Kertokaapa hiihtoa enemmän seuraavat, millä näytöillä Sarasoja on mukana tässä kisassa Roposen parina? Missä vapaan sprintin hyvin taitava Pirjo Muranen?
Muranen on ollut tämän kauden ihan yössä.
Jesh! Pääasia ettei Ruotsi ottanut kultaa.
Suomi ihan kuin johonkin maailmancupin sprinttiviestiin menossa kun parhaat sivussa. Kun perseillään niin perseillään sitten kunnolla. Kyllä tämä ottaa koville kovana penkkiurheilijana katsoa näitä jatkuvia floppaamisia.
Valtakunnallinen kriisipuhelin: 01019 5202Jonkinlainen kansalaisille suunnattu kriisiapu puhelin olisi kova juttu.
Kyllä tämä ottaa koville kovana penkkiurheilijana katsoa näitä jatkuvia floppaamisia.
Juu, tuskin millään joukkueella olisi mitalia tästä kisasta saatu, sillä kuten sanoit niin Kuitunen nyt on ihan yössä vapaansa kanssa ja Murasella tuntuu nyt kaikki olevan vähän heikkoa. Tosin sen verran luulen, että Roponen-Saarinen joukkueella olisi ehkä kuuden sakkiin päästy, mutta sillähän ei olisi ollut vitunkaan väliä. Parempi vaan että Aikku nyt keskittyy siihen kolmenkymppiin, että saataisiin yksi nainen kärkikymmenikköön sinnekin.Niin ketkäs ne olisivat olleet tähän naisten kisaan paremmat? Saarinen ei ole vakuuttanut millään tavalla ja Kuitusenkin vapaan tiedämme. Sama lopputulos olisi luultavasti ollut nykyisissä kunnoissa olisi sitten viivalla ollut ketkä tahansa. Eipähän tarvitse Saarisen narinaa kuunneella kisan jälkeen.
Itse olisin melkein antanut Lähteenmäelle toisen lähdön näissä kisoissa. Floppasi toki hänkin ekassa kisassa, mutta niin teki Sarasojakin. Kristasta on takuulla seuraavissa olympialaisissa hyötyä ja olisi saanut hyvää kokemusta. Ja järjestys tässä kisassa oli väärä, ei Sarasojasta ollut ankkuriksi ei millään.Niin ketkäs ne olisivat olleet tähän naisten kisaan paremmat? Saarinen ei ole vakuuttanut millään tavalla ja Kuitusenkin vapaan tiedämme. Sama lopputulos olisi luultavasti ollut nykyisissä kunnoissa olisi sitten viivalla ollut ketkä tahansa. Eipähän tarvitse Saarisen narinaa kuunneella kisan jälkeen.
Niin ketkäs ne olisivat olleet tähän naisten kisaan paremmat? Saarinen ei ole vakuuttanut millään tavalla ja Kuitusenkin vapaan tiedämme. Sama lopputulos olisi luultavasti ollut nykyisissä kunnoissa olisi sitten viivalla ollut ketkä tahansa. Eipähän tarvitse Saarisen narinaa kuunneella kisan jälkeen.
Kyllä mulle olisi suomalaisena hopeakin kelvannut oikein hyvin.
Kun nyt Villellä ei vain nukuttaisi.Suomi toisena, nyt pamahtaa!
Torille -->
Itse olisin melkein antanut Lähteenmäelle toisen lähdön näissä kisoissa. Floppasi toki hänkin ekassa kisassa, mutta niin teki Sarasojakin. Kristasta on takuulla seuraavissa olympialaisissa hyötyä ja olisi saanut hyvää kokemusta. Ja järjestys tässä kisassa oli väärä, ei Sarasojasta ollut ankkuriksi ei millään.
Säästellään loppusuoralle.Hyvät tarkkailuasemat eli viimeisenä ollaan.
Se on nyt näin, tämä penkkiurheilija on ottanut ehkä jääkiekkoa lukuunottamatta hieman kevyemmän asenteen. Esim. legendaarinen 4. sija mäkihypyssä ei ollut huono, samoin finaalipaikka oli Sarasoja-Roposelta ihan jees suoritus. Roponen joutui vähän tekemään juhdan lailla töitä välillä, mutta kokonaisuus oli ihan kohtuullinen.