko yrittää ehtiä vetään kauheet lärvät ennen pelin loppuu kun ei viittinyt halliltakaan lähtee kesken pelin pois kun oli lipusta maksanut.Huomasi vähän liiankin selvästi,et molemmilta jengeiltä oli parhaat miehet poissa pelistä.Hyvää pelis oli se,et lukki voitti ja Niskalan tehot.Toivottavasti huomenna ei muista tästä matsista yhtään mitään ja aurinko paistaa.
 

TheBlade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Kansas City Outlaws
Olen huomannut faniporukassammekin ikävää katoa..viime ja edellis kaudella meitä kävi siellä runsaasti, mutta nykyään tapaamme melkein enemmän hallin ulkopuolella kun hallissa.. paska juttu kun ei siellä ketään muukaan meteliä pidä..opiskelijoittenkin osallistuminen meteliin on jäänyt kahteen tai yhteen äijään.. edut pois sellasilta!! jos kerran fanitkin joutuvat lipuistaan maksamaan..

Noh, muutokseen tarvitaan edes yksi play-off kausi niin johan alkaa taas meteliä syntyä..mutta sitä ennen hallin meininki kuolee..sama juttu siis Porissa..kai? :)
 

The Rock

Jäsen
Re: Onneksi loppuu pian!

Viestin lähetti TiDo28
Hyvää pelis oli se,et lukki voitti.


Vai että Rauman Lukki voitti:D

Vitsi, vitsi!!! Mut oli pakko laittaa ku rupesi naurattamaan tuo joukkueen nimi.:D
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tiistai ei ole hyvä päivä

En tiedä, mistä se johtuu, mutta tiistaipelit eivät Raumalla kerää katsojia. No, nykyisillä esityksillä ei pelipäivällä ole väliäkään, mutta jos ajattelee että kaikki neljä Lukko-Ässät-peliä ovat olleet tiistaina, niin kyllä ainakin nuo kaksi ensimmäistä olisivat väkeä enemmän vetäneet jonain muuna päivänä kuin tiistaina. Silloin meinaten oli vielä molemmilla joukkueilla jotain panostakin jäljellä sarjassa.

Eikös nuo kuitenkin saa vaikuttaa pelipäiviin, nuo joukkueet? Ainakin tiettyyn rajaan saakka. Ei vaan ole Santalaa kauheasti kiinnostanut Lukon yleisömäärä, kun kaikki Ässät-pelit on tiistaille hyväksytty. Olisi siitä voinut jonkun torstain, lauantain tai sunnuntain varata Ässille, mutta kun ei olla silloin hereillä kun sarjaohjelmaa tehdään, niin enää ei kannata viserrellä kun ollaan kaulaa myöten paskassa.

Muuten olen sitä mieltä, että tiistain peleistä kannattaisi luopua kokonaan, otetaan sen tilalle vaikka vanha kunnon sunnuntai tai sitten perjantai. Perjantaipelit ainakin Raumalla ovat katsojia houkutelleet yllättävänkin hyvin.

Se ei vaan taitaisi toimia perjantaina, tuo Lukko-Ässät-peli tai sama homma Porissa? Voisi alkaa päähänlyöntikilpailu jo ennen pelin alkua katsomossa, kun osalla katsojista on jo valmiiksi olutta hilseen alla.
 

TheBlade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Kansas City Outlaws
Raportissa Janne Niskalasta mainittiin lempinimi Nisse, eiköhän se kuitenkin ole Nikke? Raportti myös vahvisti sen tosiasian, että Pertulla ei riittänyt munaa viheltää yhtään jäähyä..jos linja tälläinen on niin tervetuloa yhden päätuomarin järjestelmä! Mäkelä, jätä nyt ne hommasi siellä kaupunginvaltuustossa ja palaa jäälle!! :)

Ja tuo Smithin tilanne huolestuttaa..siitä on varmaan jo ollutkin juttua mutta miksi miehelle ei tarjota jatkosopimusta? Ei se mikään pistenikkari ole, mutta kyllä se esim. Laaksosen polkee mennen tullen!!

En voinut uskoa silmiäni kun Äijänsuolla seikkaili Seura-lehden kuvaaja, ja ensi viikon Seurassa on jotain juttua..jo on jutun aiheet vähissä!! :D

Ja etkö ole Juho kuullut että Lukko on ensi kaudella Lukki.. :D Joukkueen logoksi vaihdetaan hämähäkki väärinpäin ja Laaksonen on kapteeni.. Logon arvellaan lisäävän fanimyyntiä ja se tuo joukkueelle ihan uuden ilmeen, varsinkin kun joukkueen keski-ikä nousee ensikaudella..
 

TiDo28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman lukko,Toronto Maple Leafs
TheBlade:lle

Smith:n tilanteesta sen verran,että "Lukki" hakee hyvää yv-pakkia hänen tilalleen.Smith on muuten ihan hyvä pakki,sitä ei kiistä kukaan,mutta ei paras vaihtoehto yv-pakiksi.

Kyllä vissiin lukko tarvitsisi uuden hallin itselleen kun ei millään osaa pelata Äijänsuon "Areenassa".Aika hyvin tuo Lehkonenkin sanoi:"Täytyykö sitä ihan kaikki virheet yhtenä kautena käydä läpi?".Lukko vois täst eteenpäin lähteä kotiotteluihinsa porukalla vaikka savilanpuistosta oraksen bussilla niin tulis vieraspelin tuntua jos se peli vieraissa kulkee paremmin.

No tottuuden nimissä täytyy sanoa,että lukon tasoisella joukkueella ei ole varaa menettää noin montaa peluria sairastuvalle sen pelin tasossa näkymättä,sanokoon Lehkonen mitä tahansa.

Itsellä jo rupeaa kiilumaan ensi kausi silmissä sekä kahden miljoonan markan (vanha valuutta) vahvistukset.
 

The Rock

Jäsen
Viestin lähetti TheBlade

Ja etkö ole Juho kuullut että Lukko on ensi kaudella Lukki.. :D Joukkueen logoksi vaihdetaan hämähäkki väärinpäin ja Laaksonen on kapteeni.. Logon arvellaan lisäävän fanimyyntiä ja se tuo joukkueelle ihan uuden ilmeen, varsinkin kun joukkueen keski-ikä nousee ensikaudella..

.....ja maalille luistelee Boris "Spider" Rousson!!!!!! Siinä teille hämppy!:D :D :D
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
Re: pelistä ei mitään ...

Viestin lähetti korkki
... koska en paikalla ollut eikä enää tässä vaiheessa kiinnosta pätkääkään onko 11. vai 12. tosin loppuohjelma suosii inan Ässiä...

MUTTA: "Belenos" ja "Masaman" kuuluvat kovimpien (äänekkäimpien) lukkofanien joukkoon, mutta kun katsoo viestien kirjoitusaikoja huomaa että eivät he ainakaan hallilla olleet... Siis mikä mättää... Turha ruikuttaa yleisömääristä jos ette käy kotimatseissa (tosin en katsonut kummankaan kotipaikkoja, mutta oletan että pääsisivät peleihin jos jaksaisivat mennä)

Hyvä korkki. En pääse Lukon peleihin siitä syystä, että olen muuttanut asumaan Valkeakoskella, mutta sitä ennen kävin lähes kaikki kotipelit katsomassa. Itselläni on vielä sellainen maukas tietolähde Lukossa hommissa, ettei kiinnostus lopu ihan heti. Sen harvat kerrat kun käyn kotona(mikä ei ole Rauma!!!) niin ei vaan ole opiskelija budjettiin tullut laitettua syksyllä semmosta kohtaa, mikä käsittelisi rahankäyttöä Lukon peleihin. Olo on jotensakin persaukinen:D . Toki Lukko tulee tässä asiassa hyvin vastaan päästämällä opiskelijat haalarit yllä sisään ilman korvausta, mutta yleensä itselläni on sen verta enemmän rompetta mukana etten voi niitä haalareita raahata kassissani. Siihenkin on ratkaisu, lainaan kaverin haalareita, jos hän ei niitä käytä, mikä taas on todella harvoin:D


En oikeastaan muista, että olenko keskittynyt viesteissäni "ruikuttamaan" yleisömääristä, koska siihen ei oikein mikään auta. Sen sijaan kun taas kesä koittaa, niin nyt täytyy muistaa jättää budjettiin huomautus rahankäytöstä koskien lipun hintoja, tai tuoda lopultakin ne haalarit kotia.


täällä jossakin....Masaman

ps. kiitoksia huolenpidosta...
 

Clark Kent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Leafs,Everton, MuSa,P-Kärpät, Sea City Storm
Morjens!
Onnittelut Lukolle voitosta. Suippokorvat voittivat toiset suippokorvat...

Älkää nyt syyttäkö kyyniseksi, mutta syy siihen etten ole edes kommentoinut tätä "hegemoniaottelua" muuten kuin näin on se, että ei yksinkertaisesti kiinnosta enää nämä Lukko-matsit. Kahdeksan paikallisottelua kaudessa on järkyttävästi liikaa. Neljä on sopiva määrä. Toinen syy on se, että viime viikolla oli loistavaa jääkiekkoviihdettä tarjolla tv:n välityksellä, eikä SM-Liiga sen jälkeen tunnu enään miltään. Ässien kotipelit käyn katsomassa, ja ehkä käyn vieraspelissä Tampereella, koska siellä on tehty halliremppa nääs. Haluan nähdä mitä 40 miljoonalla mk:lla on saatu aikaiseksi.

Taitaa vaivata Olympia-krapula. Katsotaan ensi kaudella sitten taas näitä Ässät-Lukko -kamppailuja.
 

aNkkU

Jäsen
Suosikkijoukkue
LUKKO
Lukon faniporukasta

Niinpä, ikävää se on. Raili tossa valitteli ihan samaa, kun sen näin lauantaina Pokemonissa. (Irkkubaari)

Lennua ja mua kuulemma enää missään näy (ehkä syy meidän kohdalla johtuu opiskelukaupungeissa, tai ainakin minun, kun asun 400 kilometrin päässä Raumalta) eikä oikein näy enää muitakaan niitä, jotka siinä pari kautta sitten, tai vielä viime kaudella oli todella innokkaasti mukana.

Yksi syy tällaiseen on ainakin se, että varsinkin nuorilla naispuolisilla henkilöillä tulee joku jääkiekkopelaajaihastus siinä ennen ja jälkeen 15 vuoden.
Sen ajan ollaan jäähallilla seuraamassa jääkiekkoa, ehkä innokkaamman näköisinä kuin todelliset fanit, ollaan fanitoiminnassa mukana jne.

JA SITTEN...
... iskee kylmä totuus vasten kasvoja, tajutaan "en mä saakaan sitä jätkää"
... se kiinnostus vain pikkuhiljaa katoaa siihen jääkiekkoilijaan
... löytää toisen kiinnostuksen kohteen.

Voisin heti nimetä näihin ryhmiin n.10-20 nimeä. :(

Itse en näihin ole koskaan kuulunut, minulla se jääkiekko on tuolla syvempänä kuin silmissä.
Vai väittääkö joku että Petri Lätti ja Jarno Miikkulainen ovat hyvännäköisiä? Niin ja Oksjutasta mä kanssa olen pitänyt.

No, onhan se Vidman hyvännäköinen, mutta en mä sen takia peleissä käy... ;)

Sen verran vielä, että en mä ihan kaikkia niitä jotka joskus peleissä kävi välttämättä sinne kaipaakaan... ja joskus jäähallilla menee vieläkin hermot joihinkin ihmisiin, mutta he kuuluvatkin tähän "olen 14- vee ja oon ihan rakastunut yhteen lätkäpelaajaan" Ne on ärsyttäviä.

Nimiä enempää mainitsematta, ehkä eräät tietää ketä mä tarkoitan. :D
 

TheBlade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Kansas City Outlaws
hehehee.. ai säkin kirjottelet tänne.. :D vihdoin tunnistin sutkin, ainakin luulisin! :)
 

aNkkU

Jäsen
Suosikkijoukkue
LUKKO
Joo, etköhän tunnistanut ihan oikein.

Mä voisinkin kertoa tässä samalla susta kaikennäköistä näille muille.. sen jälkeen ne ei sua kovin vakavasti ota.. :D
Ai joo, mä lupasin olla vittuilematta.
 

TheBlade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Kansas City Outlaws
mäki voisin kertoo kaikenlaista..
ja mä saan vit*uilla sulle!! :D tai taitaa se sunkin kaks viikkoo olla jo menny, mut ei nyt ajatella sitä..
 

aNkkU

Jäsen
Suosikkijoukkue
LUKKO
Eikö siitä ole jo kolme viikkoa?
Mä olisin saanut jo viikon vittuilla sulle vapaasti.

Ja eiköhän meille kaikille voida jostain vittuilla. Paitsi mulle! Ei sulla ole mitään mistä vittuilla mulle?

Ei voi enempää kirjottaa mitään, kun TosiFani hermostuu. (hermostui jo)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös