Loppukesän NHL Fantasy Draft 2010: Varausketju - uusi

• 74 003
  • 1 546

Ralph

Jäsen
Uusimmat varaukset päivitetty avaussivulle. Onko uusia treidejä tehty? Kiitos anatsulle tuosta kierros10 listasta.

Mr. Penguin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, Blues, Kärpät, Leksand
Tampa ottaa Olympialaisissakin pyörineen: Ryan Callahan

Sitten Detroitin tuplapick!

Weissflog

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Islanders, Earl the Pearl, avoin liiga
Jumankauta poijjaat ku on syöty kynsiä täällä.
Olin ihan varma, että nää jätkät menee nopeasti, mutta ei näköjään muille tulevaisuuden tähdet kelpaa. :P

Eli Detroitin managerina minulla on onni ilmoittaa, että paitamme pukevat päälle:

Evander Kane ja Ryan O'Reilly

Vuoroon Sandersson!

Sandersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Porin Ässät
Ei tässä draftata tulevaisuuden jengejä. :)

Otetaan Tomas Fleischmann.

Sandersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Porin Ässät
Vittu,

Erik Cole omana poikana meille,.

Ralph

Jäsen
Losi vuorossa. Sitten St.Louis, Florida ja mun tupla. Riskillä jätetään vielä mokke ottamatta.. Vasta raundilla 13.. Liian myöhästä..? Kuka tietää.

Ralph

Jäsen
"Eikö kannattais äkkiä hakea CBJ:lle uusi manageri ettei mene hyvä joukkue hukkaan? Saisi uusi manageri heti rästistä aloittaa."

T. Toronto, Mr. Burke.

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Meikällä hakusessa 11 roundi, omalta puolelta tarjoan edelleen tuota 12-13 tuplaa. Tarjouksia?

Mr. Penguin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, Blues, Kärpät, Leksand
Äh, mä kun meinasin jo että steal odottaa 11. kierroksella. Viime draftissa meni muuten 3. kiekalla.

Sami Salo steali? Hehe... huomaa että on suomalainen foorumi. Hyvä jos äijä mahtuu edes 3. pakkipariin Vancouverissa ensi kaudella. Ei miehestä enää paljoa mihinkään ole valitettavasti, ei ainakaan ylivoimalle missä oli tapana paukuttaa kovia kuteja maalia kohti.

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
To ATL
14th #400,
14th #412

<->

To TOR
20th #574,
12th #331

Sitten ollaankin lappu luukulla meiningillä toistaiseksi. Kellään halua ottaa listaa, olisi sellainen ~tunnin meno.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy