Metukka kirjoitti:Jos ei voida kertoa vammojen laatua, niin ainakin antaa päivitettyä arviota pelaajien paluusta.
Brewer kirjoitti:Olisiko mahdollista, että tätä tietoa loukkaantumisten syystä ja pelaajien pelikuntoisuudesta ei halutakkaan antaa?
Pelataan vähän niinkuin 'sököä' vastustajiin nähden. Minä arvelen, että näin juuri on.
Metukka kirjoitti:Miksei myöskään potilas-Saarisen tilanteesta kerrota mitään. Jossain vaiheessa sanottiin että hän olisi pelikunnossa heti tämän kuun alussa?
Ala-arvoista tiedottamista.
mixu kirjoitti:Jossain vaiheessa vaan tulee se raja vastaan että mitään puhetta ei voi uskoa jos koko ajan valehdellaan.
Jep. Tämähän se oli tuoretta tietoa. Mark Murphyllä nivusvamma jne.MaV kirjoitti:
mixu kirjoitti:Nyt ymmärrän Penan puheet hankinnoistakin paremmin.
Puhutaan kovasta vahvistuksesta ja hankitaan Parsons.
Hauhtosen kohdalla puhutaan flunssasta ja oikeasti ranne klesana.
Jossain vaiheessa vaan tulee se raja vastaan että mitään puhetta ei voi uskoa jos koko ajan valehdellaan.
Brewer kirjoitti:Ei tässä tietenkään mistään valehtelusta ole kysymys. Ei edes muunnellun totuuden kertomisesta, eikä salailusta. Tämä on Mr. Sheddenin tapa toimia. Ja kyllä se ukko tietää miten menetellään!
mixu kirjoitti:Hauhtosen kohdalla puhutaan flunssasta ja oikeasti ranne klesana.
Itse olen ollut aktiiviurheiluaikanani reilun kolmen viikon flunssassa - asiassa ei ole mitään ihmeellistä. Eri asia on salaillaanko vai eikö salailla.mixu kirjoitti:Eli Hauhtosella on ennätyspitkä flunssa.Kaikki muu on muunneltua totuutta tai salailua.
Brewer kirjoitti:Älä spiidaa! Mitä sä sitten teet, kun raja tulee vastaan?
¨douppi kirjoitti:Tällanen kerron-enpäs kerro-kerron touhu alkaa pikkuhiljaa vituttaa hiljasempaakin miestä!!!