Mainos

Lounaslistan kipinävahti – tässä ketjussa odotellaan THE Tiedotetta

• 104 202
  • 967

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ihan samalla tavalla täällä oli esim jokin aika sitten 100% varmaa tietoa "sisäpiiristä" että Turunen on tyytymätön ja haluaisi pois Oulusta. Höpö höpö.
Aika harvoin nämä satavarmana esitetyt tiedot ovat niitä olleet. Se ei tietenkään tarkoita, että ne aina olisivat höpöä, koska eri nimimerkit näitä viljelevät ja eri nimimerkeillä on erilaista tietoa.

@BLG#13 , voi puhua asiaa tai olla puhumatta, en tiedä. Jos hänellä on tuttu joukkueessa, joka kertoo, ettei luota enää valmennukseen, ei se tosiaan vielä tarkoita, että koppi on menetetty. Siinä hetkessä, kun koppi on menetetty, lähtee päävalmentaja. Tänään nähdään tuosta aika paljon. Mielenkiintoista tämä on.

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tuo ei ole mahdoton ajatus, että joku valmentajaehdokas olisi halunnut tuoda mukanaan oman tiimin. Kärpät ei suostu antamaan kenkää koko valmennusryhmälle. Tuolla peliliikkeellä lähtisi vanhoja saunakavereita liikaa pois organisaatiosta.
Sen verran näitä erilaisia hypoteesejä oikaisen, ettei Kärppien päävalmentajan paikka ole kammoksuttu. Tuo on ihan tämän palstan oma keksintö.

Yargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, KeKi
Se miksi valmennus edelleen jatkaa johtunee todennäköisesti täälläkin spekuloiduista syistä. Eli korvaajaa ei joko ole löytynyt tai sitten uuden koutsin ehtoihin (kokonaan oma tiimi) ei olla suostuttu.
Tuo mahdollisen uuden valmentajan vaatimus kokonaan uudesta valmennustiimistä on ihan validi pointti. Vaikka Kärpillä olisi mahdollisuus ja vara maksaa palkkaa yhtäaikaa uudelle päävalmentajalle ja Havulle niin palkanmaksuvelvoite kahdelle valmennustiimille kokonaisuudessaan saattaa ylittää kipukynnyksen.

Pitkä on ollut puuhastelijoiden piikki ja laskua saadaan maksaa vielä pitkään.

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
Post-rock/ Post-punk
Sen verran näitä erilaisia hypoteesejä oikaisen, ettei Kärppien päävalmentajan paikka ole kammoksuttu. Tuo on ihan tämän palstan oma keksintö.
Niin, jos täysin sekaisin ollut, uppoava SaiPa sai Helmisen, niin luulisi Kärppienkin saavan uuden koutsin, jos siihen on siis halua ja tahtoa.

Soutukorva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Toivon sydämen pohjasta että puheet suursiivouksesta toimistolla Junnon toimesta ovat totta. Muuten pitää yrittää alkaa oikeasti miettimään, miten saada suhtautuminen Kärpistä neutraaliksi.
Tämä huhu on mennyt minulta ohi. Missä näin on huhuiltu? Jotain valoa olisi sentään edessäpäin mikäli JJ on laittanut tuulemaan.

IcePhoenix

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs, Kärpät, Kiekko-Espoo
Tämä huhu on mennyt minulta ohi. Missä näin on huhuiltu? Jotain valoa olisi sentään edessäpäin mikäli JJ on laittanut tuulemaan.
Junno ei ole suoraan tainnu puhua suursiivouksesta, vaan sanoi Etäkärppien pikkujouluissa, että Kärppien urheilupuoli tullaan laittamaan kuntoon, mutta se muutos ei tapahdu yhdessä yössä. Jossain uutisessa sitten mainittiin Kärpissä olevan edessä urheilupuolen suursiivous keväällä.

Corona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Viikko puolivälissä ja joku on jo kussut kaminaan..

Pitihän se arvata, että maanantaita tässä taas odotellaan. Ja huomenna tollotetaan peliä.

"Never stop the madness ja kohta vedetään taas"
Tähän se käsipystyssä -emoji. Mutku puitaki piti säästellä.

