Loppukesän NHL Fantasy Draft 2010: Varausketju

  • 6 080
  • 95

Kuival

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa & Philadelphia Flyers
Viitsisikö joku hoitaa mun varauksen? Golden Ari ei ole näköjään ollut kirjautununeena viime perjantain jälkeen, joten näyttää todennäköiseltä, että oma vuoroni tulee vasta 16.20, enkä varmaankaan ole silloin koneen ääressä...

Minä voin hoitaa kun olen paikalla.
 

Ralph

Jäsen
Samapa tämä on tähän ketjuun heittää. Eli seuraava treidi on tehty:

To ATL:

7th rounder+15th rounder

To PHI:

9th rounder+11th rounder

Sulla on anatsu kaksi varausta kierrokselle 9. Kumpi näistä Philadelphiaan matkas? Se sun omas vai Calgarylta saatu?
 

Bäcks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Washington Capitals
Los Angeles Kings kaipaisi myös mahdollisesti vara-GM:ää. On reilun tunteroisen meno tuossa (about) 16.30-18.00, enkä menisi mummoani myymään sen puolesta, että pystyisin varauksen kännykällä hoitamaan. Joten voisin jonkun listan tekaista ja pistää YV:llä, jos löytyisi joku ystävällinen tuuraaja. :)
 

Kuival

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa & Philadelphia Flyers
Los Angeles Kings kaipaisi myös mahdollisesti vara-GM:ää. On reilun tunteroisen meno tuossa (about) 16.30-18.00, enkä menisi mummoani myymään sen puolesta, että pystyisin varauksen kännykällä hoitamaan. Joten voisin jonkun listan tekaista ja pistää YV:llä, jos löytyisi joku ystävällinen tuuraaja. :)

Kaipa minä voin tuonkin hoitaa kun se siinä meikäläistä ennen on. Minulla siis vuoro 14, notta laita lista tännepäin.
 

Kuival

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa & Philadelphia Flyers
Ei taida olla Kettu enää paikalla?

Erämaan ketun puolesta: Nashville Predators valitsee vuorolla 7 Jonathan Toewsin.

Vuoroon Dallas ja moge.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Täällä olisi kiinnostusta joko kakkoskierroksen pickille tai suht aikaiselle kolmoskierroksen pickille. Siihen joku jämäpick kylkeen niin vaihdossa irtoaisi esim. 6 ja 8 kierroksen pickit... Saa ehdottaa.
 

Ralph

Jäsen
Kello ylittikin jo 16:sta eli Cjyyl:llä on 20 yli asti varata. (kun nyt ensin ilmestyisi paikalle)
 

Apmp-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, TPS
Floridaan puolustusta vahvistamaan Chris Pronger.
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Edmontonin ensimmäinen varaus: Anze Kopitar

Sama kierros ja sama varausnumero kuin oikeastikin, kelpaa mulle.

Ja seuraavana vuorossa bungala.
 

Kuival

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa & Philadelphia Flyers
Bäcksin puolesta: Los Angeles Kings valitsee vuorolla 13 Henrik Zetterbergin.

Philadelphia Flyers valitsee vuorolla 14 Eric Staalin.

Seuraavaksi vuoroon Colorado Avalanche ja GaDa.
 

Ralph

Jäsen
Colorado varaa Marian Gaborikin.

Seuraavaksi vuoroon Detroit Red Wings ja Weissflog.
 

Sandersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Porin Ässät
1. Veska #19
2. Veska #20
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Atlantan vilkas päivä jatkuu..:

To ATL:

2nd round pick+8th round pick+10th round pick

To TOR:

3rd round pick(CBJ)+5th round pick+7th round pick(oma)
 

Calgaryman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Panthers
Viime kerralla meni muuten neljä molaria ensimmäisellä kiekalla, että siihen nähden voisi kyllä odottaa jonkun maalivahdinkin menevän.
 

Snagari

Jäsen
Viime kerralla meni muuten neljä molaria ensimmäisellä kiekalla, että siihen nähden voisi kyllä odottaa jonkun maalivahdinkin menevän.

Veikkaan maalivahtien määräksi 0 ensimmäiseltä kierrokselta. Kaner ja Hextall näyttivät aika hyvin ettei tarvitse olla erikoinen maalivahti pärjätäkseen. Toki sama trendi on ollut nyt myös tosielämän lätkässä.
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Jos jollakin on kiinnostusta vaihtaa kolmoskierroksen pickiään alaspäin, niin olisin kiinnostunut. Kaksi 7.kierroksen pickiä voisi esim. lähteä takaisin päin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös