Loppukesän NHL Fantasy Draft

  • 12 454
  • 190

Sandersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Porin Ässät
Buffalo Sabres
Boston Bruins
Chicago Blackhawks
Columbus Blue Jackets
Edmonton Oilers

Managereita on ilmoittautunut kisaan yllättävän nopeaan tahtiin, joten enää viisi paikkaa on jäljellä. Luulen että tänään saadaan managerit kasaan, eli jo huomenna taikka ylihuomenna voitaisiin pistää käyntiin koko roska.

Halukkaat, pitäkää kiirettä. :)
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Kokeillaan nyt taas kerran Columbuksen managerin penkin sopivuutta jos se tällä kertaa kantaisi konferenssi finaalia korkeammalle.
 

Sandersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Porin Ässät
Mitäs mieltä porukka on, että vedetäänkö ja maanantaista lähtien täydellä höyryllä, vai alotellaanko vasta tiistaina?

Oletuksella että tänään saadaan vielä neljä osallistujaa. :)
 

Reznik

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Mulle käy jo huominenkin aloitus, mutta maltan odottaa myös tiistaille (listoja tehden) :)
 

fourtyone

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mulle käy kumpikin, mutta mielummin tiistaina aloitus, että kerkeää vähän tekemään listoja. Milloin muuten arvot varausjärjestyksen, jos tänään saadaan paikat täytettyä?
 

Sandersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Porin Ässät
Arvottu jo, odottelen vain että saadaan paikat täyteen.
 

Sandersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Porin Ässät
Jos saadaan tänään vielä nuo neljä osallistujaa, niin melkein kallistuisin tiistain kannalle, sillä yksi päivä riittää vallan mainiosti valmistautumiseen, ainakin omasta mielestäni.
 

Sandersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Porin Ässät
Kahden edellisen kauden Stanley Cup -mestarit (Chicago ja Boston) sekä Kanadan ylpeys Edmonton Oilers ovat vielä vailla manageria, joten eiku ilmottautumaan!
 

Reznik

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kolme uupuu edelleen, minnes ne kaikki draftaajat nyt hävisivät? Ootko Sandersson heitellyt yksäreitä edelliseen osallistuneille?
 

Sandersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Porin Ässät
Heitin mä muutamalle, mutta joku aktiivinen voi ottaa tämän ihan tehtäväkseen. :)
 

Sandersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Porin Ässät
Tiettekös mitä pojat? Olin unohtanut ihan täysin, että lähden viikonlopuksi 19-22. päivä Espanjan Malagaan. Olisiko joku valmis ottamaan vastuun varausketjusta, jos lähetän vaikka YV:llä tuon avausviestin (eli tehtävänä olisi päivitellä listoja).

Niin ja jäljellä on enää kaksi paikkaa. Koitetaas täyttää nää tänään.
 

Sandersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Porin Ässät
Elikkä! Leikki pistetty käyntiin, mutta vielä kerkeää mukaan, sillä Chicago on GM:ää vailla!

Aikataulut lähtee pörräämään huomisesta klo 16.00 alkaen.
 

Molkke

Jäsen
Ekan kierroksen 15 kaupan ensimmäisen kierroksen vuoroon jostakin sijoilta noin about 22-30 ja kylkeen toisen kierroksen vuorot päikseen myös.
 

Jonte

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves ja Detroit Red Wings
4th overall + toisen kierroksen valinta (56th) <-> alemmas ekalla kierroksella ja ylemmäs toisella kierroksella
 

Sandersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Porin Ässät
Ja muistutetaas vielä tulokkaita että molempien pitää aina vahvistaa treidi. Eli jos Jonte pistää "vahvistan" niin lyödään lukkoon.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös