Eli onko Klok nyt 6 peliä pois kun se kymppitilikin täynnä?
Näin se taitaa valitettavasti mennä, Liiga ei tainnut tuota vielä huomata. Aika pitkä huili tulee Lukon kärkipakille, ehtii jo pelituntuma vähän kärsiä.
Eli onko Klok nyt 6 peliä pois kun se kymppitilikin täynnä?
Pelikieltoon johtaneista rangaistuksista ei tule merkintää kymppilistalla eli ei tule tuplarangaistusta.Eli onko Klok nyt 6 peliä pois kun se kymppitilikin täynnä?
Pelikieltoon johtaneista rangaistuksista ei tule merkintää kymppilistalla eli ei tule tuplarangaistusta.
Ei kai se niin toimi että olisi edelleen seuraavasta kympistä pelikieltoa luvassa? Eli se yksi peli tulisi tässä samalla istuttua, ja kymppitili olisi nyt täynnä.Tätä en itse tiennyt. Oliko vielä niin, että kympit nollautuvat ennen pleijareita? Klokilla on nyt siis edelleen kymppitili yhtä isoa jäähyä "vajaa".
Ei kai se niin toimi että olisi edelleen seuraavasta kympistä pelikieltoa luvassa? Eli se yksi peli tulisi tässä samalla istuttua, ja kymppitili olisi nyt täynnä.
Aika mielenkiintoinen tapa, enpä ole ennen tullut miettineeksi moista. Noh, näillä mennään.Toimii juurikin niin. Seuraavasta kympistä pelikieltoa. Kymppitilikertymä on nähtävissä Liigan sivuilla.
Klokille voisi tehdä sellaisen 3+2 -vuotisen sopimuksen. Hieno pelaaja kentällä, mutta kentän ulkopuolella vielä hienompi.
Hattu päästä! Arvostan isosti!Todella hienoja juttuja kun pelaajat pystyvät tekemään pienen lapsen onnelliseksi. Mahtavaa toimintaa Klok!
Erinomaista pr:ää ja vilpittömän oloista toimintaa yhteisön hyväksi.Iso teko Klokilta mennä hänen nuoren kannattajansa luokse, joka pitää Lukasta idolinaan.
Ensi kerralla vetää sitten Puistolaa vielä kovemmin ja puhtaasti. Vaikka tosiaan tuo ei ollut mikään törkytaklaus. Oppisipahan junnu tavoille.
Ensi kerralla vetää sitten Puistolaa vielä kovemmin ja puhtaasti. Vaikka tosiaan tuo ei ollut mikään törkytaklaus. Oppisipahan junnu tavoille.
@Mängimies edelleen olen sitä mieltä, että kyseisessä tilanteessa oli filmiä, säälittävyyden saa kukin arvioida. Aika helposti menee näyttävästi "katolleen", en nyt muista missä pelissä hiljattain, maalineduskähinässä ja anovasti tuomarin suuntaan. Olen pahoillani aivotärähdyksestä, mutta ei sen takia saisi Klokin tahattomasta korvalle osumisesta pelikieltoa antaa. Tuomari voi mennä halpaan, kun pelaaja makaa jäässä päätään pidellen, mutta jälkikäteen vahingon kulku käy ilmi videolta. Huono sääntö tuo viiden pelin minimikakku.No eipä tuo ”oppinut” siitä edellisestäkään, jossa Ilveksen Panu Mieho taklasi Puistolaa päähän. Silloin seurauksena aivotärähdys, mikä saattaa osin selittää varovaisuutta myös tämän Klokin taklauksen jälkitoimissa. Tämä siis niille huutelijoille, joiden mukaan Puistola on säälittävä filmaaja. Ainakin @sir jusa oli tätä mieltä.
@Mängimies edelleen olen sitä mieltä, että kyseisessä tilanteessa oli filmiä, säälittävyyden saa kukin arvioida. Aika helposti menee näyttävästi "katolleen", en nyt muista missä pelissä hiljattain, maalineduskähinässä ja anovasti tuomarin suuntaan. Olen pahoillani aivotärähdyksestä, mutta ei sen takia saisi Klokin tahattomasta korvalle osumisesta pelikieltoa antaa. Tuomari voi mennä halpaan, kun pelaaja makaa jäässä päätään pidellen, mutta jälkikäteen vahingon kulku käy ilmi videolta. Huono sääntö tuo viiden pelin minimikakku.
Minkäs pelaajaprofiilin mies tämä Klok on? En ole tainnut kaverilta minuuttiakaan nähdä kiekkoa ja pitää siis mennä puhtaasti tilastoja katsomalla. Ei vissiin mikään maailman isoin kaveri, mutta ainakin jäähyminuuttien perusteella tykkää pelata kovaa? Menneellä kaudella pisteitäkin tehnyt vähän enemmän kuin edellisellä kolmella kaudella puhumattakaan tuosta toissakaudesta (sysipaskassa) Bratislavassa.
Kovaa pelaava peruspakki, jolla ihan riittävät kiekolliset taidot myös ainakin 5vs5 peliin?
Minkäs pelaajaprofiilin mies tämä Klok on?