Luboš Horký – ranteet kuumana

• 10 327
  • 103

Kankolan Kane

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Eipä kyllä Horkykaan tehnyt elettäkään jatkaakseen peliä. Atte sen tason pelimies, että osaa tällaisessa tilanteessa lukea peliä ja ottaa tilanteesta kaiken irti, kun kaveri jää ottamaan huilia ja odottelemaan, että pakki lähtisi jatkamaan peliä omatoimisesti tai tuomarien ohjeistamana. Vaikea tuollaisesta on esim. kiinnipitämistä tai estämistäkään viheltää niin kauan, kun ei kaveria tarvitse edes pidellä kiinni. Eri asia, jos pyrkisi kaikin voimin ylös ja kaveri iskisi poikkaria selkään.
Halpa liike Horkylta etenkin tämä oma lorviminen huomioon ottaen.
Kerro ettet ole ikinä pelannut jääkiekkoa kertomatta, että et ole ikinä pelannut jääkiekkoa...

Minä olen ja voin muuten kertoa, että silloin kun 100 kiloinen pakki istuu sun ristiselän päällä jäisellä alustalla niin rimpuilu on aika turhaa hommaa. Ei sieltä ylös pääse. Sitä paitsi kyseessä on päivänselvä estäminen, joten on ihan loogista jäädä vain rauhassa odottamaan, että siitä vihelletään se jäähy.

Suosikkijoukkue
Pelicans
Kerro ettet ole ikinä pelannut jääkiekkoa kertomatta, että et ole ikinä pelannut jääkiekkoa...

Minä olen ja voin muuten kertoa, että silloin kun 100 kiloinen pakki istuu sun ristiselän päällä jäisellä alustalla niin rimpuilu on aika turhaa hommaa. Ei sieltä ylös pääse. Sitä paitsi kyseessä on päivänselvä estäminen, joten on ihan loogista jäädä vain rauhassa odottamaan, että siitä vihelletään se jäähy.
Menipäs tämä tunteisiin. En ymmärtänyt tuon ensimmäisen lauseen pointtia, mutta mitä tuohon varsinaiseen asiaan niin katsopa se tilanne uudelleen. Ei missään vaiheessa ollut a.) ristiselän päällä tai b.) varsinkaan koko painollaan. Horky jonkinlaisessa lepoasennossa kyljellään ja Atte on korkeassa polviasennossa, jolloin paino on hänen oikean polvensa päällä, ei lainkaan ristiselässä.

Kankolan Kane

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Menipäs tämä tunteisiin. En ymmärtänyt tuon ensimmäisen lauseen pointtia, mutta mitä tuohon varsinaiseen asiaan niin katsopa se tilanne uudelleen. Ei missään vaiheessa ollut a.) ristiselän päällä tai b.) varsinkaan koko painollaan. Horky jonkinlaisessa lepoasennossa kyljellään ja Atte on korkeassa polviasennossa, jolloin paino on hänen oikean polvensa päällä, ei lainkaan ristiselässä.
Nojoo oli ehkä vähän tarpeeton. Pahoitteluni tästä. Tuntuu vain vähän absurdilta kun täällä toivotaan yhdelle meiän tärkeimmistä pelaajista jopa loppukauden pelikieltoa ja ollaan suurella joukolla pahoillaan siitä, että selvisi parilla pelillä.

Itse asiasta on vielä sen verran sanottava, että pidän edelleen ihan loogisena että horky jäi rimpuilematta odottamaan jäähyä, jota ei sitten koskaan tullut. Valitettavan usein tuomarit tulkitsevat tuossa tilanteessa tapahtuvan rimpuilun niin, että se on kahden henkilön välinen tasapuolinen nujakka, josta ei ole tarvetta antaa jäähyä. Lisäksi siinä on sitten se riski, että siinä rimpuillessa tulee lyöneeksi mailalla, kyynerpäällä tai jopa luistimella vahingossa vastustajaa jäähyn arvoisesti.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy