Mikä on tuo palkintojenjaossa taustalla soivan biisin nimi? Olen nyt pari iltaa sitä miettinyt, mutta ei vain tule mieleen.
Vangeliksen Chariots of Fire (YouTube), samannimisen elokuvan (Wikipedia) tunnusmelodia.
Mikä on tuo palkintojenjaossa taustalla soivan biisin nimi? Olen nyt pari iltaa sitä miettinyt, mutta ei vain tule mieleen.
Stephan Feck sai yhdestä uimahypystään 0 pistettä. Ohessa kuvaa hypystä.
http://www.youtube.com/watch?v=a5iFwnerGfk
Joo täysin samaa mieltä tästä. Tuskin se olisi kenenkään keskittymistä tuota sekoilua enempää haitannut, jos olisi vähän pidempään joutunut odottelemaan.Paras tapa hoitaa tuo olisi ollut pysäyttää kisa sen ajaksi että perinteinen mittanauha saadaan kaivettua ja heitto mitattua. Moukari oli kuitenkin illan viimeinen/ainoa heittolaji, joten aikataulun venyminen 10 minuutilla ei olisi ollut mikään ongelma.
Aika heikko on näkyvyys.
"Tämä video sisältää kumppanin International Olympic Committee sisältöä, ja se on estetty tekijänoikeusseikkojen vuoksi.
Pahoittelumme."
Naisten kuulantyönnön voittanut Nadzeja Ostaptshuk on kärähtynyt dopingista. Eli kullalle nousee Uuden-Seelannin Valerie Adams.
Kuka olisi uskonut? Kuulantyönnön olympiavoittaja kärähti (Yle).
Katsoit kisoja etkä noteerannit tätä? Tihonhan nimenomaan suljettiin, koska 2004 näyte oli uudessa testissä positiivinen.
Kaikki valko-venäläiset yleisurheilijat voitaisiin kyllä minun puolestani laittaa parin vuoden pannaan kansainvälisistä kisoista. Näissä kuulantyöntäjien ja moukarinheittäjien tapauksissa kun ollaan nähty jo ihan tarpeeksi. Voisivat hieman miettiä systeemeitään sinä aikana uusiksi.
Minä antaisin pika-aituri Alina Talaylle poikkeusluvan kilpailla. Ja jos seitsenottelija Yana Maksimava pyytää kauniisti niin voin joustaa siinäkin tapauksessa. Jos vakavammin puhuisi niin sanotaan näin että Ostaptshukin käry ei kyllä yllättänyt vaikkakaan ei se dopingin käyttö aina päällepäin näy sillä aineillakin on eroja. Hyvä kuitenkin että jäi kiinni ja kyllähän nämä useammat käryt ja ihmeellisen tahalliselta vaikuttaneet alisuorittamiset Valko-Venäjän urheilijoiden kohdalla kielii että ehkä kaikki ei ole ollut ihan ok.
(linkit vie googlen kuvahakuun kyseisesti henkilöistä)
Nyt Ostaptshuk sitten heittää paskaa voittajaksi nousseen Valerie Adamsin niskaan syyttämällä tätä dopingin käytöstä. Ostaptshuk väittää, että Valerie Adams on kärynnyt dopingista vuonna 2005.
Yleisurheilu: Nadezhda Ostaptshuk ei luovuta: kilpasiskolla dopingep - Ilta-Sanomat