Epäreilu kausi
Tuo otsikko mulle jää ekana tästä kaudesta mieleen. Ihan helvetin iso pettymys.
Ekana, meille luvattiin Jokeri-kiekkoa, josta vittu ei näkynyt kauden aikana sekuntiakaan. Vastaisitko Ika tähän, me luotimme sinuun, luotamme edelleen, mutta mitä V'tun epäkiekkoa tuo oli ? Sano Ika mulle, pitkällinen Jokeri, oliko tuo Jokeri-lätkää ?
Tässä meitä kustiin silmään.
"Fanit". Mä en osaa sanoa muuta kuin voimia faniryhmän vetäjille, tiedätte kyllä minut. Ihan saatanan hyvää ja hienoa työtä olette tehneet, nyt jotkut vatipät sotkivat tämän. Näissä tapahtumissa meni mun fiilis ja vaikka Jokerit on tatuoitu sydämeen toivoin vaan tämän loppua. Sen verran olen puheluja ottanut ja unettomia öitä viettänyt, että ensi kaudella yritetään isommalla jengillä hoitaa tämä kondikseen. Fanipomoille iso kiitos. Yritetään auttaa teitä.
Vika epäreilu on Kärpät. Se oli meitä parempi jengi (jälleen) ja joutui tähän rumbaan mukaan. Kärpät on hieno joukkue, joka on lähellä sitä mihin pyrimme. Extra-bonuksena vituttaa hienot etä-Kärpät jotka omalla panoksellaan luovat jopa runkkareissa hyvää meininkin areenalle, ovat maksavia asiakkaita ja sitten käy näin.
Ihan vitun epäreilu kausi.
bozik