Logo

  • 9 505
  • 24

pekkuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, TOTTENHAM, HOVE
Hitto jo mä en pelle oo....
Ei kukaan oo ottanu puumaa käteen, mulle tulee 19 päivä..
Saisko jotain vinkkejä jos joku on ko. kuvan ottanu !
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti pekkuli
Hitto jo mä en pelle oo....
Ei kukaan oo ottanu puumaa käteen, mulle tulee 19 päivä..
Saisko jotain vinkkejä jos joku on ko. kuvan ottanu !

Saisiko perjantain kunniaksi vielä suomennoksenkin tuosta?
 
F

Flonaldo

Re: Re: Logo

Viestin lähetti Predator
Saisiko perjantain kunniaksi vielä suomennoksenkin tuosta?
Päättelin että ketjun avannut kirjoittaja aikoo ottaa käteensä tatuoinnin, jossa on IFK:n logo. Ja hän kaipaisi neuvoja sellaisilta, jotka ovat tuon aiemmin tehneet tai joilla muuten vain olisi tietoa asiasta.

Jos olin oikeassa, niin ei ole mennyt luetun ymmärtämisen opinnot hukkaan :-)
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Re: Re: Re: Logo

Viestin lähetti Flonaldo


Jos olin oikeassa, niin ei ole mennyt luetun ymmärtämisen opinnot hukkaan :-)

Jaa, selvisi sitten tuokin mysteeri. Kiitos tiedosta. Ei näitä sivuja näköjään kannata ruveta lukemaan aamutuimaan, ei ainakaan ennen kolmatta kahvikupillista.
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Maailman iloisin IFK-fani, joka tunnetaan nimellä Stidi, on pistänyt pieneen nahkaansa sekä puuman että legendaarisen IFK-kilven.

Aijuu, varo, sua sattuu sitten TOSI paljon ja ulvot tuskasta. Tatuoinnit ei kannata.

nim. 4 tatskaa
 

Gamemaster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK // Kalpa sympatiat
Itselläni komeilee iso puuman pää tribalien ympäröimänä. Jos saan digi kameran lainaan, niin voisin laittaa kuvan levitykseen.

ps. sattui ihan perkeleesti ( 3 tatuointia )
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Siinäpä vasta källien källi sammuneelle kaverille.

Iso Jokerit-logo tatuoituna selkään tai rintakehään.
 

Tormentori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Njuuh olisi aikamoinen källi :) Kaverilla on peto logo kädessä. Itselleni laitatan kesällä IFK kilven pohkeeseen. Hirveetä pelottelua että tatuointi sattuu :) Njooh riippuuhan se paikastakin..

(Itselläni on 7 tatuointia)
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Viestin lähetti InSideHockey
Siinäpä vasta källien källi sammuneelle kaverille.

Iso Jokerit-logo tatuoituna selkään tai rintakehään.

Jos joku tekisi minulle noin niin siinä vaiheessa en pystyisi takaamaan mitä tekisin tälle källijälle.

Gamemaster toi on aika hienon näköinen. Minäkin olen miettinyt jos tuommoisen ottaisin. Minulla on yksi tatuointi ennestään.
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
"GOON" tatska on käyny mielessä useammin kuin kerran, mutta........... :P
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Tatuoinnin ottaminen kannattaa aina...

...sanoisi Jörkkakin. (pari isohkoa tribaalia käsivarsissa on ja lisääkin otan heti kun saan tarpeeksi hyviä ideoita) Perkeles, kun on ongelmallinen tilanne. Mä kun haluaisin legendaarisen IFK-kilven, MUTTA kun en halua värillisiä tatuointeja, ainoastaan musta ja black'n'grey kelpaa, mutta taitaa kilpilogosta tulla vähän sottainen tai sitten liian yksinkertaisen näköinen ilman värejä... hyviä ideoita? Petologo olisikin hieman helpompi toteuttaa mustalla, btw, hieno kuva Gamemaster.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Viestin lähetti Cairns
"GOON" tatska on käyny mielessä useammin kuin kerran, mutta........... :P
Joo laitakin vaikka vatsaan silleen jengityyliin isoilla goottikirjaimilla, heh. ;P
 

mikkojii

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ÄTPPOMK
Ei se mitään satu. Itte pelkään piikkejä hulluna, mutta tribaali olkavarressa oli yllättävän iisi suoritus. Iho puutuu todella nopeesti ja sitten vaan istut ja odota, että taideteos valmistuu.
 

Rogue

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti pekkuli
Saisko jotain vinkkejä jos joku on ko. kuvan ottanu !

Mulla käsivarressa puuma ihan vaan mustalla. Omasta mielestä ainakin todella hieno. Ja Lehtosen Pepen..;) Herättää kylla aikalailla huomiota naisihmisellä.

Ja ei se satu.
 

pekkuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, TOTTENHAM, HOVE
Voi hitto, että meinasi nauru tulla. Olin sitten avannnut kyseisen viestiketjun.
Ei kai siinä sitten mitään. Mutta nyt on sitten kuva hakattu käteen.
Siitä tuli semmoinen perus logo, tosin ilman värejä siis black&grey.
Tosin hiukan pieni siitä tuli, ei paljon tulitikku askia suurempi.
Eikä se tosiaankaan paljon enenpää sattunu, ku edellinenkään kuva.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Peto

Mulla tarttui tänään myös logo iholle, tarkemmin sanottuna pohkeeseen. Pitkään olen tuota suunnitellut ja nyt rakas puolisoni halusi minulle sellaisen lahjoittaa. :-) [1. kuva] [2. kuva]
 

punainen#20

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, A.C.MILAN, PHILADELPHIA FLYERS
Tänään se sitten tapahtui! Helvetin pitkän "juupas, eipäs"-leikin jälkeen otin rintaani HIFK:in kilpi-logon värillisenä!

Aluksi ei sattunu, mut loppu alko olemaankin sit enemmänkin tuskaa kun nautintoa:) Mut nyt on hyvä olla ja ylpeä olokin on...

Kuvan koko on tommoset 10cm korkea ja 7cm leveä suurin piirtein...
 

miikafrans

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Svedu porukka.
Viestin lähetti InSideHockey
Siinäpä vasta källien källi sammuneelle kaverille.

Iso Jokerit-logo tatuoituna selkään tai rintakehään.
Itselläni ei ole yhtään tatuointia ja tämän jos joku minulle tekisi, en tietäisi mitä tekisin. Todennäköisesti jonkun paloittelu jutun, josta ihmiset vois myöhemmin lukea Iltiksestä ja miettiä, Miten jumalattoman sekaisin ihmiset ovat.
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti punainen#20
Tänään se sitten tapahtui! Helvetin pitkän "juupas, eipäs"-leikin jälkeen otin rintaani HIFK:in kilpi-logon värillisenä!

Aluksi ei sattunu, mut loppu alko olemaankin sit enemmänkin tuskaa kun nautintoa:) Mut nyt on hyvä olla ja ylpeä olokin on...

Kuvan koko on tommoset 10cm korkea ja 7cm leveä suurin piirtein...

Viitsitkö jonkinlaista kuvaa pistää nettiin kun itsellänikin on ollut tuollainen haaveena jo jonkin aikaa.
 

punainen#20

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, A.C.MILAN, PHILADELPHIA FLYERS
Viestin lähetti lintu
Viitsitkö jonkinlaista kuvaa pistää nettiin kun itsellänikin on ollut tuollainen haaveena jo jonkin aikaa.

Yritän laittaa tossa alkuviikosta...
Värit eivät vielä ole ihan sellaset, mitkä ne tulevat olemaan sen jälkeen kun iho on parantunut.
 

Carlos

Jäsen
Ihan hienoja tatskoja kundeilla on, mutta jos kadulla tulisi vastaan niin enpä varmaan osaisi yhdistää Hifkiin juuri mitenkään. Itsekin olen miettinyt vaakunalogon ottamista, nimenomaan värillisenä (henk.koht. en diggaa noista mustaharmaa-kyhäelmistä), mutta pistää vaan miettimään että mitä jos siitä ei tulekaan niin hienoa kuin haluaisi? Sitten sen kanssa elää lopun ikäänsä, ja kansa ihmettelee että "mikä toi juttu sun käsivarressa oikein on?"
 

punainen#20

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, A.C.MILAN, PHILADELPHIA FLYERS
Viestin lähetti Carlos
mutta pistää vaan miettimään että mitä jos siitä ei tulekaan niin hienoa kuin haluaisi? Sitten sen kanssa elää lopun ikäänsä, ja kansa ihmettelee että "mikä toi juttu sun käsivarressa oikein on?" [/B]

Kyllä noissa liikkeissä tatuointeja tekevät ihmiset hommansa osaavat, eli kyllä sinuna aika huoletta menisin ottamaan sen. Liikkeistä saa vielä "takuunkin" tatskaansa, eli jos värit ei meinaa pysyä (sitä tapahtuu, johtuu ihotyypistä) niin menee vaan ja näyttää,niin siellä lyödään uudet värit päälle , eikä siitä tule mitään lisä kustannuksia asiakkaalle.
Kyllä ne siellä liikkeessä sitten kertovat kaiken olennaisen.

Itse olen ainakin helvetin tyytyväinen tähän ottamaani kilpi-logoon...
 

punainen#20

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, A.C.MILAN, PHILADELPHIA FLYERS
Viestin lähetti lintu
Viitsitkö jonkinlaista kuvaa pistää nettiin kun itsellänikin on ollut tuollainen haaveena jo jonkin aikaa.
Tässä sulle olisi nyt toi tatuointi...
 

Liitteet

  • omat kuvat 160.jpg
    omat kuvat 160.jpg
    65,9 KB · kertaa luettu: 1 971
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös