Loppukesän NHL Fantasy Draft 2010: Varausketju - uusi

• 74 018
  • 1 546

Mr. Penguin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, Blues, Kärpät, Leksand
Olenko väärässä jos sanon että Ottawa, Washington, Pittsburgh, Nashville, nukkuva Edmonton ja Tampa Bay ovat ainoa joukkueet joiden varauksia ei ole muilla siirtynyt? 6/30; ei paha :)

Mä olen tyytyväinen omaan "varaussijaani" joten en ole näissä helteissä jaksanut alkaa vääntämään diilejä. ;)

Ralph

Jäsen
David Legwand ja Matt Carle Coloradon ykkösnyrkkiin.

vuoroon Bäcks ja Los Angles.

Kuival

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa & Philadelphia Flyers
Onko mulla siis yksi varaus rästissä?

Jos on niin varaan Zbynek Michalekin.

Apmp-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, TPS
Olenko väärässä jos sanon että Ottawa, Washington, Pittsburgh, Nashville, nukkuva Edmonton ja Tampa Bay ovat ainoa joukkueet joiden varauksia ei ole muilla siirtynyt? 6/30; ei paha :)

Myöskään Floridan varaukset eivät ole liikkuneet eivätkä todennäköisesti liikukkaan. (ihan vinkkinä treidiehdotuksien lähettelijöille.)

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet

Yrittänyt olen pari kertaa ja anatsukin on pari hyvää ehdotusta heittänyt, mutta tällä kertaa olen luottanut omiin. Itsellä on edelleen kaikki kaupan, joten ehdotuksia otan vastaan.

Ralph

Jäsen
5min päästä Montrealin vuoro siirtyy Anaheimille.

Rapala

Jäsen
Anaheim ja Jason Arnott

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Vissiinkin mun vuoro. Taylor Hall Bostoniin.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Olit minuutin etuajassa mutta ei se mitään. Ja näin saatiin tämän kesän ykkösvaraus varattua :)

Vissiinkin minuutin myöhässä? Johnnien vuorohan se oli ja tuo päättyi 36.

Sori vaan jos oli jonkun "late pick". En vaan uskaltanut jättää tätä enää myöhempään.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy