Kuvernööri kirjoitti:
Mitäs muut fanit laittaisivat omaksi top kympikseen?
Ikäni puolesta on paha tosiaan menneitä legendoja mennä arvioimaan ilman toisen (ja kolmannenkin) käden tietoa. Enkä enää edes muista, ketä silloin kyseisessä ännestyksessä TOP-10:n äänestin...
Tällaiselta lista näyttäisi kuitenkin tällä hetkellä (ei paremmuusjärjestyksessä):
Ian Rush
Roger Hunt
Steven Gerrard
Robbie Fowler
Kenny Dalglish
Alan Hansen
Mark Lawrenson
John Barnes
Billy Liddell
Ray Clemence
Graeme Sounessia en voi listaan sisällyttä, sillä miehen manageriura (tiedän, ei pitäisi vaikuttaa pelaajauran arviointiin) oli jotain niin kuvottavaa, että pisteet menee puhtaasti siitä hyvästä - vai pitäisikö sanoa pahasta.
---
Sitten sananen Daniel Aggerista. Minua ei surettaisi yhtään, jos Agger muodostaisi Carran kanssa ykköstoppariparin vaikka Evertonin derbysta lähtien, sillä 1,7 matsia olen miestä tällä kaudella nähnyt ja olen todella, todella vakuuttunut. Agger muistuttaa paljon Sami Hyypiää puolenkymmentä vuotta sitten, on vain jo luontaisesti nopeampi. Todella kylmänviileä ja rauhallinen jalalla ja pääpeli luonnistuu myös erinomaisesti. Plussana nähty "sweeping left foot" ja mielestäni erittäin laadukkaat avaukset.
Aggerilla on kaikki edellytykset nousta maailmanluokan toppariksi, minkä ilman loukkaantumisia tullee kyllä viimeistään ensi kaudella tekemään - toivottavasti jo tällä kaudella.