Lounaslistan kipinävahti – tässä ketjussa odotellaan THE Tiedotetta

• 130 593
  • 1 097

Shaun heshka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Laten 22-23 Kärpät, Ac Oulu, Toronto Maple Leafs
Josko maanantaina jo vihdoinkin räpsähtäs?

Arthur Morgan

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Oulu, Kärpät, Huuhkajat
12 peliä runkosarjaa jäljellä. Jos ei ens maanantaina tärähdä niin alkaa vähän niinku aika loppua.
Kauanko tätä aikaa vielä on jäljellä? Itsellä loppui usko lokakuussa ja nyt mennää herranen aika jo helmikuuta.

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree!
Kauanko tätä aikaa vielä on jäljellä?
Joo-o, ei kyllä paljoa.

12 pelissä voi kai uusi valmennus vielä jotain yksinkertaisia pelitavallisia juttuja ehtiä ajaa sisään. Sitten luokkaa alle 5 peliä aikaa, niin parempi varmaan keskittyä vain johonkin muuhun herättelyyn.

Mutta kyllä se on nyt ihan absoluuttisesti viimeinen hetki yrittää tehdä enää mitään järkevää. Siis millä voisi oikeasti vaikuttaa tuohon pelaamiseen. Olisihan tuossa ensi viikon maajoukkuetauolla harjoittelumahdollisuuksia useita päiviä ajella uuden valmennuksen kanssa juttuja sisään, mutta ei taida kuplalaisia kiinnostaa.

holynordic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ex-Oulun Kärpät, Kadonnut vaatimustaso
Joo-o, ei kyllä paljoa.

12 pelissä voi kai uusi valmennus vielä jotain yksinkertaisia pelitavallisia juttuja ehtiä ajaa sisään. Sitten luokkaa alle 5 peliä aikaa, niin parempi varmaan keskittyä vain johonkin muuhun herättelyyn.

Mutta kyllä se on nyt ihan absoluuttisesti viimeinen hetki yrittää tehdä enää mitään järkevää. Siis millä voisi oikeasti vaikuttaa tuohon pelaamiseen. Olisihan tuossa ensi viikon maajoukkuetauolla harjoittelumahdollisuuksia useita päiviä ajella uuden valmennuksen kanssa juttuja sisään, mutta ei taida kuplalaisia kiinnostaa.
Nähtiinhän se jo Lauri Mikkolan potkujen jälkeen, että osaava mies penkin takana saa ihmeitä aikaan ihan lyhyessäkin ajassa. Ei se kaunista ollut, mutta pelasti tämän organisaation yhden farssilta.

Ujcik#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Minä epäilen että Kärppien johdossa etsitään pelin ongelmia liian syvältä, liian kaukaa.
Ei vaan jostain helvetin syystä nähdä että isoin ja painavin syy on valmennus. Erittäin heikko valmennus.

Kovinkaan kummoisella pelitavalla ei tarvitsisi olla tuo joukkue valmistettu, niin voittaisi riittävästi siihen, että saataisiin tämä helvetin via dolorosa päättymään edes siten, että pysytään sarjassa.

Kaikki toiveet menestyksestä on murskattu tuolla typerällä jääräpäisyydellä.

Ilves perjantaina Oulussa ja väkeä ei tullut kuin 4500. Sportti tappion jälkeen taas muutama sata päättää seuraavaan peliin antaa olla. Kun toivo menestyksestä viedään, halliin ei huvita vaivautua enään lainkaan.

Koska toimittajat eivät uskalla kysyä asioista ja jos vastaani kävelee Mikko Myllykoski, Juha Junno tai Tommi Virkkunen. Minä aion ainakin perkeleen tosissaan vaatia kunnon selityksen tähän. Miksi valmennusta ei ole vaihdettu.

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF, tehtaan takuu, sokea mummo
Jaaha, Havu ja joukkue päätti kusaista lämpimät ureat runsaslukuisten kannattajien niskaan Vaasassa. Mitään enempää en odottanutkaan.

Voittoisaa sunnuntaipäivän jatkoa! Eiköhän siellä Igorin kanaa ole taas tarjolla ensi viikolla.

Etelärinne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Monesti tullut mietittyä fanien ja seuran suhdetta toisiinsa. Ymmärrän todella hyvin että eihän siitä mitään tulisi jos seura pyrkisi tekemään juuri kuten fanit haluaisivat mutta toisaalta eipä seuraakaan olisi olemassa ilman faneja.

