Mitä nyt olen "britti kollegoilta" kuullut eilisen illan ja tämän aamun aikana, niin eka jaksolla olivat uinailleet sekä Hyypiä, Riise että Houllier. Hyypiä oli pelannut harvinaisen epävarmasti, Riise oli välillä ollut aivan yössä ja GH ei reagoinut tilanteisiin tarvittavalla nopeudella. Kaiken lisäksi hän peluutti puolikuntoisia(lieviä loukkaantumisia) Heskeytä ja Gerrardia, vaikka tarjolla olisi ollut Baros ja Diao, ei jummarra. Spudilla ei myöskään ollut paras päivänsä, mutta oli kuitenkin pelannut paremmin kuin parissa viime ottelussa, jolloin häntä peluutettiin jostain syystä vasemmalla laidalla tai ihan piikin takana. Smicer toisaalta oli pelannut todella hyvän pelin, niinkuin osasin odottaakin.
Ei päästy jatkoon, eikä sitä ansaittukaan. Jos ei pysty voittamaan Baselia, niin ei silloin kuulu päästäkään jatkoon, niin yksinkertaista se on. Itse olen sitä mieltä, että UEFA:ssa päästettäisiin mellorit, otsemoborit ja muut lupaukset irti, ja ykkösmiehistöllä keskityttäisiin vain ja ainoastaan Valio liigaan.
Mitä vittuiluun tulee, niin antaa palaa vaan. Jos siitä joku saa jonkinlaiset sävärit, ja heppi ottaa eteen, niin be my guest! Onhan se hienoa että ihmiset saavat tyydytyksen edes jostakin, vaikka sitten LFC:n tappiosta. Ja saa ainakin minua kutsua "faniksi", koska mulle riittää, että itse tiedän olenko Fani vai "fani", muiden mielipiteille aivan yks vitun hailee.
YNWA
JFT96