Kirjoittelija
Jäsen
Matkustiko hänkin turistiksi ilmaiseksi?
Kyllä, ja valtiovarainministeriössä oli vielä varta vasten jaettu rahat siten, että Leena hölkötteli siellä JUURI SINUN VERORAHOILLASI! Hähää, mahtaa kenkuttaa!
Matkustiko hänkin turistiksi ilmaiseksi?
Ottelu alkoi siis hetki sitten. Tilanne 4-1 Kiinan parille.Tänään myös sitten pohjoismaista väriä sulkapallon miesten nelinpelin finaalissa. Tanskalaisduo Mathias Boe/Carsten Mogensen hakee Euroopan kaikkien aikojen toista sulkapallokultaa. Vastaan asettuu turnauksen ykkössijoitettu(?) kiinalaispari Cai Yun/Fu Haifeng eli helpolla ei historiaa tänään kirjoiteta.
En olisi ikinä uskonut, että ulkomaille muuttaessa tulee YLE:ä ikävä. Italian jees jees pulju Rai päätti sitten paukuttaa tennis finaalin päälle voimistelua. Ei ole kuin yksi kanava mistä tulee olympialaisia. Mitään muita live lähetyksiä ei netistä näe ja katos perkele, ei siellä ole mitään pätkiäkään esim. eilisistä suorituksista. On Railla pari urheilukanavaa, mutta tulee jotain piirikunnallisia siellä. Pari minuuttia tulle jotain lajia ja sitten leikataan muualle, ettei vaan pysy kärryillä mistään. Tähän päälle tiuhaan paukkuvat mainoskatkot ja avot.
YLE on ihan eri maailmasta verrattuna tähän paskayhtiöön. Siis nyt puhutaan paskuuden perikuvan ilmentymästä. Siis kertaallisen surkea kioski on RAI.
En olisi ikinä uskonut, että ulkomaille muuttaessa tulee YLE:ä ikävä. Italian jees jees pulju Rai päätti sitten paukuttaa tennis finaalin päälle voimistelua.
Saman valinnan on tehnyt myös monikansallinen Eurosport, joka näyttää suorana naisten telinevoimistelua. Tennisfinaali ilmeisesti sitten koosteena joskus yöllä. Tämä tieto tuskin sinua lämmittää jos olisit tennistä katsellut, mutta sanonpahan kuitenkin. Kovin kummalliselta tosin tuntuu sekin, ettei Italiassa onnistuisi netin kautta katselemaan noita.
Ainakaan RAI ei striimejä tarjoile kotisivuillaan. EBU:n striimit voisi toimia, mutta en löydä linkkejä mistään mihkä voisi mennä.
Ainakaan RAI ei striimejä tarjoile kotisivuillaan. EBU:n striimit voisi toimia, mutta en löydä linkkejä mistään mihkä voisi mennä.
Lienee jo muutamassa lähteessä mainittu, mutta kertoisiko joku tyhmälle että mihin aikaan tuo miesten 100 metrin finaali juostaan? Itse olen saatunut muutamasta lähteestä hieman ristiriitaista tietoa.
Lienee jo muutamassa lähteessä mainittu, mutta kertoisiko joku tyhmälle että mihin aikaan tuo miesten 100 metrin finaali juostaan? Itse olen saanut muutamasta suunnasta hieman ristiriitaista tietoa.
Ensimmäinen erä kiinalaisille 21-16 eli hyvin oli tanskalaisduo menossa mukana. Pelin kuvio on sellainen, että kiinalaispari pommittaa sen mitä käsistä lähtee ja juutit pyrkivät näitä laakeja sitten nostelemaan parhaansa mukaan. Toistaiseksi siinä on hyvin onnistuttukin ja tanskalaisten puolutuspeli onkin ihailtavan sitkeää.
Kyllä, ja valtiovarainministeriössä oli vielä varta vasten jaettu rahat siten, että Leena hölkötteli siellä JUURI SINUN VERORAHOILLASI! Hähää, mahtaa kenkuttaa!
Itse asiassa taitaa matkustaa sinne veikkausvoittovaroilla ja sponsseilta saaduilta tuloilla, joten kaikki ne joita sieppaa suomalaisurheilijoiden menenestymättömyys, voivat olla veroeurojensa ja ilmaisten matkojen suhteen rauhassa.
Ei voi muuta kuin nauraa. Onneks en asu jossain Kirkistanin periferiassa. Eiku..