Luinpa väärin – lukihäriösi best of

  • 3 629
  • 37
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mauri Peltokankaan Twitter-tilin profiilikuvaus näyttäytyi silmissäni muodossa: "Rasismi on rikkautta. Näillä mennään!" Oikeasti rasismin kohdalla on sana realismi.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Kuluneella viikolla luin ensin, että se mursu hukutettiin ennen siirtoa, mutta olikin vaan nukutettu. Lopputulos oli kuitenkin valitettavasti sama.
 

Buster

Jäsen
Eilen luin, yllättäen illalla töiden jälkeen, noista koronan alkuperätutkimuksista, että niiden alkuperä on Wuhanin villieläintohtori. Oli niin hämmentävä, että luin uudestaan ja edelleen villieläintohtori syypäänä. Kolmannella aivojen autocorrect lakkasi ennakoimasta ja koronan alkuperä oli tylsemmin vain Wuhanin villieläintori, eikä Wuhanin Dr. Dolittle.
 

Txjokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Men in Blue ja muut oikeudenjakajat
Taitaapi sopia tähän ketjuun:

Helsingin Sanomat kirjoitti ajoneuvosta RIP-666 ja sen omistajasta.

Mielenkiintoinen juttu, mutta piti ihan pari kertaa tavata rivi: "siviiliammatiltaan Eklund on satamavalvoja", kun luin tuon ammatin olevan "saatananpalvoja". Aika lähellä foneettisesti ja sopii kyllä artikkeliin mitä parhaiten.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Sosiaalidemokraattinen puolue SDP onkin Sosialidemokraattinen puolue. Eli taas on luettu asioita päin helvettiä viimeiset 20 vuotta ja kuultu nimetkin väärin (tai sitten ihmiset lausuvat sen väärin). Olenko siirtynyt johonkin vaihtoehtoiseen todellisuuteen?

 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Minä luen Pippa Laukan nimen aina väärin. Etunimeen tulee aina yksi ylimääräinen kirjain.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Ennakoiva tekstinsyöttö on paholaisen keksintö.
Pitäisi välttää viestien kirjoittamista luurilla.
Olen nimittäin niin pedantti oikeinkirjoituksen kanssa, että ennakoinnin tekemät väärät oletukset ovat tosi rasittavia.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Ennakoiva tekstinsyöttö on paholaisen keksintö.
Pitäisi välttää viestien kirjoittamista luurilla.
Olen nimittäin niin pedantti oikeinkirjoituksen kanssa, että ennakoinnin tekemät väärät oletukset ovat tosi rasittavia.
Tervetuloa kerhoon!
Aiemmin, kun käytin lähinnä vain tablettia täällä jatkiksessakin surfailuun ja kirjoitteluun, olin repiä hiusteni lisäksi muutaman muunkin paikan kehossani tuon pirun keksinnön takia. Tablettini ennusteli milloin mitäkin ja pääsääntöisesti kaikki ihan päin persettä eikä tuota ominaisuutta edes saanut pois, tai en ainakaan yrityksistä huolimatta keksinyt, miten...
Nyt minulla on chromebook, jossa ei suomenkielistä ennustavaa teksitinsyöttöä ole, vain english version, joten korjaan virheeni itse.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Kalevassa pyäriessäni ihmettelin että mikäs firma se tuassa pönöttää ja miälenkiintoni heräs. Tarkemmin luettuani siinä lukikin "Liukuovitehdas" eikä "Liukuvoidetta".
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös