Mitä kautta näkisi pelkästään keihäänheittoa?
Kohta mennään. Jos Ylen keihästarjonta ei riitä, löytyy keihäs kokonaisuudessaan suorana Eurovisionsportsin kanavalta 12. Kanava 11 puolestaan tarjoaa naisten korkeushypyn.
Ihan tuossa ylempänä tuo lukee.
Toimiiko teillä eurovisionsportstv?
Savolaisena oon aina inhonnu pohjalaisia, eikä tunne noiden inserttien jälkeen kuin vahvistu. Omituista sakkia kertakaikkiaan. Muuttaisivat pois Suomesta.
Sitte sun ei varmaan tarvi kattellakaan.
No en mä Pitkämäen mitalia arvostaisikaan yhtä paljon kuin Ruuskasen. Ruuskanen sentään puhuu kuin ihminen.
Vielä hieman aihetta sivuten: Miksi kaikki korkeushyppääjänaiset ovat aivan tissittömiä? Toisaalta, onhan se helpompi päästä riman yli kun ei ole ylimääräistä etupainoa, mutta silti vaan ihmetyttää.Nyt kun katsoin tuota haastattelua niin ymmärsin ensimmäistä kertaa Petran hehkuttamisen. Onhan toi nätti, mutta valitettavasti tumma paita imee sen verran valoa että tissien muodot jäävät aikalailla pimentoon :(
Vielä hieman aihetta sivuten: Miksi kaikki korkeushyppääjänaiset ovat aivan tissittömiä? Toisaalta, onhan se helpompi päästä riman yli kun ei ole ylimääräistä etupainoa, mutta silti vaan ihmetyttää.
Savolaisena oon aina inhonnu pohjalaisia, eikä tunne noiden inserttien jälkeen kuin vahvistu. Omituista sakkia kertakaikkiaan. Muuttaisivat pois Suomesta.
Lehtimäki on kiistämättä yksi suomalaisen TV-historian parhaita urheilun asiantuntijoita. Kaveri pystyy kertomaan niin naisten kuulasta kun 4x400m viestijuoksusta asioita, joita tälläinen penkkiurheilija ei huomaa/ymmärrä. Tietää myös muutakin taustatietoa urheilijoista ja yleisurheilun historiasta tolkuttoman paljon. Erittäin asiantunteva ja muutenkin miellyttävä kuunnella tätä kaveria. Toivottavasti YLEllä on tarkoitus tehdä pitkä jatkosopimus Lehtimäen kanssa!
Ei riitä.Mannion avaus aika kehno. Siinä ja siinä riittäisikö tuo kolmelle viimeiselle kierrokselle.
Nyt on kyllä pakko kompata tätä kommenttia. Ja vielä sivullekirjoittaneen ensimmäisenä Jatkoajan kirjoituksena.
Lehtimäki on todella asiantunteva kommentaatori ja tuntuu tietävän kaikista yleisurheilun lajeista uskomattoman paljon. Tämmöinen amatööri ihan ihmeissään miehen tietämyksen kanssa.
Veselyltä huikea kaari reiluun kuuteenkymppiin.