Yllä olevassa ei ollut nyt mitään pointtia liittyen alla olevaan, mutta on vaan käsittämätöntä ellei Mäntymaata vapauteta huomenna ja edes yritetä tehdä jotain loppukauden pelastamiseksi.

Jos mitään ei tapahdu, niin sen täytyy johtua jommasta kummasta asiasta.

- Seurajohdon ylpeys ei riitä näyttämään että oma päävalmentaja-valinta oli totaalisen väärä.
- Mäntymaa on niin hyvä kaveri että häntä ei vaan haluta erottaa. Olisihan se tympeää jos kaverin ura pilattaisiin.

Todennäköisesti syy on sekoitus molempia ja nyt vaan toivotaan ihmettä, että (mahdollissa) pleijareissa peli alkaisi kulkemaan ja päästäisiin sanomaan että olimme oikeassa. Samaan aikaan yritetään varmaan etsiä ainakin sentteriä ja mahdollisesti puolustajaa poissaoloista riippuen ja ehkä vielä maalivahtiakin.

Myllykosken muistan todennäköisesti tämän kauden jälkeen kahdesta ulostulosta, jotka eivät toteutuneet(?). Toinen oli viime kauden siirtorajalla sanottu laitetaan vaikka imuri päälle ellei pelaajia saada ja toinen oli tämä sokea mummo -case.

No, nämä on näitä "tehtaan takuu" -hommia nämä täällä meillä päin.

Stargazer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Boston Bruins
Myllykosken muistan todennäköisesti tämän kauden jälkeen kahdesta ulostulosta, jotka eivät toteutuneet(?). Toinen oli viime kauden siirtorajalla sanottu laitetaan vaikka imuri päälle ellei pelaajia saada ja toinen oli tämä sokea mummo -case.
Eikä sovi myöskään unohtaa kuplassa elämistä, mikä on herran position otettaessa huomioon, todella kummallista.

Derksen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Lippo
Todennäköisesti syy on sekoitus molempia ja nyt vaan toivotaan ihmettä, että (mahdollissa) pleijareissa peli alkaisi kulkemaan ja päästäisiin sanomaan että olimme oikeassa.
Onkohan tuollaista ihmettä muuten ikinä tapahtunut Liigassa, että joku runkosarjan rämpinyt joukkue olisi alkanut yhtäkkiä pleijareissa pelaamaan huomattavasti kovemmalla tasolla? Ei tule heti mieleen. Kärppien kohdalla ei ainakaan, vaan aina kun runkosarja on ollut huono, myös pleijarit ovat loppuneet lyhyeen. Ja vastaavasti aina kun on pärjätty keväällä, on jo runkosarjakin ollut erittäin hyvä.

Tosiasia on se, että lähes varmuudella ei tällä kaudella ole enää menestymismahdollisuuksia. Ei edes valmennusta vaihtamalla. Maksimitulos on sääleistä jatkoon ja jonkinlainen haastamisyritys puolivälierissä. Nyt varmaan seurajohto joutuu pohtimaan, voidaanko edes tuohon yltää nykyvalmennuksella. Pahalta näyttää.

Koodari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ei vain jaksa enään. Neljä edellistä matsia mennyt enemmän tai vähemmän muita hommia tehdessä kuin peliä katsellessa. Perjantain Ilves-matsin katoin myöhään illalla uusintalähetyksenä ja lauantain peliin pääsin vasta toisen erän alussa mukaan, mutta kovin kauaa ei tarvinnut lauantai-illasta uhrata jääkiekon parissa.

Yhtään peliä en enään katso niin kauan kun tämä valmennus jatkaa Kärppien peräsimessä. Ihan sama vaikka tässä pitäisi olla ilman lätkää myös ensi kausi, mutta mulle ainakin riitti nyt

Miekkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Kyllä se oma usko tähän kauteen ja nykyisellä valmennuksella oli valheellista lapsen uskoa silloin, kun hetkellisesti peli parani ja tuli muutamia voittoja. Perkeleen sokea täytyy olla se meidän pihitiputtaan mummo siellä organisaation kuplassa, kun paskat housuissa vaan odotellaan viimeistä naulaa arkkuun. Mitään todellista reagointia ei ole konkreettisesta näkynyt siihen valuvikaan, mikä vetää tämän koko homman vessanpytystä alas paskaviemäriin.

Ujcik#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Yhtään peliä en enään katso niin kauan kun tämä valmennus jatkaa Kärppien peräsimessä. Ihan sama vaikka tässä pitäisi olla ilman lätkää myös ensi kausi, mutta mulle ainakin riitti nyt

Joo sama homma täällä.
Pelatkoon miten kiinnostaa ja tehkööt just ne virheet mitkä haluaa. En jaksa sitoutua tähän enää lainkaan. Tietää, että mikään ei muutu ja tätä samaa paskaa olisi tulossa ensi- kaudella.

Tuo seura ei ole arvoiltaan enää se sama, miksi minä heitä aloin kannattamaan.
Kärppien vaatimustaso voi olla miten alhainen tahansa ja he voivat tyytyä syömään paskaansa muiden nauraessa.
Minulla on vaatimustaso sellainen, että haluan joukkueeni lyövän pääsääntöisesti kaiken peliin ja se kun yritetään aivan kaikkensa. Se riittää minulle.

Kärpistä ei voi sanoa enää niin.
Heille riittää että he itse saavat valtavat palkkansa ja heillä on vain kivaa ja hauskaa.

500 fania matkaa Vaasaan ja oikein paidat teetetty. Miten tämä arvoisa seura kiittää kannattajansa? Pelaa täysin munattoman ja haluttoman pelin ja häpäisee kannattajansa Pohjanmaalla.

Hävetkää!

Jatkossa käytän aikani Jokereiden otteita seuraten. Nousu ja uusi alku on aina kiinnostanut.

Palataan asiaan kun Kärpillä on tavoite voittaa jokaisena iltana, tavoite olla Suomen paras ja kaikki tekeminen näyttää siltä, että näiden tavoitteiden saavuttamiseksi tehdään kaikki ja vähän enemmänkin.

Viimeksi muokattu:

LarZu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Ei tule potkuja. Eiköhän huomenna jatketa kohti mestistä mangokanan merkeissä.

24 kotiottelua on tälle kaudelle ollut. Niistä olen paikanpäällä käynyt katsomassa 10. Kausikortin hankinta on tuntunut petokselta. Rahat pitäisi saada takaisin.

Vuodesta 1997 asti tullut seurattua Kärppiä mutta tämä kausi vetää ylivoimaiset pohjat. Pohjoisen ylpeydestä ei tietoakaan enää. 2015 mestaruus jäänee viimeiseksi Raksilassa voitetuksi mestaruudeksi (kotona ratkenneet Kärppien mestaruudet). Palataan asiaan uuden areenan aikoihin, jospa sillon olisi puhdistettu organisaatiota riittävästi.

Kausikorttia en ennen sitä osta enää.

Beni49

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Joo sama homma täällä.
Pelatkoon miten kiinnostaa ja tehkööt just ne virheet mitkä haluaa. En jaksa sitoutua tähän enää lainkaan. Tietää, että mikään ei muutu ja tätä samaa paskaa olisi tulossa ensi- kaudella.

Kärppien vaatimustaso voi olla miten alhainen tahansa ja he voivat tyytyä syömään paskaansa muiden nauraessa.
Minulla on vaatimustaso sellainen, että haluan joukkueeni lyövän pääsääntöisesti kaiken peliin ja se kun yritetään aivan kaikkensa. Se riittää minulle.

Heille riittää että he itse saavat valtavat palkkansa ja heillä on vain kivaa ja hauskaa.

500 fania matkaa Vaasaan ja oikein paidat teetetty. Miten tämä arvoisa seura kiittää kannattajansa? Pelaa täysin munattoman ja haluttoman pelin ja häpäisee kannattajansa Pohjanmaalla.

Hävetkää!

Jatkossa käytän aikani Jokereiden otteita seuraten. Nousu ja uusi alku on aina kiinnostanut.

Palataan asiaan kun Kärpillä on tavoite voittaa jokaisena iltana, tavoite olla Suomen paras ja kaikki tekeminen näyttää siltä, että näiden tavoitteiden saavuttamiseksi tehdään kaikki ja vähän enemmänkin.
Amen. Itsekin siirryn seuraamaan loppukevääksi Jokereita. Pitäkää tunkkinne.

Kramer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät

Hävetkää!

Samat fiilikset. Pelien katsominen on henkisesti liian raskasta tällä hetkellä. Kärpät antoi joskus voimia ja raikkaita hyviä tuntemuksia, mutta ei enää. Hallille oli kiva mennä moikkaamaan tuttuja ja nauttia kioskien antimista. Saunaseura on ajanut seuran sellaiseen melankoliaan, että oksat pois.

Vyuola

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Roki
Pystyn käytännössä koko tekstiä komppaamaan, mutta tämä värähti eniten. Tuon lukeminen tuotti tiettyä tuskaa, kun itelle rakkain seura on tällä hetkellä kaikkea muuta, kuin mihin aikanaan "rakastu". Munaton lauma yrittämättömyyttä, höystettynä välinpitämättömyydellä.

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree!
Pitäkää hulluna, mutta odotan oikeasti, että huomenna vaihtuu päävalmentaja.

Maajoukkuetauko aikaa laittaa peliä kuntoon. Jos päävalmentaja laitetaan vaihtoon, niin tämä on se hetki! Viimeinen hetki.

Ja mikäli ei vaihdu niin itseni lisäksi on hullu myös tämä koko vitun Oulun Kärpät. Vittu pelaajia ostellaan ovista ja ikkunoista, mutta siihen tärkeimpää ei kosketa pitkällä tikullakaan. Vaikka se sokea mummokin näkee mistä kiikastaa.

On siinä ollut Mäntymaalla aikaa laittaa peliä kuntoon. Ei voi sanoa, etteikö seurajohto olisi ollut kärsivällinen. Mutta rajansa saatana kaikella, nyt on pakko jo kokeilla jotain muuta. Ei koko kautta voi luovuttaa tällä tavalla hakkaamalla päätä seinään. Ei vaan voi! Katsokaa vittu sarjataulukkoa. Sieltä sen näkee mikä on tämän hetken taso.

En voi kohta enää uskoa, että tämä on oikeasti jääkiekkoseura nimeltä Oulun Kärpät.

Juholan Mikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Pitäkää hulluna, mutta odotan oikeasti, että huomenna vaihtuu päävalmentaja.

Maajoukkuetauko aikaa laittaa peliä kuntoon. Jos päävalmentaja laitetaan vaihtoon, niin tämä on se hetki! Viimeinen hetki.

Ja mikäli ei vaihdu niin itseni lisäksi on hullu myös tämä koko vitun Oulun Kärpät. Vittu pelaajia ostellaan ovista ja ikkunoista, mutta siihen tärkeimpää ei kosketa pitkällä tikullakaan. Vaikka se sokea mummokin näkee mistä kiikastaa.

On siinä ollut Mäntymaalla aikaa laittaa peliä kuntoon. Ei voi sanoa, etteikö seurajohto olisi ollut kärsivällinen. Mutta rajansa saatana kaikella, nyt on pakko jo kokeilla jotain muuta. Ei koko kautta voi luovuttaa tällä tavalla hakkaamalla päätä seinään. Ei vaan voi! Katsokaa vittu sarjataulukkoa. Sieltä sen näkee mikä on tämän hetken taso.

En voi kohta enää uskoa, että tämä on oikeasti jääkiekkoseura nimeltä Oulun Kärpät.
Kyllä. Kusisin hunajaa mikäli seuraavan pelin koittaessa Kivi seisoo Ilun luovuttama Karvalakki päässä penkin takana piiskaamassa touhuun jotain rotia.
Paitti sitten mää heräsin ja en ennää kussukkaan Kärppien suuntaan.

Imsamiz50

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Minä epäilen että Kärppien johdossa etsitään pelin ongelmia liian syvältä, liian kaukaa.
Ei vaan jostain helvetin syystä nähdä että isoin ja painavin syy on valmennus. Erittäin heikko valmennus.

Kovinkaan kummoisella pelitavalla ei tarvitsisi olla tuo joukkue valmistettu, niin voittaisi riittävästi siihen, että saataisiin tämä helvetin via dolorosa päättymään edes siten, että pysytään sarjassa.

Kaikki toiveet menestyksestä on murskattu tuolla typerällä jääräpäisyydellä.

Ilves perjantaina Oulussa ja väkeä ei tullut kuin 4500. Sportti tappion jälkeen taas muutama sata päättää seuraavaan peliin antaa olla. Kun toivo menestyksestä viedään, halliin ei huvita vaivautua enään lainkaan.

Koska toimittajat eivät uskalla kysyä asioista ja jos vastaani kävelee Mikko Myllykoski, Juha Junno tai Tommi Virkkunen. Minä aion ainakin perkeleen tosissaan vaatia kunnon selityksen tähän. Miksi valmennusta ei ole vaihdettu.
Valitettavasti Hifk vastassa, joten eiköhän sinne 5000 saada täyteen ja kaikki hyvin kun katsojia riittää… Toki Pelicans peli taitaa olla vielä ennen sitä, mutta eiköhän senkin pelin yleisömäärää perustella viikonpäivällä..

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy