Loppukesän NHL Fantasy Draft 2010: Varausketju - uusi

• 73 985
  • 1 546

Sandersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Porin Ässät
Itsekin olisin tiputtamassa 15. kierroksen vuoroani (#443), joten saa tarjota. Samassa paketissa haluaisin ulostaa 19. tai 20. kierroksen varausvuoroni.

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Huh kun matelee koko drafti tällä hetkellä vai tuntuukohan vain siltä. Ei tässä jaksaisi ihan koko päivää koneella kyykkiä!

Ralph

Jäsen
Veikkaan, että kohta Bostoniin.

Pienoinen riskivalinta, voi olla että tekee tänään jo sopimuksen Eurooppaan, voi olla että tekee varausten jälkeen, voi olla ettei tee lainkaan, mutta riskivalinta mielestäni.

Ralph

Jäsen
Mun viimeinen varaukseni on jo vuoro 499. Oon ulostanu jo 18th, 19th ja 20th kierroksen varaukset. Ja joo, tosiaan matelee vähän nyt tämä varaaminen. Nyt vuoro siirtyi Chicagoon, sitten Boston, Tampa Bay ja Montrealin tupla.

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Oikeastaan, kun tarkemmin miettii, niin voisin treidata tuon 14th kierroksen pickinkin alemmas.

14th+19th

15th+16th/17th

Niitä sporttisia mimmejä minäkin olen odottanut jo monta päivää...

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Mennyt kierroksella 10 (Eberle).

Ralph

Jäsen
Oikeastaan, kun tarkemmin miettii, niin voisin treidata tuon 14th kierroksen pickinkin alemmas.

14th+19th

15th+16th/17th

Niitä sporttisia mimmejä minäkin olen odottanut jo monta päivää...

14th+19th voisin vaihtaa 16th+17th. Mulla olisi tolle 19th satavarma valinta. Ja on ollut siitä lähtien kun draft alko.

Edit. Olen sporttinen mutten mimmi.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Käsittääkseni nyt on Buffalon vuoro.

Voisin treidata vuoroani alaspäin, seuraavaa. Haluaako joku? Pikaista ehdotusta?

Mulle alempi 14 + ylempi 16

Sulle ylempi 14 + alempi 16 ?

Sandersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Porin Ässät
Anatsu, tarjoan pakettia 15+18 (alkupää).

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Katsos uudelleen se viesti Anatsu. :)

Mr. Penguin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, Blues, Kärpät, Leksand
No siinä tapauksessa varataan Buffaloon hienosti Duckseissa pelannut nuori ja potentiaalinen Dan Sexton.

No vittu kun mun piti ottaa Sextoni... No ei se mitään, onneks mulla on vielä listassa kymmeniä hyviä nimiä jäljellä. ;)

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy