Tarkoituksella olen pitänyt näppini erossa tästä ketjusta muutaman päivän, koska muuten olisi voinut tulla lupailtua vaikka mitä mitä nyt katuisin. Enivei, itse olen tyytyväinen sekä Benitezin että Parryn toimintaan näinä viimeisinä päivinä. Kyllä meillä on kuitenkin kasassa varsin hyvä nippu, millä voi lähteä menestystä hankkimaan, joten olisi ollut ihan järjetöntä maksaa törkeitä ylihintoja pelaajista tässä vaiheessa. Rahaa on, tosin ei tietenkään yhtä paljoa kuin esim. nousukas Chelsealla. Mutta mun mielestä on erittäin hyvä, että sitä käytetään kohtuullisen järjen kanssa, eikä makseta käsittämättömiä summia yksittäisistä pelaajista. Sillä kun ei ole vitunkaan väliä jos yksittäinen pelaaja maksaa esim 20+ miljoonaa, jos hän ei todellisuudessa kuitenkaan auta joukkuetta edes puolenkaan vertaa tuosta.
Totta on, että sekä topparin paikalle että oikealle laidalle olisi ollut lievää tilausta vahvistuksille, mutta ei ne nyt niin katastrofaalisessa tilassa ole mitä joistan lausunnoista aina näillä keskustelupalstoilla voisi kuvitella. Carran ja Samin taustalla on Traore, Josemi, Zak ja pari nuorempaa kaveria, jotka voivat tarvittaessa antaa hemmoille lepoaikaa. Oikealla laidalla tullee pelaamaan Kewell, heti kun vain on kunnossa, siihen asti uskon ja toivon sen olevan Pongollen valtakuntaa. Meillähän olisi jopa mahdollisesti maailman paras oikea laituri, jos Stevie vain suostuisi pelaamaan siellä, mutta toisaalta kun pelataan yhden kärjen systeemillä, niin kun keskustassa on Stevie, Xabi ja Momo/Didi, niin on sieltäkin varaa parilla kaverilla pelata vähän ylempänä.
Mestaruutta tuskin tulee, eiköhän tuo Chelsea ole vielä liian kova pala purtavaksi, mutta sen jälkeiset sijat 2-3 ovat täysin mahdollisia, ei nuo Arska ja Manukaan nyt niin kovilta näytä.