Eikö ne Ruutun ajat ole ohi jo?
Joo onhan ne, luojan kiitos.
Mutta ei tästä meidän Bluesista koskaan tiedä, aina osataan yllättää :)
Eikö ne Ruutun ajat ole ohi jo?
Ilmeisesti tämän päivän Iltalehdessä jotain juttua Bluesin loukkaantumistilanteesta. Ainakin lööppi huusi isolla "Ura OHI!", mutta olin sen verran kaukana etten tunnistanut kuvan pelaajaa.
Zuum, apdeittiä kiitos.
Eipä tuossa Bluesin uutisessa mitään luvattu, kieltämättä sekä Eavesin ja Clarken kuntoutuminen olisi kiva uutinen, mutta... Brückler, Keller, Clarke, Eaves ja Szwez tekee viisi ulkkaria. Mitäs siinä vaiheessa?
Minä en lähtisi murehtimaan tuota tässä vaiheessa, katsotaan sitten uudestaan jos kaikki ulkkarit ovat samanaikaisesti pelikunnossa...
Jep. Varsinkin Clarken paluu on erittäin tärkeä. Nyt saadaan kasaan kaksi todella kovan luokan pakkiparia. Heiskanen, Kuoppala, Kurki, Pikkarainen, Gustafsson ja jopa Lostedt sparraavat sitten tarvittaessa.Tämän päivän uutiset olivat kyllä todella maukasta kuultavaa. Sekä Eaves että Clarke mahdollisesti jo runkkarin vikoissa peleissä mukana. Siitä hyvät lämmöt playoffeihin.
Tämä oli vain viltitys. Matikainen sanoi syyksi sen, ettei miehen puolustuspelaaminen oikein sujunut.Szwez ei pelannut 2, eikä kolmannessa erässä. Kättelyssä oli mukana ja vaihtoaitiossa istui kumminkin.
Huomenna Huzzer ja Alanko kehissä, Keller pelaa ensiviikolla... ihan hyvältä taas alkaa näyttämään...
Mistä sä näitä revit? Marjamäki ainakin juttelee ihan muita tuossa huomisen pelin Jatkiksen ennakossa.
Huomenna siis kuumeen vuoksi Huzzer tod.näköisesti poissa, samoin Tuominen. Keller pelaa tällä viikolla. Uusivirta tulee jo HIFK-peliin.
..Kähköstä odotan innolla takaisin ruotuun.
On päässyt jäälle mutta hieman takapakkia on vissiin tullut. Pari viikkoa ymmärtääkseni menee vielä.Kähkönen on tietääkseni päässyt jäälle jo noin 2 viikkoa sitten? Ei saa huutaa, jos ei pidä paikkaansa, mutta näin olen ymmärtänyt.
Saa nähdä kuka joutuu sivuun Clarken palatessa. Szwez ei tainnut tänäänkään kauheasti saada peliaikaa, joten veikkaisin Jeffin joutuvan syömään hodareita sitten parin viikon kuluttua. Harmi homma, kun joku täytyy pistää pois.
No eiköhän nuo neljä veijaria mahdu vielä kehiin yhtä aikaa. Homma muuttuu sitten viimeisissä runkkareissa tai Play-Offsien alussa kun Eaves palannee kentille. Tuossa vaiheessa saattaa Jeff joutua sivuun, mutta annetaan miehelle aikaa...