Loppukesän NHL Fantasy Draft 2010: Varausketju - uusi

  • 71 426
  • 1 546

Calgaryman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Panthers
Ducksin aika kului umpeen, joten pitkästä aika pääsen varaaman itselleni pelaajan. Brian Pothier Flamesin 6.pakiksi.

Koitetaan tosiaan saada 20.kiekka tänään suoritettua niin päästän raapustamaan viikonlopun ajaksi mainospuheita ja sitten alkuviikosta pisteyttämään.
 

Weissflog

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Islanders, Earl the Pearl, avoin liiga
Mut hei, pelaajakauppoja vai ei?
Toisaalta olis kyllä hieno homma, että pysyis pelkkänä varauskisana.
Ens kerralla voitais sit sopia erilaiset säännöt halutessamme.
Muutenkin tässä formaatissa on hieman hiomista, ku on niin prkleen aikaavievää :)
Aijoo, kukahan haluis hoitaa mun vikan varauksen. Semmonen mitätön kakkosmaalivahti pitäs ottaa.
Oon kyllä tässä lähellä konetta, mutta saatais nopeammin kulkemaan jos joku vois varata mulle.
 

Kuival

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa & Philadelphia Flyers
Se olisi edessä Philadelphian viimeinen varaus. Jo aikaisemmin "kehuin" että tämä kaveri on ihan pätevä kakkosena, kunhan joku opettaa miehen sulkemaan länkensä.

Näin ollen Philadelphia Flyersin viimeinen varaus tässä draftissa on Michael Leighton.
 

Navy

Jäsen

Kierros 19
541. OTT - Matt Carkner
542. OTT - Jamal Mayers
543. WSH - rästi
544. PIT - Jonathan Bernier
545. NYR - Matt Gilroy
546. NYI - Karl Alzner
547. DAL - Adam Burish
548. DAL - Andrew Alberts
549. SJS - Karlis Skrastins
550. FLA - Tom Kostopoulos
551. EDM -
552. STL - Jack Hillen
553. LAK - Jody Shelley
554. VAN - Verdon Fiddler
555. VAN - Brandon Prust
556. DET - Slava Kozlov
557. MTL - Scott Walker
558. TBL - rästi
559. BOS - Shawn Thornton
560. VAN - Josh Harding
561. COL - Mats Zuccarello Aasen
562. PHI - Jamie McGinn
563. CAR - Kris Draper
564. ANA - rästi
565. CGY - Brian Pothier (from NJD)
566. MIN - Matt Bradley
567. NYR - Jared Cowen
568. PHI - Michael Leighton (from CHI)
569. CBJ -
570. PHX - Clarke MacArthur (from ATL, PHX)

Kierros 20
571. PHX - Mark Eaton
572. CBJ -
573. CHI - Thomas Greiss
574. TOR - Jeff Tambellini (from ATL, NYR)
575. MIN - Dustin Boyd
576. NJD - Petteri Nokelainen
577. ANA - rästi
578. CAR - Cody McLeod
579. CGY - Brian McGrattan
580. DAL - Krys Barch (from TOR)
581. NJD - David Moss (from ATL)
582. BOS - Severin Blindebacher
583. TBL - rästi
584. MTL - rästi
585. DET - Anton Khudobin
586. PHX - 21.51 -(from ATL, COL)
587. PHX - 22.06 (from ATL, PHI)
588. LAK -
589. STL -
590. EDM -
591. FLA -
592. SJS -
593. MIN - (from DAL)
594. NSH -
595. NYI -
596. CAR - (from BUF)
597. PIT -
598. WSH -
599. NYR - (from VAN)
600. OTT -
 
Viimeksi muokattu:

Mustakotka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Näköjään mun tuplavuoro, eli ensimmäisellä varauksella 35:n pisteen Clarke MacArthur ja toista saatte vielä hetken odottaa, on pari pakkia joista valita.
 

Cjyyl

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Oon sitä mieltä että treidejä saa tehdä, mutta hyvän maun rajoissa. Eli niin sanotut viimeiset silaukset ovat sallittuja. Siksi siirtojen määrään voitaisiinkin lyödä kylmästi jokin kiinteä raja, mielestäni vaikkapa 2 olisi sopiva.
 

Mustakotka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Tekee ensi kaudella 70 pistettä. Olisit voinut mainita sen...
Tosiaan unohtui mainita, mutta oikeassa olet. Ja vielä 3.-4. kentästä, tosin Atlanta on niin huono joukkue, että voi saada suurempiakin minuutteja. =)

Toisella varauksella ensi kaudella 50 pistettä saarelaisten ykkösparista tekevä Mark Eaton.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Toisella varauksella ensi kaudella 50 pistettä saarelaisten ykkösparista tekevä Mark Eaton.

Tästä voisin lyödä heti vaikka tuon pistemäärän verran vetoa euroissa, ettei varmasti tule tekemään (insert: hymiö)
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Tosiaan unohtui mainita, mutta oikeassa olet. Ja vielä 3.-4. kentästä, tosin Atlanta on niin huono joukkue, että voi saada suurempiakin minuutteja. =)

Toisella varauksella ensi kaudella 50 pistettä saarelaisten ykkösparista tekevä Mark Eaton.

Äläs nyt.. tai no meillä saattaa vielä vaivata mestaruuskrapula, mutta eiköhän se siitä.
 

Calgaryman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Panthers
Oon sitä mieltä että treidejä saa tehdä, mutta hyvän maun rajoissa. Eli niin sanotut viimeiset silaukset ovat sallittuja. Siksi siirtojen määrään voitaisiinkin lyödä kylmästi jokin kiinteä raja, mielestäni vaikkapa 2 olisi sopiva.

Samaa mieltä tästä. Ei tätä muutenkaan voi pelkäksi varauskisaksi kutsua, kun kerran draftivuorojakin sai vaihdella. Viime kerrallahan vaihdot oli kokonaan kiellettyjä, enkä samaan palaisi, sillä treidaaminen tekee tästä draftista mielestäni mielenkiintoisemman.
 

Hextall

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Sunderland, NHL
Samaa mieltä tästä. Ei tätä muutenkaan voi pelkäksi varauskisaksi kutsua, kun kerran draftivuorojakin sai vaihdella. Viime kerrallahan vaihdot oli kokonaan kiellettyjä, enkä samaan palaisi, sillä treidaaminen tekee tästä draftista mielestäni mielenkiintoisemman.

Kiitos, olen taas mukana!
 

Weissflog

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Islanders, Earl the Pearl, avoin liiga
Avasin uuden ketjun, missä voi ehdottaa pelaajakauppoja, mainostaa vapaana olevia pelaajiaan jnejne.
 

Weissflog

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Islanders, Earl the Pearl, avoin liiga
Hei Navy, kyllä mä voin hoitaakin mun viimeisen varauksen!
Perhesopu säilyikin, vaikka istun taas koneen ääressä. Taino, ehkä se säilyy sen takia :D
 

Ralph

Jäsen
Jaaha. Rästillä mun se varma valinta (tiesin draftin alkaessa saavani) norjan poika Mats Zuccarello Aasen!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös