Viestin lähetti mixu
mutta liigan ylivoimaisesti kovin uutinen on se että viime kauden paras pelaaja on pois 2kk eteenpäin.
Useimmissa tilanteissa:Viestin lähetti scholl
Tietääkö joku miten loukkaantumisiin on lätkäjengin budjetissa huomioitu, maksaako vakuutusyhtiö loukkaantumisajan palkan, jolloin IFK voisi hankkia stuntin?
Toisaalta kausi on vasta nuori, joten Pärällä on aikaa toipua eli eiköhän Jakke ota Pärän paikan, Luttinen menee Pirjetän rinnalle ja toipunut Järvinen Hirson viereen. Tai joku muu vaihtoehto, mutta en usko, että Pena hankkii Hanneksen tai jonkun muun varapärän, vaikka vakuutusrahoja tulisikin.
Ei helvetti, ei voi olla näin. Siis jos mä nyt saan pipin sormeeni tätä konetta naputellessani ja joudun vaikkapa puolen vuolen huilille, niin loppuuko minun työnantajani palkanmaksuvelvollisuus jo viiden päivän jälkeen ? Siis työajalla sattunut loukkaantuminen ja melkein heti KELAn asiakkaaksi. Minä en tiedä miten asia menee, mutta tuskin näin.Viestin lähetti Target
Näinollen IFK:n palkanmaksu loppuu (muistaakseni) 5:n työpäivän jälkeen sairasloman alkamisesta. Eli rahaa säästyy sairasloman palkan verran.
Viestin lähetti bozik
Ei helvetti, ei voi olla näin. Siis jos mä nyt saan pipin sormeeni tätä konetta naputellessani ja joudun vaikkapa puolen vuolen huilille, niin loppuuko minun työnantajani palkanmaksuvelvollisuus jo viiden päivän jälkeen ? Siis työajalla sattunut loukkaantuminen ja melkein heti KELAn asiakkaaksi. Minä en tiedä miten asia menee, mutta tuskin näin.
Nimim. Oikean käden nimetöntä pakottaa.
Viestin lähetti bozik
Ei helvetti, ei voi olla näin. Siis jos mä nyt saan pipin sormeeni tätä konetta naputellessani ja joudun vaikkapa puolen vuolen huilille, niin loppuuko minun työnantajani palkanmaksuvelvollisuus jo viiden päivän jälkeen ? Siis työajalla sattunut loukkaantuminen ja melkein heti KELAn asiakkaaksi. Minä en tiedä miten asia menee, mutta tuskin näin.
Nimim. Oikean käden nimetöntä pakottaa.
Viestin lähetti bozik
Siis työajalla sattunut loukkaantuminen ja melkein heti KELAn asiakkaaksi. Minä en tiedä miten asia menee, mutta tuskin näin.
Viestin lähetti scholl
Maksaisiko Kela todellakin palkan Pärälle sairasajalta?
Tähän on helppo vastata, että eipä tietenkään. Samahan se mistä hilloa tulee, kunhan sitä vain tulee ja riittävästi. Lähinnä heitin kysymyksen ilmoille silkasta mielenkiinnosta. Mulla oli mielessä samanlainen kuvio, jota Senior tuossa aiemmin valotti. Näin siis oletin asian normaalissa työsuhteessa olevan, jääkiekkolijan osalta taas tilanne lienee sellainen kuin JHag kuvaili.Viestin lähetti scholl
Onko sinun kannaltasi väliä, mistä raha tulee?
Viestin lähetti JHag
Mutta onko Lennu Petrell loukkaantunut vaiko muuten vaan syrjässä?
Jotain hyvääkin tapahtuu tässä synkkyyden keskellä. Mielelläni olisin tosin nähnyt Järvisen pelaavan jo tänään Jokereita vastaan. Kauankohan Häppölällä vielä menee? Jokohan pelaisi Karjala-turnauksen jälkeen?Viestin lähetti Voppie
Järvinen on siis toipunut umpilisäkkeen operoinnista ja hakee tänään pelituntumaa Salamoiden riveissä. Toivottavasti palaa nopeasti liigarinkiin.
Viestin lähetti Jake74
Kauankohan Häppölällä vielä menee? Jokohan pelaisi Karjala-turnauksen jälkeen?
Viestin lähetti scholl
Maksaisiko Kela todellakin palkan Pärälle sairasajalta?
Sairausajan palkan maksanee Hifk ja Kela kuten Senior on esittänytkin, mutta urheilijan tapaturmavakuutus on pakollinen (Laki urheilijoiden tapaturma- ja eläketurvasta 16.6.2000/575)www.finlex.fi.Viestin lähetti JHag
No ei varmaan maksa. Vakuutus maksaa, jos tähtipelaajalle on sellainen hankittu tai tähtipelaaja on itse sellaisen hankkinut, kuten varmasti onkin. Ja Penalla on kuin onkin hilloa paikkaukseen. Koska vamma on sattunut duunissa, maksaa HIFKin ottama vakuutus tietenkin vamman vaatiman hoidon ilman mitään aikarajoja. Jos polvea joudutaan paikkaamaan maailman tappiin, on se vammautunut kuitenkin HIFKin töissä.
Viestin lähetti werther
Onko Kimmo Kuhdalla jokin tälli leuan tienoilla, meinaan kun hän käyttää/käytti visiirin ja leukasuojuksen yhdistelmää?