Liverpool FC

  • 147 422
  • 1 905

Mr Scarface

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks, HPK
Kyllä minä väitän, että Hakasta, Tamusta, ja HJK:n pelaajista koottu joukkue pystyisi haastamaan Liverpoolin joukkueen, kunhan sen suomalaisjoukkueen valmentajana olisi osaava henkilö. Hyypiä tietää itsekin, että Suomen liigassa hänkin joutuisi tekemään joka ilta kovan iltapuhteen.
 

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Keltainen #27. Kajaanin Hokki.
Mr Scarface kirjoitti:
Kyllä minä väitän, että Hakasta, Tamusta, ja HJK:n pelaajista koottu joukkue pystyisi haastamaan Liverpoolin joukkueen, kunhan sen suomalaisjoukkueen valmentajana olisi osaava henkilö. Hyypiä tietää itsekin, että Suomen liigassa hänkin joutuisi tekemään joka ilta kovan iltapuhteen.

Entäs AC Oulusta, TP-47:stä ja Ropsista koottu joukkue? Siellähän on jo Harri Kampman valmentajana Oulussa. Treenaavat ensin viisi vuotta yhdessä ja sinä maksat palkan. Puhutaanko nytten yhdestä ottelusta vai kaudesta?

ps. fopsin kolmoskenttä pelasi kuulemma olumpialaisisa hyvi yhtee.
 
Mr Scarface kirjoitti:
Kyllä minä väitän, että Hakasta, Tamusta, ja HJK:n pelaajista koottu joukkue pystyisi haastamaan Liverpoolin joukkueen, kunhan sen suomalaisjoukkueen valmentajana olisi osaava henkilö. Hyypiä tietää itsekin, että Suomen liigassa hänkin joutuisi tekemään joka ilta kovan iltapuhteen.

Tutun näköistä tekstiä. Vahvaa siguainesta tämäkin mutta ei vaihdeta nyt vielä...

Ettei mene kokonaan aiheen vierestä niin sanonpa että kyllä Suomen maajoukkuekin Liverpoolin pystyisi haastamaan mutta veikkaan siinäkin tapauksessa voittoa redsille.
 

Mr Scarface

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks, HPK
mtmela kirjoitti: Siellähän on jo Harri Kampman valmentajana Oulussa.

Mr. Hape olisi ilman muuta yksi ehdokas joukkueen valmentajaksi. Hän on tarpeeksi karismaattinen ja omaa auktoriteettiä riittävästi, eivät pelaajat hypi silmille. Ja tosiaan, yhdessä ottelussa näistä joukkueista (Haka, Tamu ja HJK) koottu team pystyisi aivan taatusti haastamaan Liverpoolin. Heidän pitäisi harjoitella yhdessä erittäin kauan, jotta tuntisivat toisensa erinomaisesti, taktiset asiat ovat avainasemassa.
 

pavenro8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Montreal Canadiens, Tottenham, Englanti.
Mr Scarface kirjoitti:
Kyllä minä väitän, että Hakasta, Tamusta, ja HJK:n pelaajista koottu joukkue pystyisi haastamaan Liverpoolin joukkueen, kunhan sen suomalaisjoukkueen valmentajana olisi osaava henkilö. Hyypiä tietää itsekin, että Suomen liigassa hänkin joutuisi tekemään joka ilta kovan iltapuhteen.

Mutta ottaisiko Liverpool haasteen vastaan vai alkaisiko puntti tutista kun Wissin Jallu tulisi potkimaan nilkoille.

Ja hyvinhän pelkästään Hakasta koottu joukkuekin tässä taannoin Liverpoolin haastoi. Harmi kun ei loppukiri riittänyt.
 
Liverpooligan kirjoitti:
Itselläkin meinaa silloin tällöin nousta sellainen typerä virnistys naamalle kun eilistä muistelee... Onneksi sukulaisetkin syyn siihen tietävät, joten osaavat suhtautua ymmärryksellä.

Hyvä, kun sait nyt vihdoin ymmärrystä...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös