LUK 13. ja 14. vuoro-> HPK
HPK 12. ja 15. vuoro-> Lukko
GaDa vahvistaa
Hyvä kuitenkin että jatkat varaamista, monesti jää aina 1-2 joukkuetta jossa joku unohtaa varata loppuun.Voi saatana saatana, kun on monta rästiä. Noh, ei tää oo elämää suurempaa..
Saikos pelaajia vaihdella? En nyt ehdi ketjua tarkemmin töissä lukemaan.
Voi saatana saatana, kun on monta rästiä. Noh, ei tää oo elämää suurempaa..
Tottakai jatkan varaamista. Jos johonkin tälläiseen ryhtyy, niin se kans viedään loppuun asti. Ei tää oo niin vakavaa, vaikka ei nyt liigan parasta ykköskenttää olisikaan.Meidän muidenkin kannalta olisi parempi että kuitenkin varaisit noilla rästeillä pelaajia. Aina parempi jos on 14 mukava vaikka yksi olisikin varaillut myöhässä ja siksi joukkue olisi heikompi.
Allekirjoittanut kauppaa ykköspakkiani, Ville Uusitaloa. Vaihdossa otetaan ykkösen laituri, anyone?
HIFK saa:
14. ja 17. kierrosten varaukset
JYP saa:
15. ja 16. kierrosten varaukset
Lähettäkää? Eikö tuosta nyt kannattaisi tehdä yleinen äänestys, jossa vähän saisi lukea myös palautetta joukkueesta/mielipiteitä?
Lähettäkää? Eikö tuosta nyt kannattaisi tehdä yleinen äänestys, jossa vähän saisi lukea myös palautetta joukkueesta/mielipiteitä?
Jep, tämä on hyvä systeemi. Jos tehdään ketju niin about puolet porukasta äänestää enää loppuvaiheilla. Muistan yhden NHL-draftin missä hävisin finaalit äänin 3-1, olen edelleen katkera muille :)Voihan sen tehdä, mutta edelleenkin kaikkien pitää lähettää YV:llä minulle listat, jotta vältytään ärsyttävältä matkimiselta. Vasta kun kaikki 14 listaa on minulla, julkaisen kaikki kerralla.
Tuo systeemi oli käytössä edellisessä draftissä, ja mielestäni toimi erittäin hyvin.
Mutta siis nytkö ei perustella omia valintoja ollenkaan vaan annetaan kokoonpanon puhua puolestaan?
Saa perustella, mutta minkäs teet kun suurin osa ei perustele. En voi sitä pakolliseksikaan laittaa, koska kaikki eivät halua perustella.
Voin julkaista nimettömänä (kuten Mikkis ehdotti) tai sitten voin julkaista ihan nimimerkin mukaan. Itse aion perustella valintani tietenkin.
Tarkoitin siis niitä valintoja, joita on itse tehnyt omaan joukkuuseensa eli eikö nyt pidetä ollenkaan markkinointipuheita?