Viestin lähetti Johannes
Ruutu (kausi ohi)
I.Pikkarainen (kausi ohi, ??)
Grunn (palaa kaukaloon viikonloppuna, ??)
Vihko (kausi ohi)
Potilaslista on aika paljon lyhentynyt, hienoa.
Eiks siirtoaika ole ummessa?? Eli ei pelaa pleijareissa......Viestin lähetti Tormentori
Tuohon listaan pitää vissiin lisätä J. Kauppila jonka kylki ei kestä pelaamista. Toivottavasti mies pleijareihin toipuu. Korostan toki ettei minulle 100% tietoa tästä ole. Toivotaan että mies pelaa tänään mutta tuskin..
Viestin lähetti Lalli68
Minulle on yksi asia on epäselvä tällä hetkellä: voisin vaikka vannoa ettei RPL pelannut lauantaina eikä sunnuntaina, molemmissa peleissä mentiin kuudella pakilla. Silti en ole nähnyt missään loukkaantumisilmoa. Mistä on kyse? Kahlasin muitakin viestiketjuja läpi sen hätäisen hetken minkä ehdin eikä silmiini osunut aiheeseen liittyvää..
Viestin lähetti lintu
Niin, mikähän on TRuudun tilanne? Onko polvi missä kunnossa?
Viestin lähetti Admiral Kusnetsov
Hola! Polvi on hyvässä kunnossa ja toivo maamme uudesta NHL--tähdestä on edelleen elossa...Ai nin, pitäiskö tällä palstalla toivoa maamme huippukiekkoilun kehitystä vai väsyneen SM-Liigan alemman keskitason jengin ensi kauden mahdollisimman hyvää roosteria?...Tengo a ir...
Viestin lähetti Tarantula
Tähän väliin on pakko mainita että olen erittäin loukkaantunut siitä että taas änäri-peikko kuppaa meidät pojat. Olis meillekin niille ollu käyttöä. Nyt saa raivoilla kun ne ruohii farmeja ja neloskenttiä siellä. Paitsi Z ehkä.