Pitsiin viikko, joten avataampas tämä, toivottavasti vähille uutisille jäävä topikki. Tällä hetkellä ei liene yhtään osalistujaa tämän otsikon alle, eikä toivon mukaan tulekkaan. @Moderaattorit, saisiko "nastan" ketjun otsikkoon?
En tiedä. Yhtäkkiä hän vaan makasi jään pinnassa, ei siinä mitään kontaktia mun mielestä näkynyt eikä tilannetta sen puoleen uusintanakaan tullut. Olisko jää ollut siinä vaiheessa jo niin huono että se olisi aiheuttanut tuon loukkaantumisen?Mitä Saarijärvelle kävi?
Netin välityksellä en ainakaan ite kontaktia nähnyt. Olisko railo ollu jäässä? Se ei paljoa kysele sen jälkeen jos siihen vetää!En tiedä. Yhtäkkiä hän vaan makasi jään pinnassa, ei siinä mitään kontaktia mun mielestä näkynyt eikä tilannetta sen puoleen uusintanakaan tullut. Olisko jää ollut siinä vaiheessa jo niin huono että se olisi aiheuttanut tuon loukkaantumisen?
Tämä on aina Pitsiturnauksen kääntöpuoli. Hieno tapahtuma, mutta sieltä voi tulla ikäviä takaiskuja. Tosin niitä voi tulla harjoituksistakin, niinkuin Lehtisenkin tapauksessa.
Toivottavasti Saarijärvi ei loukannut pahasti ja on kauden avauksessa kuukauden päästä kunnossa.
Arveltiin vaan kramppia/suonenvetoa seurueen kanssa, kukaan ei huomannut tapahtumahetkeä.En tiedä. Yhtäkkiä hän vaan makasi jään pinnassa, ei siinä mitään kontaktia mun mielestä näkynyt eikä tilannetta sen puoleen uusintanakaan tullut. Olisko jää ollut siinä vaiheessa jo niin huono että se olisi aiheuttanut tuon loukkaantumisen?
Tämä on aina Pitsiturnauksen kääntöpuoli. Hieno tapahtuma, mutta sieltä voi tulla ikäviä takaiskuja. Tosin niitä voi tulla harjoituksistakin, niinkuin Lehtisenkin tapauksessa.
Toivottavasti Saarijärvi ei loukannut pahasti ja on kauden avauksessa kuukauden päästä kunnossa.
Joo, tuo näkyi kyllä lähetyksessäkin. Mun tapa on aina varautua pahimpaan ja teen sen tässäkin tapauksessa.Ripan mukaan ei varannut jalalle eli se sulkee aikalailla puujalat ja krampit pois, ikävä kyllä.
Länsi-Suomen sivuilla Vili kertoo, että lähinnä krampista oli kyse ja syynä liika sotkun munkkien syönti treenaamisen sijasta.
Lähti kaudella 14-15 rapakon taakse pellaamaan ja sieltä sitten viime kaudeksi Lukkoon neppailemaan eli siinä varmastikin syy myöhäiselle intin aloitukselle.Vili on siis nyt vasta armeijassa, vaikka ikää on "jo" 24-v ?
Eli arveltu kramppi osui toteen, loistavaa!Länsi-Suomen sivuilla Vili kertoo, että lähinnä krampista oli kyse ja syynä liika sotkun munkkien syönti treenaamisen sijasta.