Kyllä, minulla ei ole salattavaa, vaikka en annakaan vapaata pääsyä puhelimelleni. Jos toinen ei sen vertaa luota, niin se ei ole enää minun ongelmani.Funtsin tuolla tätä asiaa lisää ja tajusin, etten osannut laittaa vaihtoehtoa "en lue kumppanini puhelinta muttei haittaa jos oma kumppanini lukee minun puhelintani". Kaikki ei ole välttämättä skitsoja tietääkseni asian suhteen. Ehkä tällainen vaihtoehto menisi tuohon ykkösvaihtoehtoon eli tuohon "ei oo salattavaa" kuten minun avausviesissäni kerroin esimerkkitapauksen.
Kiva kuulla, että olet rehti ja kukaan ei ole oletettavasti käyttänyt luottamustasi hyväksensä.Kyllä, minulla ei ole salattavaa, vaikka en annakaan vapaata pääsyä puhelimelleni. Jos toinen ei sen vertaa luota, niin se ei ole enää minun ongelmani.
Tässä on hooceebruinsin äiti hei. Lopettakaa se bruinsin kiusaaminen nyt heti paikalla. T:bruinsin äiti.Vaimo kirjoittaa mun kaikki viestit jatkoaikaan. T. Vaimo.
Henkilöarvuuttelitko juuri itseäsi vaimoksesi? Tästä lähtee raporttia.Vaimo kirjoittaa mun kaikki viestit jatkoaikaan. T. Vaimo.
En lue, kuuluu kaiketi kirjesalaisuuden piiriin.
Ei hän kaikkea lue. Saa kuitenkin lukea, jos kiinnostaa.Niin, tarkennettu kysymys olisi lukeeko kumppanisi kaiken sen paskan, mitä suollat Jatkoaikaan.
Mistä sä oot löytänyt vaimon joka osaa kirjoittaa ?Vaimo kirjoittaa mun kaikki viestit jatkoaikaan. T. Vaimo.
Onko vaimollakin vaimo ja onko se vaimon vaimo myös maken veivin juniorin vaimo vai vain vaimon vaimo?Mistä sä oot löytänyt vaimon joka osaa kirjoittaa ?
nim. kateellinen
Tykkään siitä mihin suuntaan tämä ketju on menossa.Onko vaimollakin vaimo ja onko se vaimon vaimo myös maken veivin juniorin vaimo vai vain vaimon vaimo?
Humble bragia koko ketju. Ikään kuin jatkoaikalaisilla olisi kumppania. Jos jollakin on, niin ei ole.
Onneksi monille saappaille löytyy pari.Me bad. Luin vahingossa kumpparia, kun on toi ärrävika. Kaikkea sitä.