Loukkaantumistilanteet kaudella 2010 - 2011

  • 95 854
  • 298

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Kivimäen Samulin unohdit, hänhän oli harjoituksissa viilettänyt taklaukset kieltävän liivin kera.
Samuli tosiaan unohtui. Tosin en häntä kokoonpanoon olisi odottanutkaan, kun ko. herrat pelikunnossa.

En kyllä kauheasti yllättyisi silti, jos Samuli olisi Saipa pelissä jo mukana.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Elo siis sai eilen siipeensä ja ilmottautui vemppaosastolle. Tilannetta katsellaa päivittäin ja kehään palannee ensi viikolla kertoo Lukon sivut. Tässä linkki uutiseen.
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Jatkoajan otteluennakossa mainitaan, että Pettinen on saanut eilen iskun päähänsä ja Kauvosaari loukannut polvensa. Toivottavasti ei mitään pahempaa, tänään voi muutenkin olla pisteet aika kiven alla.
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Sarkastisesti tähän voisi heittää sellaisen kommentin, että aika monelle saisi antaa jonkun iskun päähän, jotta heräisivät pelaamaan sen koko 60 minuuttia.

No, toivottavasti pojille ei käynyt pahemmin, ja olisivat pelikunnossa mahdollisimman nopeasti. Kumpikaan yllämainituista kun ei kaipaa mitään takapakkia, koska ovat muutenkin fyysisellä puolella muista jäljessä aiempien vaivojensa takia.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
No, toivottavasti pojille ei käynyt pahemmin, ja olisivat pelikunnossa mahdollisimman nopeasti. Kumpikaan yllämainituista kun ei kaipaa mitään takapakkia, koska ovat muutenkin fyysisellä puolella muista jäljessä aiempien vaivojensa takia.
Onko jompi kumpi (+Elo) mahdollisesti jo tänään kokoonpanossa? Muutenkin...Kivimäki, pelaako jo? Miksei kokoonpanoja ole vielä julkaistu, matsihan alkaa jo...ööö...9 tunnin kuluttua.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Tuomaisen polvi vihoittelee ja on ainakin tänään sen tähden sivussa. Asiasta kertoi UR.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Mä en ymmärrä miksei näistä loukkaantumisista tiedoteta sen tarkemmin. Elo, Tuomainen, Kauvosaari, Rantanen...paluuaikataulu?
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Mä en ymmärrä miksei näistä loukkaantumisista tiedoteta sen tarkemmin. Elo, Tuomainen, Kauvosaari, Rantanen...paluuaikataulu?
Jos tuosta nyt otetaan esim. Rantanen, niin sellaista lääkäriä ei maailmasta löydykkään, joka osaisi nyt sanoa, koska Rantanen on taas pelikunnossa. Lukkohan antoi arvion, että 3-4 kuukautta menee. Tuon parempaan veikkaukseen ei pysty kukaan tällä hetkellä.

Mitä sitten tulee näihin pienempiin vaivoihin, niin Lukko ei ole kovinkaan halukas kertomaan pelaajiensa terveystilanteesta julkisuuteen. Seura haluaa vaalia pelaajiensa yksityisyyttä niin paljon kuin mahdollista.

Näinhän se homma menee ns. normaalissakin elämässä. Jos minä tai sinä jäädään töistämme sairauslomalle, niin syitä lomaan ei kerrota ulkopuoliselle. Paluuaikataulussakin voidaan puhella vain arvioista, kuten jääkiekkoilijoiden kohdalla.
 

TwentyThree

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mitä sitten tulee näihin pienempiin vaivoihin, niin Lukko ei ole kovinkaan halukas kertomaan pelaajiensa terveystilanteesta julkisuuteen. Seura haluaa vaalia pelaajiensa yksityisyyttä niin paljon kuin mahdollista.

Näinhän se homma menee ns. normaalissakin elämässä. Jos minä tai sinä jäädään töistämme sairauslomalle, niin syitä lomaan ei kerrota ulkopuoliselle. Paluuaikataulussakin voidaan puhella vain arvioista, kuten jääkiekkoilijoiden kohdalla.

Sen ymmärrän täysin että julkisuuteen ei kerrota mikä pelaajaa vaivaa, mutta kyllähän noista jotain aikataulua voisi ilmoittaa, puhutaanko viikosta vai parista jne.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Jos tuosta nyt otetaan esim. Rantanen, niin sellaista lääkäriä ei maailmasta löydykkään, joka osaisi nyt sanoa, koska Rantanen on taas pelikunnossa. Lukkohan antoi arvion, että 3-4 kuukautta menee. Tuon parempaan veikkaukseen ei pysty kukaan tällä hetkellä.

Mitä sitten tulee näihin pienempiin vaivoihin, niin Lukko ei ole kovinkaan halukas kertomaan pelaajiensa terveystilanteesta julkisuuteen. Seura haluaa vaalia pelaajiensa yksityisyyttä niin paljon kuin mahdollista.

Näinhän se homma menee ns. normaalissakin elämässä. Jos minä tai sinä jäädään töistämme sairauslomalle, niin syitä lomaan ei kerrota ulkopuoliselle. Paluuaikataulussakin voidaan puhella vain arvioista, kuten jääkiekkoilijoiden kohdalla.
Joku merkillinen tarve saivarrella, kenties? Vain erittäin suurin ponnistuksin pystyn olemaan kirjoittamatta tähän mitä mieltä olen tämän tyyppisestä vastauksesta. Sinusta en tiedä, mutta minä en ole sellaisessa työpaikassa/työssä että suuri yleisö olisi kiinnostunut mahdollisesta paluuaikataulustani sorvin ääreen. Vaan työ jota tehdään maksavaa yleisöä varten on hieman eri juttu, vai eikö sinusta? Saatana sentään.

Rantasen tilanteen ymmärrän - kuukausia varmasti, mutta näiden pienempien kolhujen kohdalla olisi pelkästään fiksua tiedottaa jotakin. Lukko on näissä tiedotusasioissa kyllä muita seuroja jäljessa melko lailla.
 

NaNi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, KooKoo, Red Wings
Sen osaan ainakin kertoa että Elo on täysin kunnossa eikä mitään vammaa ole enää. Silmäkulmassa vaan oli ne tikit ja that's it.
 

Akke P.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mitä sitten tulee näihin pienempiin vaivoihin, niin Lukko ei ole kovinkaan halukas kertomaan pelaajiensa terveystilanteesta julkisuuteen. Seura haluaa vaalia pelaajiensa yksityisyyttä niin paljon kuin mahdollista.

Näinhän se homma menee ns. normaalissakin elämässä. Jos minä tai sinä jäädään töistämme sairauslomalle, niin syitä lomaan ei kerrota ulkopuoliselle. Paluuaikataulussakin voidaan puhella vain arvioista, kuten jääkiekkoilijoiden kohdalla.

Itse en usko kyllä tähän logiikkaan juuri alkuunkaan. Huippu-urheilijan ammattia harjoittaessaan saamat vammat ovat kyllä minusta aivan eri lailla "julkisia" kuin meidän tavallisten pulliaisten sairastumiset, jotka estävät töihin menon. Yksityisyyden vaalimisesta voisi olla pelaajien kohdalla kyse vaikka silloin, jos kyseessä olisi esim. jonkinlainen alkoholi- tai muu vastaava ongelma, henkisen puolen ongelma tai vaikka joku "englantilaisten jalkapalloilijoitten harrastusten" kautta välittyvä ongelma, mutta joku pelitilanne- ja harjoitevamma ei nyt minusta oikein tällainen ole.

Itse luulen että tämä on vain Uramasta lähtöisin ja juontaa juurensa viime kauteen, jossa loukkaantumissumassa Urama selvästi väsyi jatkuviin kyselyihin sairastuvan tilanteesta ja halusi keskittää oman, joukkueen, yleisön ja median huomion kentällä oleviin eikä sieltä poissa oleviin pelaajiin. Se on minusta tavallaan ymmärrettävä linjaus, vaikka se välillä onkin faninäkökulmasta ärsyttävää ja usein jopa huvittavaa.
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Joku merkillinen tarve saivarrella, kenties?
Ei todellakaan ollut, vaan faktasta.
Itse en usko kyllä tähän logiikkaan juuri alkuunkaan.

Itse luulen että tämä on vain Uramasta lähtöisin ja juontaa juurensa viime kauteen,
Niin, minähän kirjoitin, että Lukko ei halua kertoa. Sinä taas mainitset tässä oikein nimen, joka varmasti on vahvasti vaikuttanut seuran toimintatapoihin tässä asiassa. Epäilen myöskin, että itseasiassa päävalmentaja on ollut päällepäsmärinä tässä tiedoituspoliittisessa linjanvedossa.
 

Sonny Burnett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Vammatiedotuspolitiikka (jopas oli sana) on oma taiteenlajinsa. Nykyaikana tieto (oikea ja väärä, puutteellinen ja riittävä) liikkuu valonnopeudella ja Lukko on linjansa valinnut.

Taannoin saatiin oikein malliesimerkki tästä tiedotuksen multihuipentumasta, kun Laaksosen Antin pitkistä sairauslomista ja niihin johtaneista syistä käytiin arvausleikkiä helmikuusta aina marraskuulle asti.. Ei silti että yliavoimuuskaan hyvästä olisi.

Hyvä tietää että Elon avauspelissä päähän saamasta tärskystä selvittiin pelkillä tikeillä. Vähän olenkin jo kaveria odotellut takaisin rosteriin.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Sitä minä vaan ihmettelen että miksei Elo sitten pelaa?
 

Sonny Burnett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Sitä minä vaan ihmettelen että miksei Elo sitten pelaa?

No sitä minäkin ihmettelen. Myönnetään että olen hieman vainoharhainen tämän tiedotuksen linjan vuoksi. Omin silmin aitiopaikalta Elon saaman niitin nähneenä, pelkään aivotärähdystä, jota ei kerrota. Sen verran vetelin jaloin kaveri koppiin käveli. Toivon toki että syy poissa-oloon ovat pelkät tikit silmäkulmassa. Tai sitten vaan rosteri on niin laaja hyökkäyksessä että ei tarvitse tikattuja miehiä peluuttaa. Mutta oikeastaan mitäs sen väliä kun voittoja tippuu plakkariin.
 

Tibexe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Lauantaisen Pelicans-ottelun jälkeen Tuhtituvan Fox-baarissa Elo itse kertoi haastattelussa että olisi ollut jo silloin täydessä pelikunnossa, mutta valmennusjohto ei jostain syystä peluuttanut.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Täytyy toivoa, että kyseessä tosiaan flunssa, sillä aika paljon Tukosella noita "pikkuvaivoja" aikaisemmin ollut. Sen verran hyvin kausi lähtenyt kuitenkin liikkeelle, että soisi pelurin olevan pelikunnossa.

Sen verran laaja hyökkäyskalusto onneksi on, ettei parin runkomiehen poissaolo tunnu pahemmin(Tuomainen ja Tukonen).
 

Kiekkomies_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Los Angeles Kings
Tuskin mitään vakavaa on, kun eilen ilmoitettiin että Elo menee viikonlopuksi A-junnujen mukaan. Tuskin oltaisiin näin kerrottu, jos Tukonen olisi ollut varma poissaolo.
 

Becksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tuskin mitään vakavaa on, kun eilen ilmoitettiin että Elo menee viikonlopuksi A-junnujen mukaan. Tuskin oltaisiin näin kerrottu, jos Tukonen olisi ollut varma poissaolo.

Onhan se voinut vaikka aamuharjoituksissa loukkaantua...
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Tukonen ja Tuomainen palaavat tänään pelavaan kokooonpanoon, joten ihan hyvältä alkaa näyttämään pelikuntoinen rosteri.
 

Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Arsenal FC
Sen verran negatiivista loukkaantumisrintamalla, että Rajala loukkaantui pelin ensimmäisessä erässä. Eikä pelannut tämän jälkeen vaan McLean ja Lindgren vuorottelivat kolmosen keskellä loppu pelin. Uraman mukaan jalka vääntyi taklaustilanteessa, josta Söderholm jäähynkin sai.
 

Ojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Seuraavaksi odotellaan miten kävi Keräsen Jannen. Ripan mukaan näytti erittäin pahalta hurrin polvitaklaus Keräseen. Toivotaan parasta ja pelätään pahinta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös