Loukkaantuneiden seurantaa kaudelle 2008-09

  • 37 189
  • 167

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Kylla vero varmasti asioista tietaa mutta assat-lukko akselilla hahen kirjoituksensa ovat vahvasti asenteellisia. Parin pelaajan murtumat,eivat voimasuhteita hetkauta sen suuremmin kun kuilu on alunpitaen noin valtava rostereissa.

Ja naa Nevalaiset ja Kovaset oli hankittaessa naurettavia jamapelaajia usean porilaisen mielesta, harjoituspeleissako niitten arvo on kohentunut, kun nyt ovat korvaamattomia timantteja? Vinkki poriin...Kovanen ja Nevalainen eivat ole ne asiat joiden vuoksi lukolla on paperilla parempi jengi.
 

Mogilni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pronssilla
Kylla vero varmasti asioista tietaa mutta assat-lukko akselilla hahen kirjoituksensa ovat vahvasti asenteellisia. Parin pelaajan murtumat,eivat voimasuhteita hetkauta sen suuremmin kun kuilu on alunpitaen noin valtava rostereissa.

Ja naa Nevalaiset ja Kovaset oli hankittaessa naurettavia jamapelaajia usean porilaisen mielesta, harjoituspeleissako niitten arvo on kohentunut, kun nyt ovat korvaamattomia timantteja? Vinkki poriin...Kovanen ja Nevalainen eivat ole ne asiat joiden vuoksi lukolla on paperilla parempi jengi.
Niin vero kyllä huhuili Saarenheimon ja Haatajankin olevan klesana joka tarkoittaisi ettei lukolla olisi ehjää kakkosketjuakaan. Sehän vasta huumoria olisi lähteä kauteen ilman ykkös- ja kakkosketjua.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Selvennykseksi vielä edelliseen tämän ketjun kirjoitukseeni, että tarkoitukseni ei ole epäillä Veron tietoja noin yleisesti ottaen. Tuosta Akke P.:n lainaamasta tekstistä vaan tuo kohdan näin johon kiinnitin huomiota, eli Nevalaisen ja Kovasen lisäksi loukkaantuneena pelaisivat Vehanen, Viitanen, Saarenheimo ja Haataja muutaman muun lisäksi. Tämä oli se mikä minua suuresti huvitti, luulen että tässä taisi olla jonkin verran toiveajattelua mukana Verolla tuota kirjoittaessaan.

Riittää tältä erää mulle, kunnes uusia vempparyhmäläisiä ilmaantuu.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Niin vero kyllä huhuili Saarenheimon ja Haatajankin olevan klesana joka tarkoittaisi ettei lukolla olisi ehjää kakkosketjuakaan. Sehän vasta huumoria olisi lähteä kauteen ilman ykkös- ja kakkosketjua.

No sekin olisi viela kaukana tilanteesta jossa lukko lahtisi altavastaajana avaukseen. Kaikki ulkkarit ja Pettinen telakalle mainittujen lisaksi ja olisi jo tiukempaa. Joten suurta paniikkia ei ole syyta tuntea.
 

Tumpe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lipö ty.
Porissa on pakko keksiä jotain pyöriteltävää kun oman joukkueen tilanne on mitä on. Pakko sitten spekuloida naapurin tekemisillä, vaikka olisivatkin kaukana totuudesta. Peukku ja tuoppi ja kullia poskelle.
 

Nikke84

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Manchester United, Three Lions
Joo eipä päästä tämänkään kauden avaukseen ilman loukkaantumisia. Onneksi kyse ei ole kuitenkaan ykköspakkiparin miehistä. Nevalaisen vamma taitaa kuitenkin olla pienempi ja saattaa pelata jo avauspelissä.

Mutta kuten fysioterapeutti-joukkueenjohtaja Kuosmanen totesi, ettei tässä vaiheessa kautta kannata mitään riskeerata. Pääsee Honkaheimokin sitten tosipeleissä antamaan näyttöjä. Vaikka mies onkin harjoitusotteluissa saanut paljon vastuuta ja oli testiryhmän parhaimmistoa, sen ei pitäisi silti riittää vielä koko kauden sopimukseen.
 

Akke P.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Valitettavia nämä Kovasen ja Nevalaisen loukkaantumiset, mutta onneksi kysymyksessä ei näyttäisi olevan kovinkaan pitkäkestoiset poissaolot.

Joo eipä päästä tämänkään kauden avaukseen ilman loukkaantumisia. Onneksi kyse ei ole kuitenkaan ykköspakkiparin miehistä. Nevalaisen vamma taitaa kuitenkin olla pienempi ja saattaa pelata jo avauspelissä.

Mutta kuten fysioterapeutti-joukkueenjohtaja Kuosmanen totesi, ettei tässä vaiheessa kautta kannata mitään riskeerata. Pääsee Honkaheimokin sitten tosipeleissä antamaan näyttöjä. Vaikka mies onkin harjoitusotteluissa saanut paljon vastuuta ja oli testiryhmän parhaimmistoa, sen ei pitäisi silti riittää vielä koko kauden sopimukseen.

Tähän lyhyesti. Eikö Lukon pakkiparit ole olleet käytännössä samat kaikissa niissä peleissä (edeltävät neljä harjoituspeliä...) joissa on ykkösmiehistöllä liikuttu?

Pettinen - Kovanen
Viitanen - Lehikoinen
Honkaheimo - Ardelan
Nevalainen - Kuusisto

"Ykköspakkipari" on toki edeltävistä melko lailla makuasia, mutta voi sen niinkin nähdä, että Kovanen on ollut nimenomaan "ykköspakkiparin" mies. Toisaalta Honkaheimon kuuluminen kuuden ensimmäisen pakin joukkoon ei ole ollut harjoituskaudella millään lailla kyseenalainen, joten Honkaheimon sopimus ei liene sidoksissa ainakaan näihin loukkaantumisiin, vaan valmennuksen harjoituskauden pelaajavalintojen näkökulmasta sopimus näyttäisi pikemminkin selviöltä.
 

Andji

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kulloinkin minkäkin liigan hallitseva mestari
Vaikka mies onkin harjoitusotteluissa saanut paljon vastuuta ja oli testiryhmän parhaimmistoa, sen ei pitäisi silti riittää vielä koko kauden sopimukseen.

Puoliksi ilman sarvia ja hampaita: mikä sitten riittää? Eihän näyttöjä voi olla, jos näyttöjä ei anneta tehdä.
Viime kaudella Otto pelasi KalPassa vähintään kohtuullisesti ja tämän kauden harjoitusotteluissa
(vaikka vierustoverini olivat näkevinään yhä "vanhan" Oton kentällä) on ollut joukkueen parhaita pakkeja.
Toki mokia tulee, mutta mielestäni Otto osaa myös paikata omat mokansa.
Mutta niinhän se on, että jos pelaa 59 minuuttia hyvin tai todella hyvin ja sen yhden minuutin huonosti, on todella huono.
Vanhoja syntejä ei anneta anteeksi.

Tuntuu, että minä olen samanlaisella ristiretkellä Oton puolesta kuin psychodad on Laaksosen puolesta.
Tosin minun taisteluni käydään vain muita lukkofaneja vastaan.
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Tuntuu, että minä olen samanlaisella ristiretkellä Oton puolesta kuin psychodad on Laaksosen puolesta.
Tosin minun taisteluni käydään vain muita lukkofaneja vastaan.
Kyllä mä oon pro Honkaheimo -liikkeessä mukana. Hyvin on pelannut ja Kuusistoon verrattuna selvästi parempi. Tunnustan, että oma ensireaktioni oli päinvastainen, mutta kyllä selkeästi häviävä osapuoli oltiin siinäkin vaihtokaupassa.
 

Nikke84

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Manchester United, Three Lions
Puoliksi ilman sarvia ja hampaita: mikä sitten riittää? Eihän näyttöjä voi olla, jos näyttöjä ei anneta tehdä. Viime kaudella Otto pelasi KalPassa vähintään kohtuullisesti ja tämän kauden harjoitusotteluissa
(vaikka vierustoverini olivat näkevinään yhä "vanhan" Oton kentällä) on ollut joukkueen parhaita pakkeja. Toki mokia tulee, mutta mielestäni Otto osaa myös paikata omat mokansa. Mutta niinhän se on, että jos pelaa 59 minuuttia hyvin tai todella hyvin ja sen yhden minuutin huonosti, on todella huono.

Harjoituspeleissä pelin tempo on niin paljon hitaampaa kuin itse liigapeleissä ja kaiken lisäksi niissä voi pelata paineetta. Siksi pelkästään harjoituspelien perusteella sopimusta ei pidä tehdä. Se on niin monta kertaa nähty, kun Honkaheimo on tosipeleissä sortunut karkeisiin virheihin.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Andji

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kulloinkin minkäkin liigan hallitseva mestari
Se on niin monta kertaa nähty, kun Honkaheimo on tosipeleissä sortunut karkeisiin virheihin.

Niin, "se on niin monta kertaa nähty". Tämähän se on se yleisin argumentti sille, ettei Otolle saisi tarjota sopimusta. Kyseessä on kuitenkin 23-vuotias pelaaja, joka on pelannut Lukossa yhden kokonaisen kauden. Jos vastuuta ei anneta, harvemmin tulostakaan tulee. Raumalaisyleisö on luultavasti yksi kriittisimmistä omiaan kohtaan, joten paineet pelata kasvattajaseurassaan ovat nuorelle pelaajalle kovat. Lamppukin meni melkein lukkoon (heh heh), kun tulosta ei meinannut tulla ja yleisö kritisoi. Luultavasti Bluesissa hän lyö itsensä lopullisesti läpi, kun yleisö ei huokaile jokaista virhettä. Samaa odotan Mastolta TPS:ssä. Tosin hän ei päässyt Lukossa yhtä suureen rooliin kuin Lamppu, kiitos orava-Toivolan.

En tarkoita tätä siten, etteikö saisi kritisoida, jos aihetta on. Tarkoittaahan sopimuksen tekeminen aina rahanmenoa seuralle. Mutta varsinkin tässä tilanteessa, jossa sekä Kovanen että Nevalainen (toinen nuori huippulupaus) ovat loukkaantuneina, Otolle olisi tosiaan käyttöä. Ja edellämainittujenkin ollessa terveinä vähintään seitsemänneksi puolustajaksi.
 

EddieE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kyllä mä oon pro Honkaheimo -liikkeessä mukana. Hyvin on pelannut ja Kuusistoon verrattuna selvästi parempi. Tunnustan, että oma ensireaktioni oli päinvastainen, mutta kyllä selkeästi häviävä osapuoli oltiin siinäkin vaihtokaupassa.

Ei muuten varmasti oltu SILLOIN häviävä osapuoli. Muistatko mitä sopertamista Oton peli oli? Ei ollut apua liigajoukkueeseen.
 

senilix

Jäsen
Kyllä oltiin silloinkin se häviävä osapuoli.

Ensimmäisessä pelissään Lukossa Kuusisto näkyi ja näytti vähän pelaajalta, mutta montaa peliä ei tarvinnut katsoa, kun selvisi, miksei hän mahtunut kunnolla KalPassa pelaavien pakkien joukkoon.

Ja minä olin tätä mieltä jo viime vuoden puolella, penkokaa täältä vanhoja kirjoitelmia.
 
Käsittääksemme tämä ketju on pyhitetty loukkaantumisille. Tässä ketjussa ei keskustella pakkipareista, Matti Kuusistosta, eikä muistakaan ketjuun kuulumattomasta.

Terveisin, Modesedät.
 

Penaltyfox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raum Lehvälugo
Näistä kaiffareista en tiedä, mutta huolestuttavasti Mikko Viitanen luisteli irvistellen tänään yksinään ympyrää......
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Mikä tilanne on Kovasen ja Nevalaisen vammoilla? Pelaavatko sarja-avauksessa?
 

Becksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
http://www.ur.fi/artikkeli.phtml?id=27496

Lukon sairaslistalle saattoi liittyä myös laitahyökkääjä Antti Laaksonen, joka sai toisessa erässä pahan tällin jalkaansa.

- Antti pelasi kolmannen erän keskushyökkääjä, ettei hänen tarvinnut mennä mukaan päätykiekkoihin. Lopullisesti tilanne katsotaan keskiviikkona, Urama selvitti.

Jes. 300 000 kankkulan kaivoon. No ehkä liioittelua mutta toivotaan parasta ja pelätään pahinta ettei olisi mitään pahaa vammaa.
 

vesikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tero Koponen

Olenko vain jäänyt tietotyhjiöön, vai mitä tapahtui Koposelle eilisessä pelissä?
Kiinnitin huomiota Janican pelaamisesta myös Tuomainen-Bennis -kaksikon keskellä.
Koposta siinä vaiheessa ei penkillä näkynyt.

Tietääkö joku kertoa, mitäs meitin "snaipperille" on käynyt?
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Lukkomanian keskusteluissa joku nimimerkki väläytti sellaisen tiedon, että Kopsulla olis nivusvamma.

Sen verran itsekin huomasin eilen toisen erän alkupuolella, että Kopostero kävi kentällä koittamassa luistelua katkon aikana ja livahti samantien takaisin vaihtoaitioon ja sieltä pukukoppiin. Tuskin siis kyseessä on mikään vakava vamma. Varmaan jokin venähdys.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös