Ne puhuu tuolla telkkarissa että Petruzalek loukkasi "eilen pelin lopussa itsensä". Oliko se Petru jonka se perkeleen Lammaskangas taklasi poikittaisella mailalla ajassa 60.00.?
Mä jatkan myös Ralen sanomisilla. Urhon loppuhaastattelussa sanoi, että Mäkinen ei ole loukkaantunut, "haettiin vain vähän eri asioita". On se kylmähermonen ukko jos kauden tässä vaiheessa tuollaista vastustajaa vastaan pistää joukkueen palttiarallaa 50 pinnaan iskeneen varakapteenin penkille. Mäkinen ei kolmannessa erässä Hämylinnassa pelannut kai muuta kuin yyveen? Toivottavasti ei oikeasti ole loukkaanutunut. Ihan tuo Ralen lausunto siitä ei vakuuta...
Tukonen tänään sivussa - onko oletettavaa että olisi kuitenkin rivissä viimeisellä kierroksella, eli kyseessä olisi vain pieni lepuutus?
Uskoisin ettei Late pelaa ennen playoff avausta. Selkä saa näin lähes 2 viikon huilin. Viisas ratkaisu mielestäni tällainen.
Itse taas veikkaan, että Lukko lähtee parhaalla mahdollisella rosterilla Pelicans matsiin. Kotiedun menettämiseen omalla hölmöilyllä ei oikein olisi varaa.
Itse taas olen sitä mieltä, että esim. Tukosen pelaaminen ensi viikon perjantaina on paljon tärkeämpää, kuin tämän viikon torstaina. Jos siis tilanne menisi tällaiseen joko tai-asetteluun. Lukon voitto tai tappio pelsuista ei saa olla yhdestä laiturista kiinni, vaikkakin jokainen jätkä tuo sinne kokonaisuuteen sen oman panoksensa.
Missä Lindgren tänään? Ei näy ainakaan liigan sivuilla kokoonpanossa.
Pientä tälliä tuli viimeksi Kuopiossa, ja tämän vuoksi sivussa tänään. Huomenna selviää onko mies keskiviikkona rosterissa. Kyllähän tuohon McLeanin viereen tarvitaan Mo.Lukolla ei ainakaan liigan sivujen mukaan ole loukkaantuneita. Eiköhän MO ole ihan pelillisistä syistä pois.
Uraman puheiden mukaan olisi pelikunnossa ja oli varmuuden vuoksi sivussa. Tiedä sitten mikä on totuus. Toivottavasti pystyy keskiviikkona pelaamaan.Tukosella todennäköisesti aivotärähdys.
Uraman puheiden mukaan olisi pelikunnossa ja oli varmuuden vuoksi sivussa. Tiedä sitten mikä on totuus. Toivottavasti pystyy keskiviikkona pelaamaan.
Oli ne Laten jalat kyllä sen tärskyn jälkeen sen verran spagettia että ei se ihan pelkältä ilmat pihalle-tilanteelta tuntunut. En usko Tukosen missään tapauksessa pelaavan keskiviikkona, Ralen puheista huolimatta.