Individual
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Post-rock/ Post-punk
Toki rispektii pitää antaa team Venäjälle siitä, että kaikki keinot käytetään, mitä käytettävissä on. Se pitäisi Suomenkin urheilussa oppia.
Nyt Jussi Saarinen pikaisesti kysymään breaking pointista!
Nyt Jussi Saarinen pikaisesti kysymään breaking pointista!
Paskapuhetta. Ylen lähetyksessä näkyi selvästi, kun kävivät tekemässä kunniakierroksen maaliintulonsa jälkeen.Naurettavinta on se, että missään vaiheessa eivät suorittaneet omaa rangaistunsa.
Hieno pronssi mutta tästä nähtiin että olisi sitä eilistä sentin "tappiota" kannattanut protestoida. Koska kyllähän niitä videoita tutkitaan.
En osaa päättää, haluaisinko Lehtisten kättelevän ryssiä oikein maireasti hymyillen vai jättävän kontaktin kokonaan venakkojen kanssa väliin.
Paskapuhetta. Ylen lähetyksessä näkyi selvästi, kun kävivät tekemässä kunniakierroksen maaliintulonsa jälkeen.
Paskapuhetta. Ylen lähetyksessä näkyi selvästi, kun kävivät tekemässä kunniakierroksen maaliintulonsa jälkeen.
Eilisestä vielä, mietin että olisiko Silja itse nähnyt tilanteen selkeäksi joten ei maksanut vaivaa protestoida.
No huomasin tuon, mutta mielestäni se pitäisi tehdä ennen maaliintuloa. Mutta, lajissa en ole niin sisällä, että voisin olla varma.
Schumin tyyliin. Eilisestä vielä, mietin että olisiko Silja itse nähnyt tilanteen selkeäksi joten ei maksanut vaivaa protestoida.
Kävelystä vielä sen verran, että pakko kyllä yhtyä UL:n Jari Kupilan mielipiteeseen Kempaksen suorituksesta, vaikka muuten kyseinen lehti vastaa mulle tasoa Seiska.
Erityisesti tästä kohdasta: ''Lähinnä tulee se vaan mieleen, että Antti Kempaksen taistelun jälkeen en haluaisi nähdä yhtäkään suomalaista selittämässä surkean kisan jälkeen että annoin parhaani ja se riitti nyt tähän.''
Taas kun allekirjoittanut hiukan kritisoi niin voitto tuli. Toimii aina!