Lupaan tuoda jälleen illalla sytytyspalat, jos homma on edelleen yhtä halutonta ja kuritonta. Aluksi voi kamiina vähän haiskahtaa, joten kannattaa pysytellä teltan ulkopuolella hetki.

Huhuja tuntuu pyörivän, mutta onneksi otteet kaukalossa paljastaa aina totuuden. Minusta on väärin Turusta kohtaan odottaa hänestä jotain koko uppoavan laivan pelastajaa, mutta vähän semmoinen meininki tässä haisee. Paljon verrataan pistekeskiarvoja Turusen kanssa ja ilman. Kannattaa sekin muistaa, että joukkue oli luonnollisesti hieman eri mielentilassa alkukaudella, mitä se on marras-/joulukuussa seitsemän ottelun tappioletkussa.

Olin varma, että tällä viikolla olisi reagoitu, mutta ei reagoitu. Oli pakko löysätä itsekin pipoa, ja nyt sitten vaan katsellaan kauanko perse kestää merivettä. Enään ei jaksa olla varma mistään.

Maustemies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Myllykoski ja tottakai myös pelaajat puhuvat julkisuuteen arjesta, niinkuin heidän asemissaan kuuluukin puhua. Toki Myli möläyttelee välillä outoja kommentteja, mutta on näissä kuitenkin tietty ”koodi” olemassa.

Se miksi valmennus edelleen jatkaa johtunee todennäköisesti täälläkin spekuloiduista syistä. Eli korvaajaa ei joko ole löytynyt tai sitten uuden koutsin ehtoihin (kokonaan oma tiimi) ei olla suostuttu.

Mylin ja pelaajien välisistä puheista on enemmänkin tietoa, mutta ihan kaikkea en pysty täällä jakamaan, koska silloin tiedot voisi yhdistää suoraan henkilöihin ja sitä en halua.

Oli miten oli, niin alkaa vaikuttamaan siltä, että myös Myli on erittäin epäpätevä UTJ:ksi.
Itse olen kuullut epäsuoria huhuja seuran läheltä siitä, että kopissa on muutama täysi vapaamatkustaja, joiden arki koostuu lähinnä siitä että tullaan vain töihin hallille. Totuutta en tiedä, mutta peliesityksien perusteella en ihmettelisi tätä ollenkaan. Pitäisin itse vielä päävalmentajan vaihtoakin kriittisempänä sitä, että näistä vapaamatkustajista päästään eroon mahdollisimman nopeasti.

Punamani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Itse olen kuullut epäsuoria huhuja seuran läheltä siitä, että kopissa on muutama täysi vapaamatkustaja, joiden arki koostuu lähinnä siitä että tullaan vain töihin hallille. Totuutta en tiedä, mutta peliesityksien perusteella en ihmettelisi tätä ollenkaan. Pitäisin itse vielä päävalmentajan vaihtoakin kriittisempänä sitä, että näistä vapaamatkustajista päästään eroon mahdollisimman nopeasti.
Puhutaanko tässä pelaajista vai muista taustahenkilöistä?

Elmo14

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Minun saamani tiedon mukaan ainakin osa pelaajista on suoraan sanonut Mylille, että luottoa valmennukseen ei enää ole.
Tämä on ns. 100% varma tieto, vaikka julkisuuteen puhuttaisiinkin toista.
Kyllähän nämä huhut kopin menettämisestä herättävät suurta huolta loppukauden suunnasta. Kannattaa kuitenkin muistaa, että harvassa ovat ne joukkueet, jossa kaikki pelaajat olisivat tyytyväisiä valmennukseen. Oleellista on, että kuinka suuri osa pelaajista ja minkä roolin pelaajista tässä on kyse. Tällaisen kriisin keskellä on vielä helpompi olla kriittiinen valmennusta kohtaan varsikin asiasta kysyttäessä. Urheilujohto on (toivottavasti) aloitteellistesti näitä keskusteluja järkännyt. Pelihän tästäkin näyttää totuuden. Mielenkiintoinen ilta tulossa!

Japi Tykki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Rockets
Itse olen kuullut, että kopissa on koko joukkueellinen vapaamatkustajia, joiden arki koostuu lähinnä siitä, että tullaan vain töihin hallille.

Matala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Mielenkiintoista nähdä tämä viikko, jos tulee molemmissa peleissä taas turpaan. Onko Kärpillä oikeasti varaa vetää kunnolla vihkoon kokonainen kausi?

Täytyy muistaa, että Kärpät on vetänyt vihkoon jo monta vuotta putkeen. Tämä kausi on kaikkien aikojen pohjanoteeraus.

En itse ainakaan toivo, että Mäntymaan Kärpät kohtaa Dufvan Jokerit karsinnoissa. Jokereiden rosteri tulee vielä kauden edetessä vahvistumaan pommin varmasti, joten kaikki mahdollisuudet katastrofiin on olemassa.

Vyuola

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Roki
En itse ainakaan toivo, että Mäntymaan Kärpät kohtaa Dufvan Jokerit karsinnoissa. Jokereiden rosteri tulee vielä kauden edetessä vahvistumaan pommin varmasti, joten kaikki mahdollisuudet katastrofiin on olemassa.
Tuohon vielä lisättynä se, että Jokerit pelaa tällä hetkellä poikkeuksellisen hyvää jääkiekkoa mestis-tasolle. Taktisesti Käppyröitä valovuoden edellä.

avail

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Tällaiset kirjoitukset on niin syvältä kuin voi olla, eikä näitä "saamiani 100% varmoja tietoja" ei kenenkään pitäisi noteerata millään tavalla.

Ihan samalla tavalla täällä oli esim jokin aika sitten 100% varmaa tietoa "sisäpiiristä" että Turunen on tyytymätön ja haluaisi pois Oulusta. Höpö höpö.

Jos et pelaa tuossa joukkueessa etkä ole sen ydin huoltojoukoissa niin sinulla ei ole yhtään mitään tietoa.
Onko boldaamani kohta 100% varma tieto? Kaverin puolesta kyselen, jolla kiinnostaa ironian määritelmä.

Soutukorva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Minulle tuli uutena tietona Havun haastattelussa, että Soosi peluuttaa nyt pakkeja ja Silander hyökkääjiä. Onhan siinä nyt pantu pakkaa jo kunnolla sekaisin.

Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Koko kiekkoileva Suomi ihmettelee, miten tuo Havu saa vielä valmentaa Kärpissä. Eikö ole tulijoita tuohon sirkukseen vai mistä kiikastaa? Haluaisin kuulla perustelut ihan oikeasti…

Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Chicago Blackhawks, Real Madrid
Minulle tuli uutena tietona Havun haastattelussa, että Soosi peluuttaa nyt pakkeja ja Silander hyökkääjiä.
Havu nerokkaasti pesee täten kätensä, jos tappioputki jatkuu koska ”En minä vastaa peluutuksesta, pakithan on Soosin vastuulla” ja varmaan homma päättyy jommankumman apukoutsin potkuihin.

Soutukorva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Havu nerokkaasti pesee täten kätensä, jos tappioputki jatkuu koska ”En minä vastaa peluutuksesta, pakithan on Soosin vastuulla” ja varmaan homma päättyy jommankumman apukoutsin potkuihin.
Silanderhan on pakit aiemmin peruuttanut, mutta nyt vaihdettiin ukot päittäin. Onhan siinä The muutosta kerrassaan. Ja joku ihmetteli kuviota, että eikö pääkoutsi tee mitään. Esimerkiksi Jalosen Leijonissa on ymmärtääkseni apukoutsit peluuttaneet pakit ja hyökit turnauksissa. Ei siinä ole mitään uutta.

Koodari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Käytännössä nyt on palattu samaan kuvioon kuin viime kaudella, mutta Manner on korvattu Silanderilla. Havu keskittyy patsastelemaan

Yargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, KeKi
Ottakaamme siinä tapauksessa vastaan pienetkin voitot. Kaikki ansaitsevat kenkää jokatapauksessa.

ruoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Lännen Kiekko, Panelian Raikas
jahs, Turunen palasi, paniikki ohi, kipinäteltta kasaan ja kotio kaikki. Täällä ei ole mitään nähtävää.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy