Lukko pelaa tänä iltana pelata Lappeenrannassa ja Mika Noronen istui klo 11.45 Lääkärikeskus Minervan odotusaulassa. Tällainen havainto vain, ei sen tarkempaa tietoa.
Huhtasella on niska jäykkänä.
Hyvä, että tiedät paremmin kuin Hupi itse, joka kertoi lievästä aivotärähdyksestä. Tosin saattaa siinä hiukan niskatkin jäykistyä, kun taklauksen ottaa päällä vastaan.
Luotan silti enemmän Huhtasen omaan kommenttiin kuin siihen mitä joukkueesta tiedotetaan ulos päin.
Mikähän Otolle tuli kun ei minun mielestäni enää pelannut tuon Ilves-pelin kolmannessa erässä?
Uuden Rauman sivuilla kerrotaan että jalkavammasta kyse, mutta ei mitään sen tarkempaa. Kohta alkaa miehet loppua kesken jos tuossa on jostain vakavammasta kyse.
Uuden Rauman sivuilla kerrotaan että jalkavammasta kyse, mutta ei mitään sen tarkempaa. Kohta alkaa miehet loppua kesken jos tuossa on jostain vakavammasta kyse.
Honkaheimo saattaa pelata jo keskiviikkona, kirjoittaa UR.Tuskin on mikään todella vakava, sillä satuin näkemään Oton tänään ostoksilla ja ihan normaalisti kävely luonnistui. En ole lääkäri, mutta veikkaisin Oton olevan mukana melko pian taas.
Nyt on faktaa Pertun loukkaantumisesta UR kertoo luistimen viiltäneen haavan Pertun sääreen. Ainakin tämän viikon pelit jää väliin. Toivottavasti ei pidempään ole pois.
Mitenkäs Kivimäelle kävi? Jätti pelin kesken, sen kummemmin en osaa Riston huutamisesta luonnehtia että mikä paikka meni ja missä tilanteessa ja miten pahasti.
Kovasti niitä miehiä nyt putoaa. Joka pelissä joku ja loput harjoituksissa.
...KalPa-pelaajan höökiessä samalla niskaan. Hidastuksesta näytti, kuin polvi olisi vääntynyt sivulle.Minun mielestäni jalka vääntyi törmäyksessä omaan pelaajaan (Keränen). Jalat venähtivät törmäyksessä levälleen toisistaan... clip