Eipä mahda mitään. Ensi kaudella ei Mestareiden liigaa pelata. Hyökkääjät ei tee paikoistaan maaleja ja nykyinen topparipari ei riitä Valioliigassa. Toivottavasti Kabakkia ei näy enää ensi syksynä joukkueessa. Aivan käsittämättömän huono lukemaan peliä pallottomana. Kyllä sinne tarvitaan valmiimpi mies Van Dijkin viereen.
Joo, kyllä se nelossija nyt meni tähän. Mutta omaan silmään toi jengi vaikuttaa väsyneeltä, ja ehkä se on jatkon kannalta parempikin, että tulee kunnon epäonnistuminen, niin on pakko tehdä asioille jotain. Silti mun mielestä esim. tänään Firmino ei tehnyt alaspäin duunia, kuten viime kaudella. Ylipäätään juuri Bobby on ollut väsyneen oloinen, kuten tietysti moni muukin. Ja tämä on tietysti seurausta järjettömästä ottelutahdista, ja siitä, että Klopp yritti epätoivoisesti jahdata voittoja samalla porukalla tammi-helmikuussa, vaikka olisi ehkä pitänyt lepuuttaa jengiä. Jälkikäteen on helppo olla viisas, mutta olin jo tammikuussa sitä mieltä, että olisi pitänyt lähteä pelaamaan tiettyjä matseja vain nollanollaa, mutta näin ei tehty.
No, tämä paskakausi oli nyt tässä, ja ainut toive on, ettei Everton ole neljän joukossa. Tämä siksi, että siinä syksyn paikallispelissä tapahtui niin monta sellaista asiaa, joiden jälkeen olisi irvokasta, että tuo jengi menisi vielä Mestarien liigaankin.
Mitä tulee Kabakiin, niin mä haluaisin nähdä hänet vielä kuitenkin ensi kaudella mukana, koska eihän tämä paikka ole ollut millään tavalla reilu sauma tuolle nuorukaiselle. Pelin luvussa on puutteita, mutta olisi nimenomaan hauska nähdä hänet van Dijkin vieressä. Mä väitän, ettei tuo Gomezia huonommin siinä menestyisi, mutta voin tietysti olla väärässäkin. Huhut tuovat Konatea alakertaan, joten voi olla, ettei Kabak-optiota sitten käytetä. Sekin on ihan ok.