Vaimo kirjoittaa mun kaikki viestit jatkoaikaan. T. Vaimo.
Tää selittää niin paljon.
Vaimo kirjoittaa mun kaikki viestit jatkoaikaan. T. Vaimo.
Juuri näin. Eikä voisi vähempää kiinnostaa puolison lukuisat harraste-, kaveri-, yhdistys- ja sukulaisviestiketjut! Ei me mistään symbioosissa eletä, molemmilla on paljonkin elämää, johon toinen ei liity mitenkään.Mun puhelin on mun puhelin ja sitä ei muut lue. Enkä minä lue toisten puhelimia.
Tekeekö hän myös manikyyrin aina kun haluat, niin kuin eräs youtubesta miehuutta oppinut kirjoittelija meille opetti, että kumppanin pitää tehdä?Tiedän kyllä kumppanini kaikkien saamiensa viestien sisällön, koska minä ne olen lähettänyt. Kumppanini ei saa vastaanottaa keneltäkään muulta viestejä. Tietenkään.
Mulla sama. Ei naista.Toisekseen, mulle ei tuu tekstiviestejä kuin mainosmielessä tai sitten korkeintaan muistutus jostain sovitusta tapaamisesta
Ei tee. Minä olen tehnyt lapsen näitä toimintoja varten.Tekeekö hän myös manikyyrin aina kun haluat, niin kuin eräs youtubesta miehuutta oppinut kirjoittelija meille opetti, että kumppanin pitää tehdä?
On luottamus petetty ja joskus olen niin itsekin tehnyt, valitettavasti.Kiva kuulla, että olet rehti ja kukaan ei ole oletettavasti käyttänyt luottamustasi hyväksensä.
Tämä toimii kyllä elämässä mahdottoman hyvin. Kun voit olla ensin itsellesi rehellinen niin sitten myös muille niin ihmissuhteita tulee elämään kuin itsestään. Niin omaa kuin vastakkaista sukupuolta. Lainalaisuudet samat sukupuolesta riippumatta. Parhaat ystävät löydät niistä, jotka ovat yhtä rehellisiä.Ei ole tarvetta olla muuta kuin rehellinen, itselle ja toiselle.
Mahdottoman vapauttavaa elää näin. :)
Muistelisin lukeneeni käyttäjän @-FNM- olevan myös sokea.Olen sokea.
Tämä on ihan hyvä ohjenuora. Voisi olla kumppani raivoissaan kun yrittäisi päivän mittaan soitella ja laittaa tekstaria jostain tärkeästä asiasta ja illalla kotiin juostessaan ihmettelisi että miks vitussa et oo vastannu?!?!Yritän muistaa lukea jos se kumppani jotain minulle lähettää mutta vain omalta puhelimelta eli luen jos ne minulle osoitettu mutta muita en.
Hah hah... Kaikelta sitä välttyykin, kun ei ole näissä nykyajan kotkotuksissa. Vaimo voisi korkeintaan murista siitä, etten ole huomannut/lukenut hänen lähettämäänsä WhatsApp-viestiä... mutta ei murise, kun tietää, etten vilkuile puhelintani välillä päiväkausiin. Jos on jotain kiireellistä, meillä on tapana SOITTAA sillä puhelimella!!! <vink, vink>...
On mulle käynyt myös puoliksi päinvastoinkin, että kun kysyn miten on päivä mennyt niin vedetään raivaria että just oon kaks tuntia päivittänyt faceani - ei jaksais niinku alkaa uudestaan kertomaan. Eikö sua kiinnosta yhtään mun asiat kun et rekisteröidy sinne faceen? - Joo en aio, mutta nyt kun siinä olet niin voitko kertoa, kiinnostaisi miten päivä mennyt. Oltiin onneksi vain kämppiksiä olosuhteiden pakottamana. Ei tuollaista parisuhdetta jaksaisi.
Tuntuu, ettet ymmärtänyt oikein viestiäni tai sitten minä en ole terävimmilläni pulsseissani näin aamusta. Minä olin tuossa tarinassa siis se jurpo menninkäinen ja joku moderni muija vaatii minua rekisteröitymään johonkin sovellukseen jotta voisin tietää mitä hälle kuuluu. Anyway, oli meillä seksisuhde, muttei homma edennyt pidemmälle juuri tällaisten perustavanlaatuisten eriävien filosofia-käsitysten takia.Hah hah... Kaikelta sitä välttyykin, kun ei ole näissä nykyajan kotkotuksissa. Vaimo voisi korkeintaan murista siitä, etten ole huomannut/lukenut hänen lähettämäänsä WhatsApp-viestiä... mutta ei murise, kun tietää, etten vilkuile puhelintani välillä päiväkausiin. Jos on jotain kiireellistä, meillä on tapana SOITTAA sillä puhelimella!!! <vink, vink>
Hei, ei mitään ongelmaa, kukaan, korkeintaan minua lukuunottamatta, ei näyttäytynyt tässä casessa jurpolta menninkäiseltä... tai edes aamujäykältä... Minä vain peilasin omalle kohdalleni ko. tilanteen mahdottomuutta ja selvensin sitä kuinka juuri meidän parisuhteessa on totuttu kommunikoimaan elektronisten laitteiden välityksellä, kun on asiaa. No offence!Tuntuu, ettet ymmärtänyt oikein viestiäni tai sitten minä en ole terävimmilläni pulsseillani näin aamusta. Minä olin tuossa tarinassa siis se jurpo menninkäinen ja joku moderni muija vaatii minua rekisteröitymään johonkin sovellukseen jotta voisin tietää mitä hälle kuuluu. Anyway, oli meillä seksisuhde, muttei homma edennyt pidemmälle juuri tällaisten perustavanlaatuisten eri-käsitysten takia.