Lotvonen lähtee

  • 1 988
  • 5

Flazor

Jäsen
Uuden Rauman Suomi-Ranska- pelin ottelukatsauksen yhteydessä Kimmo Lotvonen myöntää pakkaavansa kamppeensa ja lähtevänsä Raumalta.

"Rahan perässä en vielä lähde juoksemaan. Valitsen sellaisen joukkueen, jossa uskon kehittyväni edelleen ja saavani runsaasti peliaikaa ja vastuuta. Lukossakin olen saanut paljon pelata, ei siinä mitään, mutta ehkä en silti jatka Raumalla", sanoi Lotvonen.

Siitä saa Kärppä- leiri "omansa" takaisin.
 

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
No sehän on selvä juttu,Lotvonen jää Poriin.;)Kun maajoukkue poistuu sieltä,Kimmo jääkin Jursin hoiviin.Peliaikaa tulee puuttumatta,niin paljon kun jaksaa potkia. :)
 

Skoda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tervemenoa vaan

Kylla Lotvoselle on Lukossa annettu peliaikaa ja vastuuta riittamiin. Itse en Lotvon pelityylista tykkaa: maila vastustajan kainaloon tai kaulaan heti kun lahestyy, roikutaan mukana ja saadaan vauhti pois. Mies voisi kayttaa jalkojaankin joskus.

Toisen lukkopuolustajan, Allan Measuresin uusi osoite oli kylla aikamoinen yllatys. Jokos Measures Tuomen aikaan Lukkoon palasi, ei kai?

Bluesin linja kummastuttaa, luulisi etta Tuomelle olisi haluttu kokenutta paria, joka tarpeen vaatiessa ottaa hommat kasiinsa. Toisaalta Tuomi tuohon tuskin olisi suostunut. Hieman epailyttaa, etta Bluesilla on nyt homma karkaamassa kasista. Itse olisin ensimmaisena laittanut valmennuksen kuntoon, kalliit pelaajatkaan eivat sen puutteita pelasta.

Mutta onnea matkaan Allulle.

Terv. Skoda
 

Belander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Vai on Kimmo Lotvonen lähdössä....??
Minusta ehkä ihan hyväkin asia sillä en juurikaan tykkää tämän tyyppisistä puolustajista. Pituutta ja voimaa on vaikka muille jakaa mutta silti niin monta kertaa jo jääny kulmissa junnaamaan tai ei ole saanut riittävän nopeasti pientäkään miestä maalin edestä pois...

Ja tuskin palkkakaan on ollut mikään ihan pieni Lotvosella, joten tässä asiassa voisi vaikka nämäkin rahat lyödä kunnon ulkomaalaiseen maalintekijään ja antaa esim. Marko Toivoselle enemmän vastuuta puolustus päässä ja mieshän omaa kunnon laukauksen ja kovan pelityylin.

Mielenkiintoista oli Allun siirto Espoon valmennukseen...
Mahdetaanko tällä lisätä jotakin vaihtokauppaa sillä olen saanut sen ymmärryksen että Myllyksen paperitkin olivat Lukolla joten mikähän mahtaa olla tämä Espoon ja Lukon juutu....??

Kai se sitten selviää kun malttaa vaan odottaa.........
 

Roy

Jäsen
Kyllä. Lotvosen siirto Kärppiin on varma.

Kärpät saa kokoa mikkihiirimäiseen ryhmäänsä...
Palkkaaki mies tiettävästi saa.. ihan tarpeeksi asti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös