Viime kaudella loukkaantumisia laitettiin täällä palstalla joidenkin toimesta aika kovalla kädellä Vihelän piikkiin. Voisiko nyt vähän piikikkäästi kysyä koska alkaa Turusen palli heilua?
Huonoa tuuriahan nuo taitavat pääosin olla mutta alleviivaavat vain materiaalin kapeutta, jos yhtään nimekkäämpi mies tippuu. Kärjen loukkaantuminen olisi jo lähes katastrofi.
Eipä oo ihme jos pelaajat ei kestä kasassa kun pelissä kentällä on 6 maalivahtia, mutta vaan yhellä jätkällä maalivahdin kamat päällä... noh enhän mää ny oikeesti tiiä onko toi puolustussapluuna aiheuttanut näitä loukkaantumisia.
Aika huolestuttavalta kuulostaa Andersonin ”tarkkaillaan viikko kerrallaan”. Ei jumalauta…
Itse tulkitsin tuon niin, ettei ole edes varmuutta kuinka pahasti on joku paikka rikki. Tyylillä ”kattellaan viikon päästä että sattuuko vieläkin ihan helvetisti”.Miten niin, minusta tuo päinvastoin kuulostaa ihan hyvältä kun vertaa, että viikko sitten Anderssonilla ilmoitettiin poissaoloksi 2-4 viikkoa. Joten tuohan avaa ainakin teoriatasolla oven jopa sille, että hän olisi jo perjantaina mukana. Tuskin nyt käytännössä toki sentään noin, mutta sitten taas jos olisikin jo ensi viikolla..
Kyllähän tuo tarkoittaa juuri sitä, että 2-4vko saattaa olla lyhyempi pätkä. Jos siellä vielä katteltaisiin jotain, olisi "tutkimukset vielä kesken". Veikkaan, että ensi viikolla jo Andersson on treeneissä mukana.Itse tulkitsin tuon niin, ettei ole edes varmuutta kuinka pahasti on joku paikka rikki. Tyylillä ”kattellaan viikon päästä että sattuuko vieläkin ihan helvetisti”.
Itse tulkitsin tuon niin, ettei ole edes varmuutta kuinka pahasti on joku paikka rikki. Tyylillä ”kattellaan viikon päästä että sattuuko vieläkin ihan helvetisti”.
Samoin AnderssonLepaus jo ilmeisesti harkoissa mukana, ainakin Ässien ign perusteella.
Mitäs sil kävi. Ainaki iteltä meni ohi. Mut tosiaan Barach vetää ny ykkösessäkin.Ei näy Kärkeä penkillä.
Huhhuh, tuli takaisin. Olisiko ollut varusteissa jotain.Mitäs sil kävi. Ainaki iteltä meni ohi. Mut tosiaan Barach vetää ny ykkösessäkin.
Paniikki vältetty.Huhhuh, tuli takaisin. Olisiko ollut varusteissa jotain.