Nunezia ollaan tosissaan myymässä, kun ei kokoonpanossa näy? Itse odotan kolmea pistettä ja tyydyn pisteeseenkin. Nollille ei saisi jäädä.Liverpoolin avaus tänään juurikin odotettu: Alisson, TAA, Konate, VvD, Robertson, Gravenberch, Mac Allister, Salah, Szoboszlai, Gakpo, Diaz. Vaihtopenkillä Kelleher, Bradley, Quansah, Tsimikas, Endo, Jones, Elliot, Chiesa ja Jota.
Syksyllä hävittiin Nottinghamille 0-1. Pahin mahdollinen ottelu tähän saumaan luvassa. Maalipaikoilla ja maaleilla ei tässä pelissä mässäillä, nihkeänkovaa taistelua siis luvassa. Nottinghamin peli on tällä hetkellä parhaiten paketissa koko Valioliigassa, joten tasuri olisi ihan hyvä tulos tästä illasta.
Vai korttitilin täyttymisen takia sivussa? Näin ainakin Livescore kertoo.Nunezia ollaan tosissaan myymässä, kun ei kokoonpanossa näy? Itse odotan kolmea pistettä ja tyydyn pisteeseenkin. Nollille ei saisi jäädä.
Näinhän se olikin. Lyhyt on muistini.Vai korttitilin täyttymisen takia sivussa? Näin ainakin Livescore kertoo.
Kyllähän tuo peli päättyisi noilla statseilla yhdeksän kertaa kymmenestä Poolin voittoon, joten lievänä pettymyksenä tasapeliä voi joka tapauksessa pitää.Lopputulos City Groundilla 1-1. Ihan oikeutettu tulos kai. Nottingham oli ekalla puolikkaalla parempi, Pool toisella.
Sels taisi ottaa kolme paraatitorjuntaa pelin loppupuoliskolla ja Aina pelasti yhden viivalta. Jonain toisena päivänä Pool olisi ottanut 3 pojoa mukaansa. Mihinkään paniikkiin tässä ei omasta mielestä ole syytä.
Chelsea ja City pudotteli myös pisteitä, huomenna pitää toivoa että Spöös ottaa vähintään tasurin Arsenalilta.
Kyllä, juuri näin. Itselläni kävi helpotuksen huokaus, kun tasoitusmaali saatiin aikaan 66 minuutilla. Tuossa vaiheessa olin erittäin tyytyväinen, että tästä pistekin saadaan. Mutta lopun ylivoimainen myllytys ja noin 5 hukattua maalipaikkaa käänsi lopputuloksen harmituksen puolelle. Ja tuntui, että tässä menetettiin 2 pistettä.Kyllähän tuo peli päättyisi noilla statseilla yhdeksän kertaa kymmenestä Poolin voittoon, joten lievänä pettymyksenä tasapeliä voi joka tapauksessa pitää.
Ihmettelen jos Tsimikas ei saa ykkösavauksesta paikkaa loppukaudeksi. Kesällä sitten uutta vaspaa Robertsonin tilalle. Robbon keskitykset menee aivan mihin sattuu ja omassa päässä säntäilee itseään ulos tilanteista. Toki aina yrittää täysillä toisin kuin TAA toisella laidalla. Siitä isot peukut, mutta nyt ei vain riitä.Robertsonin pelaaminen oli niin heikkoa ja epävarman näköistä, että luulisi seuraavan matsin aloittavan penkiltä. Muutoin lopun täydellinen hallinta antoi taas uskoa tulevaan.
Tietysti hyvän loppupuoliskon jälkeen tulos on hienoinen pettymys, mutta ennen matsia mä laskin tämän niihin peleihin, joita ei saa hävitä ja sikäli tasuri oli ihan ok. Nyt kaikki on kuitenkin edelleen täysin itsestä kiinni, kun Forestkaan ei saanut kavennettua eroa.Tuossa vaiheessa olin erittäin tyytyväinen, että tästä pistekin saadaan. Mutta lopun ylivoimainen myllytys ja noin 5 hukattua maalipaikkaa käänsi lopputuloksen harmituksen puolelle. Ja tuntui, että tässä menetettiin 2 pistettä.